Bekijk volle/desktop versie : Lees!!!



Pagina's : [1] 2

02-11-2005, 16:17
hallo iedereen,
Ik ga binnekort een verhaal schrijven. Ik heb het veel mensen verteld en ze vonden het zeker spannend.. Ben benieuwd of jullie dat ook vinden . Het gaat over een meisje die verliefd is op haar achterneef.Maar het loopt allemaal verkeerd in hun relatie. Mensen het is een waargebeurd verhaal.

Ik wil fans hebben hahahahhahaha

ik ga binnekort verder,

kus kus fessia

04-11-2005, 09:36


ik ga een stukje beginnen met mijn verhaal inshallah

04-11-2005, 10:14
Het gaat over een meisje Nawel(19jaar) en over een jongen mounir (25 jaar).. Zij zijn gek op elkaarn eit normaal.. Het is een waargebeurde verhaal mensen. MOunir is een schta van een jongen en NAwel is een schat van een meid.. maar helaas heeft mounir verkeerde dingetjes gedaan duss willen de ouders van anwel dat zij NIET met hem gaat trouwen.. Ze zij ner echt kapot van.. Ik heb echt nog nooit zulke verliefde mensen gezien.. Ze zijn altijd bij elkaar. Nawel werkt in de stad en Mounir heeft een eigen coffeeshop. Hij komt haar altijd ophalen omdat, haar werk bets wel ver si vanuit haar huis.. Hij heeft een eigen huis ze is best vaak bij hem.. Hij brengt haar altijd cadautjes en brengt haar overal naartoe.. Maar op een dag was ze heel onzeker ze belde me op en zei vertelde mij allemaal wat ze samen met mOunir heft gedaan en wat ze heeft gekregen. Ze zei tegen mij hey meid ik heb het gevoel dat MOunir een loverboy is... Ik dacht bij mijn hoofd waaaaaattt Mounir mijn beste vriend een loverboy neee dat kan gewoon niet. IK kan mounir al sinds toen ik 7 was (13jaar ken ik hem).. Mohim ik weet alles over hem al zijn geheimen , banknummer enz enz. Ik zij maar tegen haar dat het niet waar was en dat ze voorzichtig moet doen.. Ik bleef de hele avond piekeren en piekeren.. Ik had een hoofdpijn niet normaal.. Ik bleef maar denken aan Nawel en Mounir.. Volgende morgen kwam ik zijn zusje tegen we zijn heel en heel goed bevriend met elkaar.. Ik had het haar voorzichtig allemaal uitgelegd.. Gelukkig was ze niet boos. Zij begon wel te huilen ze zij zo iedereen denkt dat maar het is helemaal niet zo echt niet.. Ze bleef maar zweren en zweren.. I kdacht shit man wat moet ik doen hey... Zij vroeg aan mij geloof je dat? Ik zij nee joh, ik ken mounir heel goed . Ewa duss.. ging ff langs bij nawel.. Had haar alles uitgelegd.. Toen pas werd ze rustig. Ik dacht eidnelijk pfff.... Nawel ze ouders gingen op vakantie naar MArokko.. Nawel en Mounir gingen toen samen op vakantie.. Zij waren naar Griekenland geweest.. Hun belde mij elke dag en ze vertelde allemaal wat ze gedaan hadden.. Ik was echt blij voor hun want, zij haden het zeker wel verdiend om op vakantie te gaan.. Ewa, een paar dagen later belde mounir mij. Ik nam op: Ik zei ja hallo.. Hij zei heeee meid Mounir.. Ewa wij begonnen met een staandaard gesprek van alles goed enz enz... Ewa hij had me verteld dat ze verloofd zijn in Griekenland..waaaaah.. ik was geschrokken niet normaal..I kvroeg hem hoe heb je het voor elkaar gekregen??? Gewoon je hersens gebruiken..nou , ik had hun gefeliciteerd en ik vond het heel jammer dat ik er niet bi jwas ik moest het wel geheim houden.. Zij waren 2 weken op vakantie.. Het was zo saai in Nl. Hun kwamen terug heb hun opgehaald van Schiphol. Heel blij waren hun.. ik ben echt zo blij voor hun. Maar ik dacht bij mezelf hoe gaaan ze het vertellen aan hun ouders??alatifff.. iK was de enige die het wist.. De ouders van NAwel kwamen terug van MArokko.. Ik allemaal smeken dat hun van gedachten zijn veranderd maar nee! ZIj wouden het nog steeds niet..Nawel en mOunir hebben hun heel goed ingehouden..Vond ik echt knap van hun.. Mounir heeft trouwens 2 jaar op Nawel gewacht om samen te trouwen..Maar nu moet hij nog langer wachten op haar..Hij was verliefd op haar toen ze 17 jaar was... zij hadden elkaar leren kennen via mij... Op een dag was ik afgewerkt i kdacht ik ga lekker naar huis..Het regende namelijk kei hard in die avond het was 24:00uur.(ik werk in het ziekenhuis).Had avonddienst wou ik mijn auto starten is mijn auto kapot.Damn.. dacht ik.was echt balen.Ik allemaal mijn broer bellen en toen mijn moeder..Alsublieft kom me ophalen mijn auto is kapot.. Mijn moeder sliep en mijn broer moest werken...toen had ik mijn pa gebeld hij was ook aan het werk..tfoe... EWa ik allemaal kijken in mijn tel wie heeft nou een auto en rijbewijs..Aha..ik kwam mOunir zijn naam tegen..Heb m gebeld en hij kwam mij meskien ophalen..Even later belde nawel mij op..Ze zij ah leeghoofd waar ben je? I Kzij hoezo? huh? NAwel was naar een verjaardagsfeestje geweest en moest haar ophalen..Ewa dus zij mOunir ko mwij halen haar wel op..Hebben wij haar opgehaald..Mounir zij tegen mij wow zij ziet er mooi uit ..IK zei nou mounir dit is mijn vriendin NAwel en Nawel dit is mijn beste vriend die ik al 13 jaar ken en hij heet MOunir..ze hebben elkaar een hand gegeven en toen gingen wij instappen in de auto..zij begonnen allemaal te praten samen, ik lag half te slapen op de achterbank.. Toen was i kthuis aangekomen en Nawel bleef bij mij slapen..Mounir heeft haar nummer gevraagd ewa ze heeft m gegeven..Hij had haar best laat i nde avond gebeld ik sliep toen al hahahahhahahaha... Zij was helemaal weg van hem en hij ookk van haar. ewa zo hebben ze elkaar leren kennen.Maar ik ga stoppen met mijn verhaal zodra,mensen reageren ga ik verder..Ben nog lang niet klaar en het is een leuke verhaal.. Kus kus Fessia

04-11-2005, 10:19
ehehe Je nuMmerr een Fan..!!

05-11-2005, 15:47


go on
nummer 2 fan

05-11-2005, 16:59
Hier meld zich een nieuwe fan
VInd het echt spannenddd.. en ben heel nieuwsgierig dusz
Ga snel dooooooor..

xXx widjan xXx

12-11-2005, 11:04
Ik gaveder!!! Nou, mounir had nawel dus gebeld.Was een lange gesprek dat weet ik nog..Volgende dag vroeg ik nawel heeft mounir jou nog gebeld? Ja zei ze. Ik zei oke dan..ewa wat vertelde die allemaal.. Ewa ze begon allemaal te vertellen..Ik vroeg haar waar hadden jullie het over..ahahahaha jah k weet ben nieuwsgierig..Lmohim zei hadden gewoon over hun leventje....Hij vroeg haar allemaal vragen en zij hem ook..enz enz enz..Ik ging douche en liet nawel nog in me kamer..Ik ging net in bad liggen hoorde ik de tel..Ik riep vanuit de badkamer hey nawel is het jou tel of de mijne? Zezei de mijne....Het was Mounir..Zei begonnen eerst met het standard gesprek hoe gaat het enz enz..hahhaha..Hij voreg of ze wat ging doen..Nou.ze vroeg jet eerst aan mij ...I k zij ik heb geen plannen..eWa dis hadden wij afgesproken met hem in de stad.. Bij een terassjein Eindhoven..Was echt gezellig man!!(altijd met mounir).. Mounir maakte ons alleen maar aan het lachen en we begonnen over de gekste dingen te praten die wij hebben meegemaakt...Vooral mounir en ik hebben veel gekke dingen samen gedaan..hhahahahaha ik mis die tyd wel..trr..tr...myn tel ging af..oepsie was mijn broer..NAm op..Hij zei heeeeyy zusje waar ben je? Ik zei ben ergens buiten..Hij zij heb je auto laten maken ik zei nee ben met mama's auto..Ik wist wel dat hi jeen auto nofig hadhahahah..broers heMaar dus heb ik mijn moeder's auto gebracht naar mijn broer helemaal in tilburg..Ben terug gekomen met mijn zwager weer terug naar nawel en mounir..Opeens waren zei daar niet meer.. iK was geschrokken man! Ik belde mounir op ik zei heey waar ben je? Hij zei ik ben ff de stad in met Nawel..I kzei zo waar ben je mee bezig stel je voor dadelijk zien bekende haar..NEE mounir kom nu terug bij de heuvel galerie we gaa nwel ergens anders heen..Oke oke zei hij...Ewa heeft ie mij opgehaald bij de heuvel galerie...Hij voreg ons hey dames waar willen jullie naartoe? iK zei weet ik veel maar ik moet wel eigelijk naar huis want meot strakjes werken.. Hij zei hehe ik wou net nog vragen wanneer je weg zou gaan..ahhahahhaha jah sukkelltje..Grapje zei die toen..Ik zei mounir breng mij eerst naar huis en dan gaje maar kijken waar je naartoe gaat met je dametje...Hij zei is goed boerin(heb een zachte g daarom noemt hij mij zo)..Ewa heeft mij naar huis gebracht..Ik ging me omkleden..Ging huis schoonmaken..Opeens kreeg ik een smsje van Nawel..dit stond in die smsje: Hey hbiba ik wil je ff laten weten dat wij in de Efteling zijn...Oh my god i kwas geschrokken.. iK belde haar meteen teerug ff haar waarschuwen dat ze moet oppassen...Ik ging verder met schoonmaken en daarna ging i kwat eten metm ijn broer.En toen was het alweetr tyd om te gaan werken.. had gewerkt..Volgende dag kwam Nawel me ophalen helemaal happy..Ik ben echt blij voor hun wollah..Zei begon allemaal vertellen wat ze allemaal gedaan hadden..Kei blij meksiena ze was nog nooit naar efteling geweest.. Ze zei meid ik ben echt helemaal stapelgek op die mounir..Ik zie weee wat heeft ie met je gedaan?Ik weet niet zei nawel...Ze had verteld dat ze overal waren ingeweest gingen eten en samen kletsen..hand in hand aaaa wat gezellie zei ik...Ben echt blij voor je nawel....Mounir belde mij effe later..Hij heeey fessia ik word gek van die NAwel..Ik zei wow relaxd man..Ik kreeg net van NAwel tehoren hoe gaaf je bent en nu van jou...Ik maakte hem duidelijlk dat ik echt blij boor hun ben...Want ze hadden allemaal een hele erge leven gehad..Nawel had een auto ongeluk gehad, ze lag in coma meskiena..En mounir is heel vroeg op straat gezet omdat, hij een keertje een snoepje had gestolen uit een supermarkt..Was politie bij hu nthuis gekomen..Lmohim een hele drama zij nouders vertrouwden hem nie meer...Maar zij hadden veel meer dingen meegemaakt..Maar ben echt blij dat ze elkaar hebben leren kennen..echt de hele dag zat nawel alleen over mounir tepraten,en mounir stuurde mij 'duizenden'smsjes van ik bben gek geworden op haar ze is echt mooi en lief..Ik werd zelf gek maar was toch zelf blij Had lekker vrij dus ging ff bij mOunir langs in Utrecht..Hij was echt geschrokken toen ik opeens voor de deur stond..uhhh.. waar heb je nawel gelaten..Ik zei heey zij heeft 2dgn niet gewerkt dus ze is nu gaan werken..Hij vroeg me is ze ziek? ik zei nee ze kan haar niet concentreren door jou a chitan zei ik...hahahhahaa.lmohim hij begon steeds over haar te pratenhahahha meskien..we gingen later in de middag uit eten..We hadden een broodje barakka op..Ik zei heey mounir zeg eerlijk wat vind je van Nawel? Hij zei luister eens goed naar mij en kijk mij aan..I kzei oke dan..Hij zei ik ben helemaal stapelgek op haar, ze is echt een hele andere meisje,ze is zo lief en haar lach oh my god ik bem gewoon verkocht.. Maar hij zei ik vind het best wel moeilijk omdat, ze zo ztreng bij haar thuis zijn.Stel je voor haar broers zien mij een keer met haar wij moeten altijd vorzicht doen ook in de Efteling...Ik zei hey en dat besef je nu pas hello je bent verloofd met haar..Jah ik weet meid maar ik ben bang dat ik het moeilijk ga krijgen..I kzei nee joh je moet het gewoon rustig aan doen en je meot er wel over praten met haar en je meot eerlijk zijn..Hij vroeg me word nawel snel boos? Ik zei nee man! Maar je moet wel eerlijk zijn tegen haar..Ik zei hey mounir wil je met haar gaan trouwen? Hij zei tuurlijk wil ik met Nawel gaan trouwen..I k wil nie alleen met haar gaan trouwen maar ook kinderen met haar krijgen..en als ik afgewerkt ben dan zie ik lekker mijn vrouwtje in de keuken.....Ik zei oke dan....Maar hou je in he ..Mounir is echt een hele lieve jongen maar niks van mij..Hij heeft scheid aan alles...Wat ie wil moet ik gewoon krijgen..Bij hem is het gewoon dunja hanja..Maar nawel heeft gewoon een moeilijke famillie.Ik heb het echt gemerkt want, mijn tante is getrouwd met haar broer..Maar jah niet iedereen is hetzelfde.Ik ging toen naar huis..Ben ff gaan zitten was kapot...Toen vroeg me moeder abunti wil je ff naar nawel's moeder gaan heb koekjes gemaakt vandaag?hmm..lekker zei ik.Ben gegegaan..Kwam aan voor hun deur en nawel's vader maakte de deur open..Ahlan ahlan a bunti alles goed? Ik zei alhomdillah en met u? Hij zei prima prima kom snle binnen..Ben meteen naar de keuken gelopen zag nawel met haar moeder in de keuken heb nawel's moeder die koejes gegeven..En toen ging ik fftjes met nawel naar boven..Ik ben net terug van Mounir was bij hem thuis..Oh,gezellig zie ze..En hoe gaat het met hem vroeg ze? Ik zei prima..Maar hij is echt gek op jou.Toen zei ze jah ik ook..Ik wil dat hij mij ten huwlijk komt vragen..Ik vroeg haar wil je het echt??Jaa,zei ze....Maar ik weet neit hoe ik het tegen mounir moet vertellen..Ik zei jem oet het zelf zeggen meis..Maar je meot het zeker weten..Nawelzei denk je dat hij dat gaat doen?I k vroeg wat? mIjn ten huwlijk komt vragen..Natuurlijk komt hy dat doen hij is helemaal gek op je hi jwil kinderen met je samen wonen..Daar hadden we het net nog over..Echtwaar vroeg ze trots?maaar heb je moeder al verteld? ze zei nee ik ga het strakejs vertellen laat je mij het weten dan?Nawel zei is goed....Inshallah komt alles goed meid!!Ik gaf haar een kus en ging weg naar huis.. Maar ik ga gauw verder inshallah....

13-11-2005, 10:52
willen jullie nog dat ik door ga? Is lang nog niet klaar...


dikke kus fessia

15-11-2005, 17:24
Moet ik nog door gaan?????

16-11-2005, 15:51
nawel had het aan haar moeder verteld..Haar moeder was well blij nadat, zij wist dat het nawle's achterneef was..Nawel's moeder had geen goeie contact met haar famillie...Nawel was er kapot van haar moeder had hetn eit geaccepteerd en haar vader al helemaal niet...Later in de avond sprak ik nawel op msn..Ze had mij alles verteld i kwas egt geschrokken.Ik snapt nog steeds neit wat mis is met mounir hy is een hele goeie jongen..Ik had nawel duidelijk gemaakt dat zij het niet op moest geven...Ze zij natuurlijk niet meid ik ben helemaal gek op hem en hij ook op bij..Opeens zij nawel niks meer..Nawel was helemaal in elkaar geslagen door haar broer,neef en de vriend van haar broer...Ze had een bloedneus,blauwe oog en nog iets met haar ribben ik weet neit precies wat...Hun maakte ook allemaal foto's van haar en die stuurde zij naar mij,nawel's vriendinnen en mounir..Het allerergste was mounir..Hij was/is kapot van meskien..Heb met hun allebei medeleiden.Waarom hun????Ik was geschrokken ik pakte mijn auto en was meteen naar haar huis gegaan. Ze lag op de grond alleen thuis al die bloed..Ze was helemaal knock out geslagen..Toen had ik de ambulance gebeld ik wist wat ik meost doen...Ik was echt geschrokken..Eindelijk waren wij aangekomen in de ziekenhuis.Onderweg was nawel stil en ze sliep nog..Ik maakte allemaal zorgen om haar..Opeens kreeg ik een smsje van me broer hij vertelde me dat mounir een hele erge ongeluk heeft gehad en dat die ook in de ziekenhuis ligt in eindhoven...weer was ik geschrokken..Nawel werd naar een hele donkere, enge en stinkende kamer gebracht...Allemaal testjes werden gedaan en al die slange om haar heen..I kwas flauwgevallen en werd na een paarm inuten weer wakker en ben mounir gaan zoeken in de ziekenhuis..Het bleek dat mounir en nawel naast elkaar zaten in een kamer.. Mounir had zijn neus gebrokken en zijn arm en been.. En al die bleod op zijn voorhoofd want, hy knallde tegen de stuur aan..Allebei lagen zij daar..Ze sliepen allebei..Opeens werd ik bang want het bleekte dat nawel geen adem meer haalde ik flipte helemaal allemaal schreeuwen en artsen gehaald.Mounir wer d ook wakker..Hij rende naar haar toe heel moeilijk was het voor hem want hij had nog pijn meksien...Nawel ademde gelukkig eidnelijk dacht ik..I kwas weer blij ...was ff schrikken maar ik ga gauw verder zodra er meer mensen regaren..

01-12-2005, 03:53
ga je nog verder

01-12-2005, 17:36
Nawel was helemaal weer wakker en praatte ook met mij en met de artsen. Zy vroeg me waar ze was en wat er was gebeurd en waar zijn har ouders enz? MOUNIR begon ze opeens te schreeuwen. I kzei doe rustig aan meid je bent net wakker. Gaat alles goed met mounir vroeg ze.? Ik zei alhomidllah hy is ook in het ziekenhuis. Komt die naar mij toe? Ik zei inshallah nawel. Mounir mocht neit weg van zijn kamer dus moesten we zelf naar hem toe. Nawel kreeg een rolstoel er was eigelyk niks ergs met nawel maar ze had wel allemaal blauwe plekken. Ze begon allemaal te vragen: waarom zit mounir in de ziekenhuis?is hy ook in elkaar geslagen? I kleg het zo wel uit nawel. Wy gingen naar binnen by hem en nawel zag hem daar liggen en ze schrok en begon te schreeuwen. Hy begon alles uitteleggen en haar rustig te stellen. Gelukkig was alles goed afgelopen alleen Nawel 1 dagje in de ziekenhuis blijven maar ik weet niet meer hoeveel dagen mounir in de ziekenhuis heeft gelegen.. pOlitie was naar de ziekenhuis gekomen voor NAwel.

De politieagenten begonnen allemaal dingen te vragen. Netjes beantwoorden zij hun vragen.Maar ze begon opeens te liegen want, zy wou niet dat haar broer werd opgepakt. Politieagent vroeg hoeveel mannen viele jou aan? Zij zei maar 2 maar het waren 3! Opeens kwam de vriendin van nawel,zij kreeg ook die fotos gestuurd via msn. En zij heeft haar broer verraden en nawel was best kwaad.Ewa de 3 jongen werden opgepakt. De moeder van nawel kwam pas laat in de avond pas achter wat er allemaal was gebeurd. Net goed zei ze dat haar eigen zoon is opgepakt.Ik vind het ook dom dat ze zoiets hebben gedaan by haar.Haar ouders kwamen erachter dat zij al was verloofd met hem.maar zy gingen gelukkig niet flippenofzo, want zij wisten dat ze van hem houd en dat ze genoeg pijn heeft . Maar vader wou wel met hun gaan praten als alles goed ging. Ik ga snel verder.

Willen jullie wel dat i kdoor ga????


Groetjes van fessia

01-12-2005, 18:49


tuurlijk ga verder meid

01-12-2005, 19:12
Alles ging goed met mounir en nawel. Nawel's vader heeft Mounir by hun thuis uitgenodigd. En hadden alles uitgepraat en je zoudenken dat hy mounir heeft geaccepteerd maar hy heeft m toch niet geaccepteerd.... Hij was wel heel erg boos op nawel omdat,ze achter hun rug is verloofd met hem. Nawel was er kapot van maar zy heeft toch niet opgegeven. Mounir ging heel ziellig weg. Ik vond het echt ziellig voor hun allebei zy horen gewoon by elkaar punt uit.Ze zyn zo gek op elkaar. Zy waren van plan om ff uit elkaar te gaan en afstand va nelkaar nemen. Het was echt heel moeilyk. 3maanden waren zy uit elkaar.3maanden is nawel niet naar buiten geweest en mounir ook niet. I kkreeg 100 keer te horen dat het moeilijk is.Elke keer wouden hun elkaar bellen maar ze hadden afgesproken liever niet!!! Zy kwamen elkaar tegen in de stad toch liepen ze door. echt goed van hun dat ze dat kunnen. Maar k ga snle verder ben moe van werk en school.


oja,nadiya bedankt voor het reageren maar k wil toch meer mensen:P

Groetjes fessia

01-12-2005, 19:33
pff egt zielig man voor hun 2 mensen die van elkaar houden en bij elkaar voor altijd willen zijn. maar dat niet kunnen .
meid ben benieuwd hoe het gaat aflopen dus ga snel verder

Pagina's : [1] 2