Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat te doen? Hair prob!



31-10-2005, 14:58
[Wat te doen met mijn haar??

Ik heb geen stijl haar, maar ook niet kroes. Er zit gewoon een lelijke slag in, waar je niets mee kunt beginnen, daarnaast is het ook droog
Ik stijl mijn haar dus met een remmington, het resultaat is wat rechter haar, maar het is niet superstijl en het glanst totaal niet. Ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen
Als ik mijn haar net gestijld heb dan is het wel redelijk glad, maar ik hoef maar ff naar buiten te gaan en ik krijg dan gelijk een slag erin. Normaal gesproken hoor ik dat meiden er 'chinees' haar aan stylen over houden, nou ik niet dus...

Wat raden jullie aan? andere tang?

Help me out plz.]

31-10-2005, 19:40


Misschien is zo'n permanente behandeling iets voor jou? Ikzelf fohn het en blijft beter steil dan met de tang daarmee krijg ik idd zo'n recht model en dat ziet er zo nep uit, fohnen zorgt voor een natuurlijkere valling vind ik zelf.

31-10-2005, 21:09
Andere tang gebruiken inderdaad en een haarserum dat voor glans zorgt. Of je kunt het ook föhnen zoals hierboven wordt geadviseerd. Een Marokkaanse kapster weet meestal goed met 'Marokkaans haar' om te gaan. Het föhnen geeft meestal wel een slag aan de uiteinde van je haar, jij beslist of die slag naar binnen of buiten geföhnd wordt.

31-10-2005, 21:25
Bedankt dames voor jullie reactie. Wellicht moet ik maar een permanente behandeling gaan overwegen. Föhnen is lastig als ik het zelf moet doen en het stylen elke keer wordt ik ook moe van.

01-11-2005, 05:32


Als je voor een permanente behandeling kiest, wil je ons dan laten weten hoe het is geworden en of het bevalt. Ik ben het namelijk zelf ook aan het overwegen.

01-11-2005, 15:14

Citaat door Saloua1978:
Als je voor een permanente behandeling kiest, wil je ons dan laten weten hoe het is geworden en of het bevalt. Ik ben het namelijk zelf ook aan het overwegen.
Natuurlijk zal ik het jullie laten weten. Alleen moet ik nu gaan onderzoeken welke behandeling het beste is. Ik heb vernomen dat er nogal veel keus is.
Dus wordt ff rondvragen!