Bekijk volle/desktop versie : L3ied ontbijt..



Pagina's : [1] 2 3

02-11-2005, 13:06
Wat eten jullie bij het ontbijt op l3ied? uiteraard na het gebed
Wij eten altijd standaard verse donuts..
Ben benieuwd wat jullie eten

Oh ja, Alvast Ied Mubarek

02-11-2005, 13:09


wij eten standaard lemsemmen en koekjes.
En als we terugkomen van de moskee is het standaard lever en lemsemmen/koekjes en thee

02-11-2005, 13:09
Uhm goed idee verse donuts en lekker thee
Ik weet niet wat ik ga eten, want ben deze eid alleen

02-11-2005, 13:14
Hoe komt t dat je alleen bent met L3ied?
Wel heel erg jammer, l3ied hoor je met familie te vieren...
meskiena ik leef met je mee.

02-11-2005, 14:10


Na3em, mijn ouders zijn geen moslim en de politiek maakt het leven zuur van de praktiserende moslim mannen die een baard hebben en een jelbaab etc dragen, dus ik kan eht helaas niet vieren met mijn man, vanwege bepaalde omstandigheden ben echt verdrieitig, ik ga inshaallah morgen wel salaat el eid bidden en ja ik zou we naar vriendinnne kunnen, maar dat vind ik neit zo leuk op he t moment

bararakallahufieki voor je medeleven

02-11-2005, 14:11
Na3em, mijn ouders zijn geen moslim en de politiek maakt het leven zuur van de praktiserende moslim mannen die een baard hebben en een jelbaab etc dragen, dus ik kan eht helaas niet vieren met mijn man, vanwege bepaalde omstandigheden ben echt verdrieitig, ik ga inshaallah morgen wel salaat el eid bidden en ja ik zou we naar vriendinnne kunnen, maar dat vind ik neit zo leuk op he t moment

bararakallahufieki voor je medeleven

moge Allah Taala je zegenen en een plaatsje geven in Djennah

02-11-2005, 14:23
Amien meid!
Probeer er toch een leuke dagje voor je zelf van te maken..
Moge Allah je vasten accepteren en je ervoor belonen inchalah.

02-11-2005, 14:27
BarakAllahuFieki
Ameen

02-11-2005, 14:43

Citaat door oeght_yasmina18:
Na3em, mijn ouders zijn geen moslim en de politiek maakt het leven zuur van de praktiserende moslim mannen die een baard hebben en een jelbaab etc dragen, dus ik kan eht helaas niet vieren met mijn man, vanwege bepaalde omstandigheden
Oh meeen, ben jij de vrouw van Appie H? sorry grapje! Jammer dat je home alone bent.

Ik ga na de moskee ontbijten met wat vriendinnetjes.. Gewoon broodjes en lekker beleg.... niets bijzonders verder.

02-11-2005, 14:50

Citaat door Marisah:
Oh meeen, ben jij de vrouw van Appie H? sorry grapje! Jammer dat je home alone bent.

Ik ga na de moskee ontbijten met wat vriendinnetjes.. Gewoon broodjes en lekker beleg.... niets bijzonders verder.
Jij ging toch een ontbijd organiseren voor praktiserende dames met allerlei lekkers, waaronder ook heerlijke koekjes gemaakt uit eigen keuken

Nou geniet er lekker van meid Alvast ied mobarak voor iedereen

02-11-2005, 14:50
sorry het is ontbijt hihi...mijn hollands gaat echt vooruit merk ik....

02-11-2005, 14:52

Citaat door Marisah:
Oh meeen, ben jij de vrouw van Appie H? sorry grapje! Jammer dat je home alone bent.

Ik ga na de moskee ontbijten met wat vriendinnetjes.. Gewoon broodjes en lekker beleg.... niets bijzonders verder.
wie is Appie H

en nee ik ben de vrouw van Mohammed.B

02-11-2005, 15:14



Citaat door wittewarda:
Jij ging toch een ontbijd organiseren voor praktiserende dames met allerlei lekkers, waaronder ook heerlijke koekjes gemaakt uit eigen keuken

Nou geniet er lekker van meid Alvast ied mobarak voor iedereen
Jah, alleen is de opkomst niet zo groot hihi... maarre.. ik bedoelde dat ik geen swensj enzo kan maken, dus dat het gewoon brood van de AH word.

02-11-2005, 15:14
Mijn ouders komen bij ons ontbijten enmijn zus..Als de mannen terug komen van de moskee dan heb ik bord met koekjes (7 soorten) Bord koffiebroodjes .walnotendadelcake .rajf, begrir en kaneelbroodjes..Koffie en thee.

02-11-2005, 15:17
Lemsemen/beghrir en thee.

Pagina's : [1] 2 3