Bekijk volle/desktop versie : Utrecht: Voorlichtingsdagen 11/12 november!



03-11-2005, 12:28

Citaat:
Voorlichtingsdagen

De Universiteit Utrecht organiseert elk jaar voorlichtingsdagen. Alle (bachelor)opleidingen zijn op deze dagen aanwezig. Met twee opleidingen kun je uitgebreid kennismaken.

Vaak zijn er proefcolleges, krijg je een rondleiding of neem je een kijkje in een laboratorium. Studenten en docenten staan klaar voor een persoonlijk gesprek.

Twijfel je nog tussen meer dan twee opleidingen, kijk dan eens rond op de informatiemarkt waar alle opleidingen zich presenteren. Ook voor informatie over algemene studiezaken zoals inschrijving, studiefinanciering, huisvesting en studentenvoorzieningen is een speciale informatiemarkt ingericht.

Voor wie?
De voorlichtingsdagen zijn bestemd voor leerlingen uit 4, 5 en 6 vwo en andere geïnteresseerden. Ouders zijn ook van harte welkom.

Wanneer?
Vrijdag 11 en zaterdag 12 november 2005.
Zaterdag 18 maart 2006.

Aanmelden
Je kunt je digitaal aanmelden voor de voorlichtingsdagen van 11 en 12 november 2005.

Meer weten?
Neem contact op met de afdeling Studievoorlichting, tel. (030) 253 2670.

assalamo alicom!
eerst: 3id mobarak!
wie komt er naar de voorlichtingsdag(en)? van 11/12 november?
dat is dus vrijdag of zaterdag..!

Kom je ook?! zo ja.., welke opleidingen?

ben best nieuwsgierig..hihhi




assalamo alicom

04-11-2005, 20:25


Interessant...

04-11-2005, 21:13

Citaat door halfagadirian:
dus niet?
Nog geen idee. Lijkt me wel leuk eigenlijk, wat is er zoal te doen?

04-11-2005, 21:26
algemene introductie over uu, en dan mag je met je groepje naar de bijbehorende opleiding, daar krijg je uitgebreide info over de inhoud van de opleiding ect..
dan komt pauze dan mag je vragen stellen over je studie aan docenten/huidige studenten ect...
mij lijkt dat best leuk..dus.. ik ga er inshallah

04-11-2005, 21:29



Citaat door halfagadirian:
algemene introductie over uu, en dan mag je met je groepje naar de bijbehorende opleiding, daar krijg je uitgebreide info over de inhoud van de opleiding ect..
dan komt pauze dan mag je vragen stellen over je studie aan docenten/huidige studenten ect...
mij lijkt dat best leuk..dus.. ik ga er inshallah
Veel plezier als je gaat!!

Ik zal eens kijken...

04-11-2005, 21:30
inshallah ..
dank je..
jij ook ( ik ehb immers volgende week herkansing week en ik heb dus vrij!)

04-11-2005, 21:31
inshallah ..
dank je..
jij ook ( ik ehb immers volgende week herkansing week en ik heb dus vrij!)