Bekijk volle/desktop versie : Marokko KAN top-middenveld vormen!



02-11-2005, 21:37
Als Marokko een normaal voetbal-beleid had net als alle andere voetbal landen,,zou Marokko s'werelds beste middenveld kunnen vormen door een aantal jonge getalanteerde,,technische,,frisse,,snelle middenvelders op te roepen namelijk: Afellay & Aissati (PSV Eindhoven) en Mbark Boussouffa (AA Gent) 3 middenvelders die een uitstekende duo kunnen vormen samen met zo'n middenveld zou Marokko zich kunnen concurreren met Brazilie,,Argentinie enz. enz.
Maar wat doet Marokko ze roepen 2e rangs middenvelders op een bejaarde van het 2e divisie van Engeland (Youssef Safri) een lompe middenvelder uit een 1 of andere onbekende Bulgaarse competitie,,een bakzitter bij AS Roma
Zo zal het nooit goed komen met Marokko

02-11-2005, 22:15


nou jonguh k durf te zeggen dat Afellay en Aissati voor nl keizen

03-11-2005, 00:03

Citaat door troep:
Als Marokko een normaal voetbal-beleid had net als alle andere voetbal landen,,zou Marokko s'werelds beste middenveld kunnen vormen door een aantal jonge getalanteerde,,technische,,frisse,,snelle middenvelders op te roepen namelijk: Afellay & Aissati (PSV Eindhoven) en Mbark Boussouffa (AA Gent) 3 middenvelders die een uitstekende duo kunnen vormen samen met zo'n middenveld zou Marokko zich kunnen concurreren met Brazilie,,Argentinie enz. enz.
Maar wat doet Marokko ze roepen 2e rangs middenvelders op een bejaarde van het 2e divisie van Engeland (Youssef Safri) een lompe middenvelder uit een 1 of andere onbekende Bulgaarse competitie,,een bakzitter bij AS Roma
Zo zal het nooit goed komen met Marokko
hier blijkt weer dat overdrijven ook een kunst is. Woelah jullie mgarba hiero denken dat we met deze spelers kunnen concurreren tegen brazilie je bent gek man. woelah ik ga helemaal stuk hierzo brazilie en argentinie hebben sterspelers en zullen altijd sterspelers produceren.

03-11-2005, 00:04

Citaat door troep:
Als Marokko een normaal voetbal-beleid had net als alle andere voetbal landen,,zou Marokko s'werelds beste middenveld kunnen vormen door een aantal jonge getalanteerde,,technische,,frisse,,snelle middenvelders op te roepen namelijk: Afellay & Aissati (PSV Eindhoven) en Mbark Boussouffa (AA Gent) 3 middenvelders die een uitstekende duo kunnen vormen samen met zo'n middenveld zou Marokko zich kunnen concurreren met Brazilie,,Argentinie enz. enz.
Maar wat doet Marokko ze roepen 2e rangs middenvelders op een bejaarde van het 2e divisie van Engeland (Youssef Safri) een lompe middenvelder uit een 1 of andere onbekende Bulgaarse competitie,,een bakzitter bij AS Roma
Zo zal het nooit goed komen met Marokko
hier blijkt weer dat overdrijven ook een kunst is. Woelah jullie mgarba hiero denken dat we met deze spelers kunnen concurreren tegen brazilie je bent gek man. woelah ik ga helemaal stuk hierzo brazilie en argentinie hebben sterspelers en zullen altijd sterspelers produceren.

03-11-2005, 00:18


die spelers zijn jong ze zijn top maar ze zijn er nog niet he
haha dus ga ze niet belasten met verwachtigingen die zij niet eens hebben over hunzelf haha

03-11-2005, 00:19

Citaat door jaouadovic:
nou jonguh k durf te zeggen dat Afellay en Aissati voor nl keizen
affelay kiest zoizo voor nederland!!dat zij zn broertje laats nog tegen mij omdat hy vind dat marokko drama is,de manier van spelen....


dus jaaaah

03-11-2005, 01:13
Ewa jah .. We zien wel, amar ik zie wel, dat ze allemaal ver gaan komen in het clubvoetbal

03-11-2005, 01:26
Niet gelijk gaan overdrijven, Brazilie en Argentine zijn echt de nummer 1 en 2 van de wereld.

Maar ja ik denk toch dat die talent voor hun geboorteland gaan kiezen ipv hun moederland. En gelijk hebben ze toch zolang de hele organistie, structuur niet in orde is in Marokko hebben ze daar niets te zoeken ja, ze zouden alleen maar slechter worden.

03-11-2005, 11:10

Citaat door troep:
Als Marokko een normaal voetbal-beleid had net als alle andere voetbal landen,,zou Marokko s'werelds beste middenveld kunnen vormen door een aantal jonge getalanteerde,,technische,,frisse,,snelle middenvelders op te roepen namelijk: Afellay & Aissati (PSV Eindhoven) en Mbark Boussouffa (AA Gent) 3 middenvelders die een uitstekende duo kunnen vormen samen met zo'n middenveld zou Marokko zich kunnen concurreren met Brazilie,,Argentinie enz. enz.
Maar wat doet Marokko ze roepen 2e rangs middenvelders op een bejaarde van het 2e divisie van Engeland (Youssef Safri) een lompe middenvelder uit een 1 of andere onbekende Bulgaarse competitie,,een bakzitter bij AS Roma
Zo zal het nooit goed komen met Marokko
Je vergeet een heel belangrijk iemand. Het is ook een talent. Speelde bij een 2e divisie club in Italie en is gekocht door AS Roma. Je weet wel over wie ik het heb. Namelijk Houssein Kharja. Ik denk dat hij nog beter is dan Afellay en Boussoufa. Ik heb m Live zien spelen en als je ziet wat voor speler hij is dan zeg je we hebben afellay niet nodig. Deze man hoort altijd in de basis te staan. Hij is de concurent in zijn team van totti. En is vaak ingevallen voor hem. Heel Italie wilde hem hebben. Juve, Inter, Sampdoria.

03-11-2005, 11:12

Citaat door prins_of_zuilen:
affelay kiest zoizo voor nederland!!dat zij zn broertje laats nog tegen mij omdat hy vind dat marokko drama is,de manier van spelen....


dus jaaaah
Omdat Marokko drama speel, kiest hij voor Nederland?
Als hij een rol van betekenis wil spelen in een nationale ploeg. Moet hij voor Marokko spelen.. Marokko gaat er zeker op vooruit..
En Nederland? Hij word Bankzitter net als Boularouz binnenkort..
Van basten is gecharmeerd van Ron Vlaar,, En Geloof mij Als Vlaar regelmatig gaat spelen krijgt hij de voorkeur.. Voor onze Marokkaanse Nederlander..


Afellay Moet verder dan z'n neus lang is..
Hij moet kijken of hij aan spelen toe komt..
Of hij een Toevoeging is aan een elftal
Of de ploeg er vooruit op gaat..
En Zodra Kalou Nederlander word..
Krijgt afellay niet eens een basis plaats..
Maar de keuze is aan hem

P.s. ik respecteer zijn keuze. Al gaat hij voor Nederland kiezen.. Net als die van Boularouz.. Maar ik zie ze liever voor Marokko spelen

04-11-2005, 06:39

Citaat door changed_man:
Je vergeet een heel belangrijk iemand. Het is ook een talent. Speelde bij een 2e divisie club in Italie en is gekocht door AS Roma. Je weet wel over wie ik het heb. Namelijk Houssein Kharja. Ik denk dat hij nog beter is dan Afellay en Boussoufa. Ik heb m Live zien spelen en als je ziet wat voor speler hij is dan zeg je we hebben afellay niet nodig. Deze man hoort altijd in de basis te staan. Hij is de concurent in zijn team van totti. En is vaak ingevallen voor hem. Heel Italie wilde hem hebben. Juve, Inter, Sampdoria.
niet overdrijven je hebt alleen blaaaaaaaaaaaaaa