Bekijk volle/desktop versie : help alstublieft



27-10-2005, 21:20
ik heb een zoontje van 2 en een half jaar en hij heeft asmatiche bronchietes,sinds hij nog maar een paar maanden was.het werd steedst erger en erger totdat hij een keer werd opgenomen. nadat hij na huis mocht ging het toen goed met hem en is het weer terug gekomen en ik voel me zo machteloos.ik dacht hij is dr over heen gegroeid.maar dus niet ik vroeg me af of hier moeders zijn die zo ook een probleem hebben met hun kinderen of hebben meegemaakt en wat jullie allemaal weten.tips ofzo wat ik kan doen voor hem ik ben ten einde raad alstublieft help me.
moge god jou dan helpen en hasanet dr voor geven
soukran;moeder in nood.

27-10-2005, 21:30


Ja, vreselijk je kind zo te zien lijden...
Maar je bent niet de enigste...tegenwoordig is asthma bijna een volksziekte geworden, heel veel baby's en kinderen hebben daar last van.
Laat je bij de huisarts of inde apotheek goed toelichten, zij hebben allerlij waardevolle tips voor je

27-10-2005, 21:42
ik woon zo wat bij de dokter,ben altyd bij hem over de vloer omdat mijn kind zo vaak ziek is de laatste tyd.hij vat wekelijk alles.maar het is gewoon zo zielig om ze zo te zien lijden.

27-10-2005, 21:42
ik woon zo wat bij de dokter,ben altyd bij hem over de vloer omdat mijn kind zo vaak ziek is de laatste tyd.hij vat wekelijk alles.maar het is gewoon zo zielig om ze zo te zien lijden.

27-10-2005, 21:45


Vertrouw op Allah swt...Insch'allah komt alles goed, echt waar
En ja, je moederhart wordt toch geraakt als je je lief kindje ziet kuchelen en husten alsof het gaat stikken...verschikkelijk is dat, insch'allah komt het goed met de wil van Allah swt.

27-10-2005, 21:46

Citaat door ranidodo:
ik woon zo wat bij de dokter,ben altyd bij hem over de vloer omdat mijn kind zo vaak ziek is de laatste tyd.hij vat wekelijk alles.maar het is gewoon zo zielig om ze zo te zien lijden.
Gair Insha Allah, Moge Allah ta3ala over je zoontje waken en hem beter maken,amien. Lijkt me erg moeilijk, ik weet nog als klein meisje dat ik in het ziekenhuis lag en dat ik mijn ouders vreselijk mistte..
Maar heb sabr, Allah ma3a assabirien.

27-10-2005, 21:54
dank je wel smurfie voor je moed heb ik echt nodig en jij ook bedankt miss hijab.
ik voel me gewoon klote vandaag.en moet het kwijt.maar bedankt voor jullie reaacties.het heeft me echt goed gedaan.
soukran