Bekijk volle/desktop versie : ben zo geschrokken



31-10-2005, 09:40
we waaren al vroeg wakker vanmorgen mijn 2 kids zaten bij mij in bed tv te kijken
mijn dochtertje van 10 maanden zat tespeelen en had een boekje in haar handen
heeft ze daar een stukje van afgebeten en was daar bijna in gestikt ik hielt haar op de kop en op haar rugje slaan ik trilde wilde bijna in mijn onderbroek zo naar de buurvrouw toe rennen ik heb haar neer gezet mijn vinger in haar keel gedaan
toen spugte ze wat slijm en dat stukje uit
ik zat te trillen ik voelde me zo schuldig lehfed als haar iets was overkomen
zou ik me zelf nooit vergeven
o zo iets wil je echt niet mee maaken

groetjes boy en girl

31-10-2005, 09:43


ik heb het al een keer meegemaakt maar deed de heimlichgreep dan til je het kind met de rug naar je toe en druk je op zn maagje,was wel schrikken idd,mijn dochter stikte zowat in snoep

31-10-2005, 09:55
Nou 3la slama dat het goed is gekomen.

31-10-2005, 09:56
Lay hfed, zulke dingen kunnen gebeuren, weet er helaas alles van. probleem is je kan niet alles voorkomen, hoe goed je ook oplet hoe kindvriendelijk/ veilig je huis ook is, er blijft altijd een kans dat je ze niet altijd honderd procent kan beschermen. Dat is best een nare gedachte, soms komen deze gedachtes 's nachts bij me op, dan kan ik heel moeilijk de slaap vatten.

31-10-2005, 10:00



Citaat door saadia29:
Nou 3la slama dat het goed is gekomen.
idd,elhemdullilah!

31-10-2005, 10:02
Elhamdullileh, dat het gelukkig toch nog goed is gekomen.

31-10-2005, 10:26
was zo geschrokken niet normaal alhamdoeillah was er niks gebuurt

ik heb meteen mijn man gebeld ik moet dat meteen kwijt hij schrok ook hij zij lehfed wat zou ik zonder mijn prinsesje moeten

idd het gevaar licht in een klein hoekje
nou die krijgt van mij nooit geen boekje meer tot ze grooter is en niets meer in har mondje stopt