Bekijk volle/desktop versie : 10 KILO AANKOMEN in 1 of 2 MAANDEN!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-10-2005, 20:39
Wie heeft er tips? Wie is er in korte tijd heel snel dik geworden en wat heb je gegeten daarvoor en hoe vaak? Aub laat het me weten ik wil dikker worden en snel bedankt alvast.

29-10-2005, 02:40

Citaat door Prrrt:
Wie heeft er tips? Wie is er in korte tijd heel snel dik geworden en wat heb je gegeten daarvoor en hoe vaak? Aub laat het me weten ik wil dikker worden en snel bedankt alvast.
Dik-wannabe....

29-10-2005, 03:58
10 kilo in zo'n korte tijd? Dat is niet gezond. Waarom moet het zo snel?

29-10-2005, 04:44

Citaat door Prrrt:
Eet in de avond, voordat je gaat slapen. Dan kom je best snel aan.

29-10-2005, 06:24

ten eerste om zo snel bijtekomen is volgens mij niet goed voor je lichaam..!!
maja met snoepen en zoetigheid kom je er wel maar... dan wordt je niet mooi dik als je begrijpt wat ik bedoel..
daarom kan je het beste gewoon normaal eten elke dag dus ochtend middag en avond en tussendoor een tussendoortje en in de avond eet je dan je buikje vol vol met gewoon normaal avond eten..!!
en dit niet helpt dan zou ik het ook niet weten
maar dan heb ik nog wel een paar kilotjes voor je

29-10-2005, 11:35
gebruik de pil diana 35 ik heb het een 3 maanden gebruikt ik kwan heel snel aan ik had ik een keer borsten kont en heupen. het heeft nu wel een andere naam. je kan het proberen maar het helpt niet bij iedereen. toen ik met de pil stopte viel ik ook weer af

29-10-2005, 16:05

Citaat door Prrrt:
Zoals eerder vermeld is het inderdaad niet gezond om heel snel aan te komen. Ik snap die haast dan ook niet.... Heb je een trouwjurk die je over 2 maanden wil passen?
Het probleem bij zo`n afval-race is dat je last gaat krijgen van het zogenaamde jojo-effect. Dit houdt in dat je welliswaar snel resultaat boekt, maar het net zo makkelijk weer afgaat. Ook dit is heel ongezond.

Dus mijn tip is om je niet te houden aan een tijdslimiet. Je lichaam moet er langzaam aan wennen.

Tips:
1) Er wordt gezegd dat je moet snoepen, nou zou ik niet (teveel)doen. Je gaat eruitzien als een zak, dit kan niet de bedoeling zijn denk ik. wil je een mooi vol figuur, dan zul je toch echt je tijd moeten nemen.
2) Je hebt winkels waar ze producten verkopen om je eetlust te vergroten. Neem uiteraard pillen die op natuurbasis zijn gemaakt en geen bijwerkingen hebben.
3) Heel belangrijk is dat je geen enkele maaltijd mist; dus ontbijten, lunch en avondmaaltijd, voor beter resultaat eet je tussen deze 3 maaltijden nog eens. 6 keer is ideaal.
4) Wanneer jij het weken volhoudt om lekker veel te eten, dan zal je maag uitrekken, waardoor het steeds normaler wordt om veel in te nemen.

Succes en denk aan je gezondheid.

29-10-2005, 21:37

Citaat door najat73:
snoepen, chocolade, veel brood eten, veel pasta en pizza eten en veel volle melk drinken en zo doorgaan tot kort voor het slapen gaan.
in het begin is het moeilijk als je veel gaat eten, maar zodra je gewend raakt krijg een probleem ( honger, honger, honger)
Bedankt voor deze tip ik ga er zeker aan werken

Citaat door Najib26:
10 kilo in zo'n korte tijd? Dat is niet gezond. Waarom moet het zo snel?
Ik vind mezelf te dun een botje en ik wil aankomen. Ben er echt moe van geworden namelijk.

Citaat door MrTariQ:
Eet in de avond, voordat je gaat slapen. Dan kom je best snel aan.
Dit ga ik ook doen voortaan bedankt voor de tip

Citaat door nisrine10oujdia:
gebruik de pil diana 35 ik heb het een 3 maanden gebruikt ik kwan heel snel aan ik had ik een keer borsten kont en heupen. het heeft nu wel een andere naam. je kan het proberen maar het helpt niet bij iedereen. toen ik met de pil stopte viel ik ook weer af
Bedankt voor de tip meid heb er wat meer over opgezocht. En ik las dat er meiden wel rond 15 kilo mee zijn aangekomen. Dus dat wordt ff snel naar de dokter. Thanks

Citaat door cute_mokro:
Zoals eerder vermeld is het inderdaad niet gezond om heel snel aan te komen. Ik snap die haast dan ook niet.... Heb je een trouwjurk die je over 2 maanden wil passen?
Het probleem bij zo`n afval-race is dat je last gaat krijgen van het zogenaamde jojo-effect. Dit houdt in dat je welliswaar snel resultaat boekt, maar het net zo makkelijk weer afgaat. Ook dit is heel ongezond.

Dus mijn tip is om je niet te houden aan een tijdslimiet. Je lichaam moet er langzaam aan wennen.

Tips:
1) Er wordt gezegd dat je moet snoepen, nou zou ik niet (teveel)doen. Je gaat eruitzien als een zak, dit kan niet de bedoeling zijn denk ik. wil je een mooi vol figuur, dan zul je toch echt je tijd moeten nemen.
2) Je hebt winkels waar ze producten verkopen om je eetlust te vergroten. Neem uiteraard pillen die op natuurbasis zijn gemaakt en geen bijwerkingen hebben.
3) Heel belangrijk is dat je geen enkele maaltijd mist; dus ontbijten, lunch en avondmaaltijd, voor beter resultaat eet je tussen deze 3 maaltijden nog eens. 6 keer is ideaal.
4) Wanneer jij het weken volhoudt om lekker veel te eten, dan zal je maag uitrekken, waardoor het steeds normaler wordt om veel in te nemen.

Ook bedankt voor jou tip. Ik ben eerlijk gezegd liever een zak dan een skelet maar ik zal zien hoe het zal lopen. Ik heb fenegriekpillen aangeschaft die zijn om je eetlust te stimuleren heeft niets geholpen helaas. Ik ga gewoon elke avond voor het slapen gaan een zak chips eten 1 zak heeft ruim 1000 calorieen + al dat eten van daarvoor moet goedkomen.

Citaat door Imane_84:
ten eerste om zo snel bijtekomen is volgens mij niet goed voor je lichaam..!!
maja met snoepen en zoetigheid kom je er wel maar... dan wordt je niet mooi dik als je begrijpt wat ik bedoel..
daarom kan je het beste gewoon normaal eten elke dag dus ochtend middag en avond en tussendoor een tussendoortje en in de avond eet je dan je buikje vol vol met gewoon normaal avond eten..!!
en dit niet helpt dan zou ik het ook niet weten
maar dan heb ik nog wel een paar kilotjes voor je
Ik ga ook proberen om dan regelmatig voedsel met veel calorieen te eten ik hoop dat het snel lukt

02-08-2007, 11:59
Ik ben volgesmij 2 kilo aangekomen maar ik eet vooral in de avond..
ik eet kwarktoetje.. soms chocolade toetje
en daarna die rijstewafels 4 ongeveer met boter en suiker
en een glas volle melk..
en soms nog een banaan erachter
ik heb wel meer vet in me buik voel ik..
en ook mijn armen worden ietsje dikker vooral aan de bovenkant..
(in het begin gebruikte ik die fenegriek pillen maar ik had ze niet meer nodig)
Veel succes! ik ben er ook mee besig

02-08-2007, 12:35
Ga naar marokko en haal antinorex of pervital of Nuravit. Zijn speciale produkten voor extra eetlust.

Ik ken zoveel mensen die dat gebruiken en ook echt aankomen.

02-08-2007, 14:10
biergist tabletten, daar kom je echt heel snel van aan...

02-08-2007, 14:25
Ik wil graaag bij mn heupen/benen en aan mn armen aan komen.

02-08-2007, 14:37

Veel gezonde vetten eten. Brood het liefst bruin brood, bammetjes, melk drinken. Probeer het in stappen en hou vol. Ik probeer het ook maar ben te lui, ik heb het te snel opgegeven. Binnenkort begin ik weer. Succes

02-08-2007, 14:56

Citaat door cute_mokro:

Tips:

wat bedoel je hiermee? moet je gewoon tussendoortjes eten of bedoel je echt broodjes ofzo?

02-08-2007, 14:59

Citaat door Prrrt:
Bedankt voor deze tip ik ga er zeker aan werken

Ik vind mezelf te dun een botje en ik wil aankomen. Ben er echt moe van geworden namelijk.

Dit ga ik ook doen voortaan bedankt voor de tip

Bedankt voor de tip meid heb er wat meer over opgezocht. En ik las dat er meiden wel rond 15 kilo mee zijn aangekomen. Dus dat wordt ff snel naar de dokter. Thanks

Ook bedankt voor jou tip. Ik ben eerlijk gezegd liever een zak dan een skelet maar ik zal zien hoe het zal lopen. Ik heb fenegriekpillen aangeschaft die zijn om je eetlust te stimuleren heeft niets geholpen helaas. Ik ga gewoon elke avond voor het slapen gaan een zak chips eten 1 zak heeft ruim 1000 calorieen + al dat eten van daarvoor moet goedkomen.

Ik ga ook proberen om dan regelmatig voedsel met veel calorieen te eten ik hoop dat het snel lukt

meisje, denk wel aan je hart en bloedvaten he! het is echt slecht voor je om een hele zak chips voor het slapen gaan te eten. Hou het liever bij de gezonde dingen waar ook veel calorieen inzitten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6