Bekijk volle/desktop versie : pijnelijk maar waar



Pagina's : [1] 2

02-11-2005, 18:45
hallo iedereen ik wil een waargebeurde verhaal gaan schrijven. maar ik durf niet echt. het is pijnelijk en erg en ook wel schandaalig. als ik er aan terug denk krijg ik nu al tranen in mijn ogen. ik wil graag jullie reactie horen.

02-11-2005, 19:03


ga verder dan weten we waar het over gaat,,

02-11-2005, 19:15
ik ben een meid van 23 jaar oud en heb echt van alles meegemaakt in mijn leven.ik ben op mijn 15 van huis wegelopen zomaar ik had geen rede ik heb echt lieve ouders.ik denk dat ik gewoon te veel vrijheid wou.ik heb er echt spijt van, ik heb er door in een internaat voor gezeten.ik was zwaar aan het puperen.toen ik later vrij kwam leerde ik een jogen kenen genaamd mo ik was zo verliefd op hem en was zo dom om mij te laten onmaagden door hem. hij was zo lief tegen mij hij beloofde mij een mooie toekomt maar als ik nou voor hem de xxxx ging spelen zouden wij binnen een jaar binnen zijn,en in belgie gaan wonen.

02-11-2005, 19:19
Ja begin maar zou ik zeggen

02-11-2005, 19:22


Ga gauw weer verder meid

02-11-2005, 19:25
Ga Snel Verder..!!

02-11-2005, 19:57
ik was al eemers 18 jaar. en dat was wel de laatste wat ik mijn leven zou gaan doen als xxxx werken wat dacht hij nou. ik heb de grotste ruzie met hem gehad.ik was nog maar een klein meisje voor hem die bang was.en zette mijn vervolgens op straat midden in de nacht, ik was zo verdrietig waar moest ik heen. als ik naar mijn ouders zou gaan zou ik eerst een goeie pak slaag krijgen van mijn vader. wat ik ook echt verdiende.dus ik ben maar naar een marokaanse cafe gegaan met de hoop dat ik met iemand mee naar huis kon al was het maar voor een nachtje, niet om de sex maar puur om te slapen. ik leerde een meisje kenen genaamd hayat we raakte in gesprek en begon zo een beetje over mijn probleem te praten.ze stelde mijn voor om bij haar te slapen. ik was zo blij en ben met haar naar huis gegaan. ik mocht zo lang blijven als ik wou. ze had nog een zoontje van 1 en als zij ging werken bleef ik op haar zoontje passen. eerst deed ze vaag over haar werk maar later vertelde zij eerlijk wat voor werk ze deed.ik had haar wel door maar kon het niet geloven. vandaar dat zij zo veel geld had.ze werkte als xxxx achter de ramen. na een tijdje konden we er om lachen. als ze bijvoorbeeld iets grapigs had meegemaakt op haar werk. ze was echt heel aardig voor mij.na een paar weken kon ik met haar meegaan naar haar werk. ik zou natuurljik niet gaan werken maar alleen kijken hoe ze de baas speelde over haar onzekere klanten. daar zat ik dan op de trap terwijl zij aan het werk was. todat een klant die voor haar was bedoelt zei dat hij mij wou

02-11-2005, 20:22
ik zei meneer ik werk niet. hayat zei ga maar dan heb je tenminste snel geld verdiend. ik zei nee ik ben geen xxxx en wil zijn geld ook niet.wat is het vershil dat je er nu snel geld voor krijgt of met je ex te hebben geneukt. ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen. maar voor ik het wist liep ik met die klant naar hayat''s kamer voor extra geld ben ik met die man voor 10 minuten gaan xxxxxx . ik voelde mij zo vies ik begon te kotsen toen hij klaar kwam. toen eenmaal de klant weg was zei hayat zie je wel was dat nou zo moeilijk. nou ga ik aan het werk en morgen ga ik een kamer voor je huren dan kan je ook werken.ik heb haar echt geprobeert om te praten maar ze kon mij zo goed hersesspoelen.dat ik het toch heb gedaan, daar stont ik dan naast mijn vriendin als xxxx te werken. ik ben er nu niet blij mee met wat ik heb gedaan. maar ik begon het werk best wek leuk te vinden we deden een wedstrijd wie de meeste geld binnen haalde op een dag. na een paar weken was ik echt wel binnen. ik was rijk ik had geen man nodig. ik zag ze allemaal als sloebers die mijn geld wouden. ik had immers mijn rijbewijs een mooie bmw een mooie huisje en droeg mooie merk kleding. ik dacht ik zit wel goed todat ik de prins op de witte paard voorbij zag

02-11-2005, 20:29
ga verder meid....wallah ebbn zoo benieuwd

02-11-2005, 20:37
hey meid ga snel verder !!!!!

02-11-2005, 21:07
Ga gauw weer verder meid..!


Romeisa

02-11-2005, 21:13
je bent online meid dus typ maar een vervolg als je wilt !!!

02-11-2005, 21:34


ga snel verder..!!

02-11-2005, 21:44
ik was meteen verkocht. hij was zoo mooi precies de man waarover ik altijd over droomde ik leerde hem tijdens het uitgaan kennen en snel kregen wij een relatie.hij wist natuurlijk niet wat voor werk ik deed en dat weet hij op de dag van vandaag niet. gelukkig ook maar want ik schaam me diep van wat ik heb gedaan. ik loog over alles en nog wat over mijn werk en dat ik zogenaamd bij mijn ouders woonden. ik lijden gewoon een dubelen leven. hij had gewoon echt niks door. toen ik zeker wist dat hij de ware voor mij was en echt de vlinders in mijn buik voelde. wist ik dat ik te ver was gegaan. ik ben gestopt met werken en ben toen bij een supermarkt gaan werken. zo kon hij toch naar mij toe komen en zien dat ik toch wel een perfecte meisje was. ik heb stukje voor stukje.weer contact met mijn ouders gezocht. die natuurlijk echt heel erg blij waren mag allah mij vergeven wat ik hun heb aangedaan. me moeder stelde mij voor om weer thuis te komen wonen. ik ben niet gelijk gegaan heeft wel een paar maanden geduurd maar ben toch bij ze terug gegaan later kreeg ik een leuke baante als bedijfleidster vlak bij mijn ouders in de buurt.mijn vriend had nog steeds niks door . want die dacht dat hij natuurlijk met een braaf meisje ging.hij moest eens weten. na een paar weken kwam een jongen mijn ten huwelijk vragen. mij moeder zei dit is je kans trouw met die jongen en laat het verleden achter jou

02-11-2005, 21:52
ga weer verder al je wilt

Pagina's : [1] 2