Bekijk volle/desktop versie : Dames Wat Zullen We Vanavond Koken



Pagina's : [1] 2

02-11-2005, 12:18
of heb je al iets in gedachte??? deel met ons mee. graag als je meer dan een gerecht maakt svp uitleg per gerecht hoe je het maakt (indien een aparte gerecht)

02-11-2005, 12:20


Ik eet vanavond Roti!! INsha allah

02-11-2005, 12:22
Ik weet het nog niet moet nog effe na denken..

02-11-2005, 12:42
Niks, heb de hele Ramadan gekookt. Morgen is het el aid, en dan kunnen we ons weer vol proppen!

02-11-2005, 12:45


En ik weet het nog steeds niet

02-11-2005, 12:54
Mijn mammie kookt......

Ik ben vrijgesteld artikel 234.5


Ben benieuwd wat julllie maken leukste is als je meteen het recept erbij doet

02-11-2005, 13:21

Citaat door ber19kania:
Mijn mammie kookt......

Ik ben vrijgesteld artikel 234.5


Ben benieuwd wat julllie maken leukste is als je meteen het recept erbij doet
same here

artikel bestaat niet

02-11-2005, 13:24
ik heb ook niet veel bijzonders. Moet tot 5 uur werken. Heb net in de pauze chiabata met tonijn/pesto klaargemaakt. Hoeft mijn man straks alleen de oven aan te zetten. Verder heb ik pittabroodjes met gehakt.
Milkshake met banaan en appel en sellou en eitjes.

Geen harira meer!!

02-11-2005, 13:48

Citaat door wittewarda:
ik heb ook niet veel bijzonders. Moet tot 5 uur werken. Heb net in de pauze chiabata met tonijn/pesto klaargemaakt. Hoeft mijn man straks alleen de oven aan te zetten. Verder heb ik pittabroodjes met gehakt.
Milkshake met banaan en appel en sellou en eitjes.

Geen harira meer!!
wil je het recept neerzetten!!

02-11-2005, 13:50
Hmmm dit gaan mama en ik maken bi idnie Allah

02-11-2005, 13:53

Citaat door een_Rotterdamse:
Niks, heb de hele Ramadan gekookt. Morgen is het el aid, en dan kunnen we ons weer vol proppen!






Ik ook....

02-11-2005, 14:11

Citaat door Mysticalia:
same here

artikel bestaat niet
Er kan maar 1 iemand vrijgesteld worden artikel 234.8

02-11-2005, 14:27


Ik heb net even een lasagna in elkaar geflanst... Straks alleen maar de oven in doen en smullen maar... Ik begin al te watertanden...

Groet,

NooR

02-11-2005, 14:27
Gevulde inktvis
4 inktvis mantels middel groot
Ongeveer 200 gr basmatierijs
100 gr kabeljauw
50 gr garnaaltjes
1 blik tomaatstukjes in blik
Peterselie 1teentjes knoflook
Peper
Komijn
Paprikapoeder
Zout
1 el citroensap
Olie

Bereiding:
Je begint met de inktvis schoon maken en laat die uitlekken dan ga je de rijst half gaar koken met beetje zout,je gaat dan de kabeljauw samen met de garnaaltjes bakken in een koeken pan dan voeg je wat peper paprikapoeder ,zout en en 1 tl citroensap als dat gaar is doe je dit in een kom en maakt de kabeljauw wat fijn,en voegt de rijst en 3 takjes fijn gesneden peterselie , dan doe je de rest van de sap erbij half tl peper ,halve komijn, 1tl paprikapoeder dit goed samen mengen zout toevoegen en dan de inktvis vullen en dichtmaken met tandstokertjes.Je gaat de tomaat fijn hakken of met een staafmixer dan doe je dit in een ovenschaal
Je giet de olie waar je de vis in hebt gebakken erbij en doet er een scheutje extra erbij ,voeg de peterselie,knoflook en zout en de kruiden over al een tl allen peper een halve anders wordt het te pittig
Dan lag je de inktvis er in en rolt het in de saus en dan folie erover en in de oven na een half uurtje doe je de folie eraf en laat het nog eens een kwartiertje bakken tot de saus helemaal is in gekookt. Je schept de inktvis op een bord en snijdt het in ringen en schep er wat saus over .


ik ga dit recept van kp maken inschallah

02-11-2005, 14:31

Citaat door _NooR_:
Ik heb net even een lasagna in elkaar geflanst... Straks alleen maar de oven in doen en smullen maar... Ik begin al te watertanden...

Groet,

NooR
ooo lekkerrr ma hoe maak je lasanje ik wil zonder gehakt en die deeg kan je die kopen

Pagina's : [1] 2