Bekijk volle/desktop versie : Ramadaan...



28-10-2005, 08:43
... zal ons verlaten

Ik vind het zo erg

...Een waardevolle bezoeker die het huis heeft gevuld met warmte en geloof..





Geniet intens van die laatste dagen inshAllah want wie zegt dat we de volgende nog zullen meemaken?

28-10-2005, 10:22


idd meid. De tijd gaat erg snel, en elke dag die voorbij gaat is een dag minder in ons leven. Heel veel beseffen dit niet. Eens zal het te laat zijn.

Moge allah onze siaam aanvaarden, en ons leiden naar het recht pad incha'allah.

28-10-2005, 10:24
ik zal de ramadan echt missen. ik vind het altijd zo gezellig. er is tog een andere sfeer vind ik in de ramadan.

28-10-2005, 10:58

Citaat door een_Rotterdamse:
idd meid. De tijd gaat erg snel, en elke dag die voorbij gaat is een dag minder in ons leven. Heel veel beseffen dit niet. Eens zal het te laat zijn.

Moge allah onze siaam aanvaarden, en ons leiden naar het recht pad incha'allah.
Ameen...

28-10-2005, 11:02



Citaat door crazyassia:
ik zal de ramadan echt missen. ik vind het altijd zo gezellig. er is tog een andere sfeer vind ik in de ramadan.
Dat vind ik ook! Dit was de eerste Ramadan met mijn man samen en het was echt een speciale maand. Kan niet wachten tot de Ramadan volgend jaar!


.:UcA:.

28-10-2005, 11:15

Citaat door UndercoverAngel:
Dat vind ik ook! Dit was de eerste Ramadan met mijn man samen en het was echt een speciale maand. Kan niet wachten tot de Ramadan volgend jaar!


.:UcA:.
ik ook niet insha allah

28-10-2005, 11:54
het gaat zo snel subhanaallah

ik kijk al uit naar de ramadan van volgend jaar inshaallah

28-10-2005, 11:56

Citaat door islaamparel:
het gaat zo snel subhanaallah

ik kijk al uit naar de ramadan van volgend jaar inshaallah
dat doe ik ook

28-10-2005, 12:01
Gelukkig kunnen we nog volop genieten van de laatste paar dagen en morgen
incha'allah leilatul kadr!

28-10-2005, 12:02

Citaat door crazyassia:
ik zal de ramadan echt missen. ik vind het altijd zo gezellig. er is tog een andere sfeer vind ik in de ramadan.
Inderdaad een heel speciale sfeer.. moeilijk te beschrijven. Alsof het kwade er niet is ik voel me meer relaxt in deze periode dan ervoor of erna

28-10-2005, 12:02
Salam dames

Soubhana allah de tijd gaat echt snel.
Ik kan me nog herinneren dat we ons erop verheugde dat het zou beginnen en kijk nu. Nu is het alweer voorbij

Moge Allah onze vaste accepteren en ons leiden naar het goeie incha allah

28-10-2005, 12:08
het is niet de ramadan die ons verlaat, maar andersom. de ramadan zal der het volgend jaar wel weer zijn, maar of wij der dan nog zijn is ??? maar ik snap wat je bedoeld het is idd een mascha-allah maand en zulke maanden moesten er eigenlijk het hele jaar door zijn dan was het pas echt ps maar ik verheug me ook wel weer op de elhied