Bekijk volle/desktop versie : Suikerfeest??hoezo eten we dan alleen suiker??nee noem het dan Ramadanfeest stomme ..



Pagina's : [1] 2 3 4

02-11-2005, 20:33
hollanders

WIJ ZEGGEN TOCH OOK GEEN PEPERNOTENFEEST TIJDEN SINTERKLAAS OMDAT ER OP DIE DAG OF IN DIE MAAND MENSEN ALLEEN MAAR PEPERNOTEN ETEN

SLACHTFEEST WRM DIE NAAM KLINKT ZO DODELIJK ENG HET IS OFFERFEEST ALHOEWEL ZE DAT NIET ZO VAAK ZEGGEN ALS SLACHTFEEST DIE NEDERLANDERS ZIJN GWN GEDOEMD OM ZO ENG,NEGATIEF OVER ONS GELOOF TE SPOTTEN

NOEM VOORTAAN KERSTMIS GEEN KERSTMIS MAAR HET KRUIZIGINGSFEEST OF HET KERSTBOOMFEEST

DUS MEDE MOSLIMS ZEGT IEMAND DAT NOEM DE ZIJNE OOK ZO LELIJk

02-11-2005, 21:17


noem het 3ied lfitr en 3ied al adha, klaar

03-11-2005, 02:50
Ik noem Pasen het Chocoladekonijnen Holocaust feest

03-11-2005, 08:43
whahah boze oog jij hebt gelijk meid

03-11-2005, 08:46


l'eid Mabrouk

enne je hoeft niet gelijk de Hollanders uit te schelden!!siert je niet

03-11-2005, 09:24
Als ik het aan moslims vraag zeggen ze zelf ook Suikerfeest hoor?!?!
Maar wat maakt het eigenlijk uit een feesie is een feesie

03-11-2005, 10:13
Soms zijn vertalingen niet altijd correct. Zo is de Eskimo nog altijd bekend bij de Nederlanders, maar is eigenlijk beledigd voor de Inuït. Hiroshima werd ook 50 jaar lang verkeerd uitgesproken, tegenwoordig wordt Hiroshima wel goed uitgesproken op het journaal.

Doe er wat aan zou ik zeggen. Spreek met elkaar een makkelijk uit te spreken woord voor Nederlanders, een simpele naam dus, en communiceer dat consequent naar de media toe. Misschien verandert het dan wel.

03-11-2005, 11:49

Citaat door flower84:
Als ik het aan moslims vraag zeggen ze zelf ook Suikerfeest hoor?!?!
Maar wat maakt het eigenlijk uit een feesie is een feesie
zoiets is ze aangeleerd toen ze 4 waren ofzo


03-11-2005, 11:49

Citaat door zoekertje75:
l'eid Mabrouk

enne je hoeft niet gelijk de Hollanders uit te schelden!!siert je niet
wat voor scheldwoord zeg ik dan!!!

03-11-2005, 13:27
Met kerst is het kindeke Jezus geboren...

03-11-2005, 13:30

Citaat door bozeoog:
hollanders

WIJ ZEGGEN TOCH OOK GEEN PEPERNOTENFEEST TIJDEN SINTERKLAAS OMDAT ER OP DIE DAG OF IN DIE MAAND MENSEN ALLEEN MAAR PEPERNOTEN ETEN

SLACHTFEEST WRM DIE NAAM KLINKT ZO DODELIJK ENG HET IS OFFERFEEST ALHOEWEL ZE DAT NIET ZO VAAK ZEGGEN ALS SLACHTFEEST DIE NEDERLANDERS ZIJN GWN GEDOEMD OM ZO ENG,NEGATIEF OVER ONS GELOOF TE SPOTTEN

NOEM VOORTAAN KERSTMIS GEEN KERSTMIS MAAR HET KRUIZIGINGSFEEST OF HET KERSTBOOMFEEST

DUS MEDE MOSLIMS ZEGT IEMAND DAT NOEM DE ZIJNE OOK ZO LELIJk
Wat heeft jou gebeten? Wij bedoelen niks verkeerd met die benamingen 'suikerfeest' en 'OFFERfeest' en jij gaat zo aangevallen doen.

03-11-2005, 13:31
En ik dacht dat moslims het ook over Suikerfeest hebben?

Leer anders ons domme Nederlanders de juiste naam.
Vraag media om de juiste naam te gebruiken.
Dan burgert die vast wel in.
Wat Hoogervorst al zegt eigenlijk.

Al bieden de Eskimo's weinig hoop. De doorsnee Nederlanders heeft het nog steeds over Eskimo's.

03-11-2005, 13:33



Citaat door Kiddo_Joke:
Wat heeft jou gebeten? Wij bedoelen niks verkeerd met die benamingen 'suikerfeest' en 'OFFERfeest' en jij gaat zo aangevallen doen.
ze zeggen slachtfeest meer dan offerfeest weet je wrm omdat het eng klinkt

nu noem ik jullie feestdagen kruizigingsfeest,konijnenfeest,kerstboomfeest kijken of ze dan ook zo boos worden ik durf te wedden van wel

03-11-2005, 13:34

Citaat door tonk:
En ik dacht dat moslims het ook over Suikerfeest hebben?

Leer anders ons domme Nederlanders de juiste naam.
Vraag media om de juiste naam te gebruiken.
Dan burgert die vast wel in.
Wat Hoogervorst al zegt eigenlijk.

Al bieden de Eskimo's weinig hoop. De doorsnee Nederlanders heeft het nog steeds over Eskimo's.
dat doen ze toch niet

03-11-2005, 13:34

Citaat door bozeoog:
ze zeggen slachtfeest meer dan offerfeest weet je wrm omdat het eng klinkt

nu noem ik jullie feestdagen kruizigingsfeest,konijnenfeest,kerstboomfeest kijken of ze dan ook zo boos worden ik durf te wedden van wel
Wij hier in belgië zeggen zeker en vast offerfeest
slachtfeest klinkt best eng ja
voel je nu gewoon eens niet zo aangevallen hoe wil je dan dat wij jullie feesten noemen?

Pagina's : [1] 2 3 4