Bekijk volle/desktop versie : Beste En Goedkoopste Catering



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-04-2003, 15:14
WIE IS DE BESTE EN GOEDKOOPSTE CATERAAR?



1. Catering de Fes
2. Catering Ousama
3. Catering El Yacouth
4. Catering Saada
5. Catering Omar
6. Catering Afrah el maghrib
7. Catering ibtissam
8. Catering Marakkech
9. Catering Al Fridia
10. GEEN VAN ALLE


LAAT JE STEM HOREN...

13-04-2003, 18:40


Asalaam,

Ze heeft heerlijke eten, en mooie spullen maar net niet van die poes pas enzo dus ik vindt d r om eerlijk te zeggen wel kunnen.. Ze is niet erg prijzig ...

De rest moet ik je om eerlijk te zeggen ken ik niet sommigen heb ik wel van gehoord maar die zijn volgens mij zeer prijzig..

Thala,

14-04-2003, 13:10
Kent iemand Mohamed Mhria?

14-04-2003, 14:49
Sorryyy ik bedoelde dus el yacouth in utrecht

Sjorry !!

Thala,

16-04-2003, 13:18


kan je ook een catering nemen als je het feest thuis houdt?

17-04-2003, 13:10
Ik ken ook een hele goeie en is ook niet prijzig
Doenya Afrah

17-04-2003, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door Jemiena
Maar hoeveel moet je in totaal betalen ken je haar prijzen .. dan bedoel ik voor ongeveer 70 mensen ...
Asalaam,


Schat ik heb geen flauw idee, maar ik weet wel toendertijd, op de wedding van een bekende van ons, en nu ik praat ik echt uit onwetend heid, ik geloof dat het zo n 200 personen waren 4 gerechten geloof ik voornamelijk visgerechten plus nog een dessert en ik geloof fruit er achter, inclusieff thee, marokaanse koek (niet van die deegdingen waha)
ehmm de bruidstaart, bruidssuiker, pff ik geloof tafeldecoraties , lbabbalbalba drank geloof ik .....
Ik d8 dat het zo n 200 personene waren voor dus iets van zo n 9000 gulden toen der tijd was ????? (een jaar of 2 terug) maar ik zeg ik weet het niet zeker het is een tijdje geleden.....bel d r dan zelf ffe voor de info .... je weet het heeft allemaal te maken met wat je wilt wele rechten etc etc etc...

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen,

Thala,
p.s d r nummer staat geloof ik op de side van dj nassi....

22-04-2003, 22:12
hallo allemaal,

ik moet één ding kwijt,. catering saada is gewoon de beste. we hadden laatst een feest met hun, in één woord gewoon geweldig! alles is netjes en goed verzorgd en goed georganiseerd allemaal. echt klasse. catering saada uit arnhem/ede zijn gewoon goed.

26-04-2003, 23:02
Hey,

Ik had ook eens een bruiloft met die Catering Saada uit Ede en wallah, ik schrok me dood toen ik het allemaal zag, toen ik die zaal binnen kwam. Zo mooi, zo schitterend. Kijk, ik ben dan een jongen, en ik heb veel verstand. Ik kan zeggen, ik heb ook met afrah el maghrib verscheidene keren een bruiloft gehaald, maar Catering Saada uit Ede heeft ze ingehaald! Ik heb een bruiloft gehad met ze in Nieuwegein! De zaal was zo ontzettend groot! En toch zo mooi gemaakt! Als iemand nog een catering zoekt, ik zal jullie allemaal doorverwijzen naar Catering saada uit Ede, ze zijn goed, het beste en niet te duur. Het prijsje dat ze vragen, is zelfs te weinig voor het prachtige en goeie resultaat!

Ik heb een kaarte meegenomen:

Het nummer is: 0613034998
Op het kaartje staat:

Catering Saada:
Voor alle feestelijke gelegenheden!

Het is en blijft een feit, dat catering Saada de beste catering uit Nederland is!

Mijn complimente,

Wael Ghimbri

27-04-2003, 11:39
[QUOTE]Origineel gepost door WaelAmsterdam
Hey,

Ik had ook eens een bruiloft met die Catering Saada uit Ede en wallah, ik schrok me dood toen ik het allemaal zag, toen ik die zaal binnen kwam. Zo mooi, zo schitterend. Kijk, ik ben dan een jongen, en ik heb veel verstand. Ik kan zeggen, ik heb ook met afrah el maghrib verscheidene keren een bruiloft gehaald, maar Catering Saada uit Ede heeft ze ingehaald! Ik heb een bruiloft gehad met ze in Nieuwegein! De zaal was zo ontzettend groot! En toch zo mooi gemaakt! Als iemand nog een catering zoekt, ik zal jullie allemaal doorverwijzen naar Catering saada uit Ede, ze zijn goed, het beste en niet te duur. Het prijsje dat ze vragen, is zelfs te weinig voor het prachtige en goeie resultaat!

Ik heb een kaarte meegenomen:

Het nummer is: 0613034998
Op het kaartje staat:

Catering Saada:




Voor alle feestelijke gelegenheden!

Het is en blijft een feit, dat catering Saada de beste catering uit Nederland is!

Mijn complimente,


Wael Ghimbri 0/QUOTE]




Nou ja zeg ik vind dit een beetje verdacht hoe overdreven je over ze praat. Ik ken ze ook en ik vind ze niks, het zijn geldwolven en ook helemaal geen aardige mensen. waarschijnlijk ben je familie van ze of zo dus ik wens je veel succes verder met reclame maken.

Saloua

27-04-2003, 15:20
hoi allemaal

ik heb een feest mij gemaakt in nieuwgein en ze had catering marrakesch die zijn nog niet bekend omdat ze geen kaartje uitdelen of dan ook,maar ze zijn echt goed de zaal zag er prachtig uit en het eten was heel lekker .
ik heb hun nummer voor mensen die het nodig hebben.

tel:0615402758

27-04-2003, 15:46
Nou om eerlijk te zeggen vaak als je naar binnen komt dan ziet het allemaal wel prachtig uit enzo, maar zodra het feest gaande is dan moet je op letten dat het een soort chaos is ze vergeten dit te doen of zus niet . je kan pas zeggen dat ze goed zijn als ze die taak zorgvuldig uitvoeren
groetjes RABATIA

27-04-2003, 17:12


Hey saloua,

Ik ben absoluut geen reclame voor ze aan het maken, ik ken ze niet eens, ik ben geen familie van ze. Ik doe niets behalve de waarheid aan het spreken!

Waarschijnlijk bedoel jij saada uit amsterdam of zoiets, die schijnt slecht te zijn

Catering saada uit ede is een toppertje

07-05-2003, 12:40
Sorry, mag ik ff tussen jullie discussie door wat vragen.......ik wil vragen wat ze ongeveer serveren en of ze alles zelf maken en/of dat ze alles voor je inkopen. Bij sommige moet je alles zelf voorbereiden en dan serveren ze alles voor je....het is mijn bedoeling dat mijn ouders en de rest van de familie juist heeel weinig doen en dat t gewoon uit hun handen wordt gehaald.........tenslotte betaal je een smak geld daarvoor....

ik hoop dat jullie me kunnen helpen......en wees aardig voor elkaar..voor je weet is over.....en natuurlijk iedere zijn eigen mening...de ene verwacht meer dan een ander!!!

tnnx
Zahouania81

07-05-2003, 15:31
Sorry hoor maar Saada vroeg bij mij 5000 euro en zonder koekjes en alleen kip bestilla en salades dus geen extraatjes hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9