Bekijk volle/desktop versie : Waar of niet??



30-10-2005, 12:39
Kinderen die bij de geboorte rustige baby's waren, worden later als ze peuter/kleuter zijn druk...

Kinderen die bij de geboorte moeilijke baby's waren, worden later als ze peuter/kleuter zijn rustiger...


Nou in mijn omgeving wel...

Hoe is dat bij jullie??

30-10-2005, 12:52


kan hoeft niet. wel heb ik ervaren, dat toen ik nog zwanger was, precies kon zegen ,dat wordt een druk, of dat wordt een rustig kind. en mijn vermoedens, hebben me niet ,in de steek gelaten. het klopte ook, nog voor de honderd procent.

30-10-2005, 12:57
Mijn dochter was als baby een huilbaby ze huilde 24 uur achter elkaar als ze wakker was huilde ze voordat ze ging slapen moest ik haar wiegen en dan was het ook huilen tot dat ze inslaap viel... Had het echt moeilijk mee....en toen ze een jaar of 2 was, was ze ook heel moeilijk. Als ze iets niet mocht of als niet mee mocht ergens was het trappen op de grond schreeuwen... Overal tegen trappen en noem maar op.. En nu hamdoelilah is ze 5 jaar ik kan me geen betere docher wensen... Ze is zo lief en rustig geworden... Dus ik denk ook dat het aan elke kind anders ligt niet elk kind is het zelfde....

30-10-2005, 13:05
Bij mijn jongste dochtertje merk ik echt het verschil, als baby was ze de eerste 6 maanden heeeeeeeel rustig, alsof ze er niet was.

Ze is nu anderhalf jaar en ik merk het verschil duidelijk, ze is erg actief, doet alles wat haar broer van 3 ook doet, echt net een klein jongetje, dacht dat meiden alleen konden tutten , maar deze hier kan er echt wat van.

30-10-2005, 13:08



Citaat door Sibel_flower:
Mijn dochter was als baby een huilbaby ze huilde 24 uur achter elkaar als ze wakker was huilde ze voordat ze ging slapen moest ik haar wiegen en dan was het ook huilen tot dat ze inslaap viel... Had het echt moeilijk mee....en toen ze een jaar of 2 was, was ze ook heel moeilijk. Als ze iets niet mocht of als niet mee mocht ergens was het trappen op de grond schreeuwen... Overal tegen trappen en noem maar op.. En nu hamdoelilah is ze 5 jaar ik kan me geen betere docher wensen... Ze is zo lief en rustig geworden... Dus ik denk ook dat het aan elke kind anders ligt niet elk kind is het zelfde....
Meestal als ze naar school gaan worden ze wel wat rustiger...

30-10-2005, 13:56
Ik was vroeger rustig, maar nu een dramaqueen .

30-10-2005, 13:59

Citaat door Ighlaas:
Meestal als ze naar school gaan worden ze wel wat rustiger...

Ja dat klopt heb ik ook gemerkt ja

30-10-2005, 15:05

Citaat door Ighlaas:
Kinderen die bij de geboorte rustige baby's waren, worden later als ze peuter/kleuter zijn druk...

Kinderen die bij de geboorte moeilijke baby's waren, worden later als ze peuter/kleuter zijn rustiger...


Nou in mijn omgeving wel...

Hoe is dat bij jullie??

haha haha

Mijn moeder zei dat ook, ze zei dat ik juist een rustige baby/peuter/kleuter was, maar toen ik groter werd was ik echt niet te stoppen en me zusje is juist een huilbaby geweest en als peuter ook vevrelend, mar hamdulillah ze is bijna 5 en echt rustig aan het worden...!!

Het zal wel niet altijd zo zijn, maar bij ons toevallig wel