Bekijk volle/desktop versie : De bel gaat...



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2005, 13:32
Doe jij dan open als je alleen thuis zit???

Er werd net bij mij aangebeld 2x....En niet zo zachtjes ook!!! Ik vond het zo eng om te gaan kijken wie er voor de deur stond!

Wie vind het ook eng om open te doen??

28-10-2005, 13:35



Citaat door aardbeitje:
Doe jij dan open als je alleen thuis zit???

Er werd net bij mij aangebeld 2x....En niet zo zachtjes ook!!! Ik vond het zo eng om te gaan kijken wie er voor de deur stond!

Wie vind het ook eng om open te doen??
Heb je geen kijkgaatje of dat je uit het raam kan kijken of een speaker?

28-10-2005, 13:40
Wanneer ik niet weet wie er aanbelt, doe ik niet meer open ........ als het echt dringend is bellen ze wel of komen ze wel terug ..... Ik woon in een appartement ...... vraag wel wie er is, maar laat geen bekenede meer binnen .....

Bij mij 2 x in de straat voorgekomen dat ze belde met " Ik ben die en die van dat bedrijf " bleken het inbrekers te zijn .... ze leten volgend mij op de auto's die in de straat staan ... bij beide keren was de vrouw alleen thuis, man NET weg met de auto ....... Ik kijk wel uit ....

28-10-2005, 13:41
Nee..Ik heb geen kijkgaatje...Want mijn deur is van glas... En de bel zit bij de deur...Dus geen speaker!

En zina...Voortaan gewoon zeggen dat je pan bijna gaat aanbranden..En keihard naar binnen rennen....

28-10-2005, 13:42



Citaat door Zina-Sabrina:
ik doe gewoon open
net ging bij mij de deur bel,was het de buurvrouw
Ik heb heel haar levensverhaal aan moeten horen en de helft verstond ik niet eens was blijd dat ze weer ging,ik werd op een gegeven moment echt slaperig en heb een paar keer moeten gapen (erg he).
hahahah gek!
Op mijn werk komen collega's ook wel eens iets vertellen en dan duurt het zoooooo lang en zooooo not interesting, vaak typ ik dan gewoon door...of ik bid dan zowat dat mijn tel over gaat...
Ze kunnen uren lullen over alleen de tegels die ze voor de tuin hebben gekocht ofzo

28-10-2005, 13:42

Citaat door Miss_Magrebia:
Wanneer ik niet weet wie er aanbelt, doe ik niet meer open ........ als het echt dringend is bellen ze wel of komen ze wel terug ..... Ik woon in een appartement ...... vraag wel wie er is, maar laat geen bekenede meer binnen .....

Bij mij 2 x in de straat voorgekomen dat ze belde met " Ik ben die en die van dat bedrijf " bleken het inbrekers te zijn .... ze leten volgend mij op de auto's die in de straat staan ... bij beide keren was de vrouw alleen thuis, man NET weg met de auto ....... Ik kijk wel uit ....


Mij niet gezien dat ik de deur open maak dan!

28-10-2005, 13:43

Citaat door Maroc_Meissie:
hahahah gek!
Op mijn werk komen collega's ook wel eens iets vertellen en dan duurt het zoooooo lang en zooooo not interesting, vaak typ ik dan gewoon door...of ik bid dan zowat dat mijn tel over gaat...
Ze kunnen uren lullen over alleen de tegels die ze voor de tuin hebben gekocht ofzo


Voortaan zeg je gewoon: Interessant...Met zo een gezicht...

Dan moeten ze het denk ik wel begrijpen....

28-10-2005, 13:44
Stel het iemand die voor iets komt ofzo zeg ik sorry ik weet van niks, gooi maar een briefje in mijn brievenbus, bel voor een afspraak of stuur een brief. KLAAR!! niks bellen!!
En tsjah zovaak komt et bij ons niet voor, we zijn doordeweeks nooit thuis.

28-10-2005, 13:44

Citaat door aardbeitje:


Voortaan zeg je gewoon: Interessant...Met zo een gezicht...

Dan moeten ze het denk ik wel begrijpen....
wahhahah wist je dat dat een soort stopwoordje van mij is als iemand dus zo kan lullen. Dan zeg ik letterlijk hmm...interessant..en dan volgt er een lange stilte en natuurlijk die uitdrukking op mijn gezicht.

28-10-2005, 13:46

Citaat door Maroc_Meissie:
Stel het iemand die voor iets komt ofzo zeg ik sorry ik weet van niks, gooi maar een briefje in mijn brievenbus, bel voor een afspraak of stuur een brief. KLAAR!! niks bellen!!
En tsjah zovaak komt et bij ons niet voor, we zijn doordeweeks nooit thuis.
Jah dat kan als je een speaker hebt...Ik moet echt de deur open doen om te weten wat er is wie er is...

Dan kunnen ze nog lang gaan bellen...Want ik maak toch niet open...

28-10-2005, 13:47

Citaat door aardbeitje:


Mij niet gezien dat ik de deur open maak dan!
zo dacht ik toen ook

28-10-2005, 13:49

Citaat door Maroc_Meissie:
wahhahah wist je dat dat een soort stopwoordje van mij is als iemand dus zo kan lullen. Dan zeg ik letterlijk hmm...interessant..en dan volgt er een lange stilte en natuurlijk die uitdrukking op mijn gezicht.


Ik doe dat ook... En vooral al bij klanten die ze3ma gezellig een praatje willen maken, terwijl ik nog bergen werk heb liggen....

Maar als die bejaarde een praatje komen maken....SAFIE, dan kan ik niet meer verlost worden...!!!

Die bitshie look zien ze toch niet...En ze horen toch niet wat je zegt...

28-10-2005, 13:51



Citaat door Miss_Magrebia:
zo dacht ik toen ook
Kan me voorstellen! Als je een speaker hebt...dan is het wel makkelijker om te weten wie er aan het bellen is...Ze kunnen moeilijk door je speaker naar binnen..

Maar ik heb nog wel een deur van glas...Ik beeld me altijd in...dat ze gaan schieten als ik open wil gaan doen ofzo...

ALLAH YESTER!!!

28-10-2005, 13:51
Ik doe gewoon de deur open.

28-10-2005, 13:52

Citaat door Zina-Sabrina:
ze is wel een lief vrouwtje hoor.Maar ik werd gewoon moe in haar plaats ik heb er gewoon van moeten gapen...

Ik hoop niet dat ze elke dag even langs komt,zeg ze ook: Het is wel jammer dat ik ga emigreren anders wou ik best op je baby passen.Meskiena ze is gek op kinderen
Meskiena...

Maar toch zou ik niet de deur voor haar open doen...

Pagina's : [1] 2 3