Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-10-2005, 18:29
Ik vind dat marokkaanse mannen het ergste zijn van allemaal.
Ze gaan bijna allemaal vreemd. Ze loeren vaak op meisjes.
Ze spreken meisjes altijd aan.
En zelfs als vrouwlief er achter of naast loopt lopen ze nog gierig naar je te kijken en te kwijlen. Ik kan dat maar niet bevatten.
Vaak, heeeeel vaak, kom ik een getrouwd stelletjes tegen. De man kijkt dan recht voor zich en de de vrouw kijkt je keurend aan. Dan denk ik; goh, zulke getrouwde mannen bestaan toch nog wel..die gozer keek strak voor zich uit.
Op zulke momenten moet ik zelfs iemand van mijn vriendinnen bellen om het te vertellen, want het is bijna niet te geloven dat een getrouwde man niet kijkt naar een meisje. Maaaaaar ho maar, paar dagen later kom je ze alleen tegen zonder vrouwlief en dan is het; schoonheid dit, schoonheid dat. Ik ben echt niet getrouwd hoor, dat was mijn moeder vorig keer.
Mohiemm vroeger vond ik het altijd heel zielig om langs een getrouwd stelletje te lopen. Ik en mijn vriendinnen gingen ze dan express uit de weg. Gewoon omdat we dan weten dat zijn vrouw misschien vast zal denken van ; ohh daar heb je weer van die mooie wijven, en dat moet mijn man zien.
Ik ging ze dan echt uit de weg.
Maaaar nu, nu ik weeet wat voor heksen die getrouwde wijven zijn. Wat voor een bitches, nu ik het weet ga ik altijd presies voor ze lopen, met mijn strakke sexy spijkerbroeken die mij altijd o zo perfect staan.
Niet voor hem, echt niet..gewoon puur voor haar. Om haar te jennen!!!



Eet smakelijk, dames!

27-10-2005, 18:30


get a life girl

27-10-2005, 18:37
jij spoort niet

27-10-2005, 18:37
ze wilt gewoon aandacht....negeren die handel dus

27-10-2005, 19:02


Jeetje, wat bezielt haar. Blijkbaar lukt het haar niet om zelf een man te regelen, vandaar dat ze loert op die getrouwde mannen. Je bent gewoon stik jaloers .

27-10-2005, 19:12
ahhahahaha zij is grappig
ze heeft wel gelijk wat die vreemdgaan betreft.

27-10-2005, 19:18
soort zoekt soort

27-10-2005, 19:26
Hey Tara29, was het nou niet jou man die na werktijd nog lekker met wijven ging chatten??? Ja toch!
Ik zou rustig in een hoekje gaan zitten als ik jou was, en zeker niet praten.
Hoe durf je nog te lachen.

27-10-2005, 19:30

Citaat door IkBenNadina:
Hey Tara29, was het nou niet jou man die na werktijd nog lekker met wijven ging chatten??? Ja toch!
Ik zou rustig in een hoekje gaan zitten als ik jou was, en zeker niet praten.
Hoe durf je nog te lachen.
en was jij niet diegene die gepakt is door alle verdwaalde mannen..en zodra ze hun hersens gingen gebruiken dachten ze: wat moet ik met zo'n xxxx

27-10-2005, 19:41

Citaat door Tara29:
Ik weet niet waar je dat gelezen hebt...maar ik kan je vertellen dat je info onjuist is! ik daag je uit om die topic om eventueel reactie hier te plaatsen kijken wie er het laatst lacht

En schat al was het zo...dan zou ik er zeker niet onder gaan lijden zoals andere hier...van mij zou die mogen...Mensen kiezen zelf hun pad uit
ik ga niet voor politieagentje spelen als hij er behoefte aan heeft
WIE BEN IK OM HEM TEGEN TE HOUDEN

Uiteindelijk gaan we allemaal naar boven en worden we allemaal
berecht voor onze goede en slechte daden!


Oja meid zwier jij maar lekker rond met je strakke spijkerbroek
mijn zege heb je
ik veeg de vloer aan met zulke meiden als jij ...
ik lach altijd het hardst, want uiteindelijk ben ik diegene die elke avond in zijn armen in slaap valt!


Goed gesproken meid

27-10-2005, 19:50
Tara29, je veegt de vloer met mij aan..?
Bolle Trien, jij bent 30, en vast en zeker dik en lelijk. Jou man zou je zo inruilen voor een meid als ik.
Jij krijgt knikkende knieeen wanneer zo een meisje in een strak spijkerbroek langsloopt.
1000000ende mannen die hun vrouwen hebben ingeruild voor een jong strak meisje.
Volgende keer word jij ingeruild.

27-10-2005, 19:59
Ohhhh meisje toch, ik moest zo lachen om je topic
Jij bent echt zooo triest!!


P.s. met de jaren komt wijsheid dus veel melk drinken zodat je groot en sterk wordt :roleys:

27-10-2005, 20:02


Wat lachwekkend......
En triest tegelijk.......meid get a life!

27-10-2005, 20:14
oh nee he! zij weer met haar verhaaltje van mannen die haar zo graag willen, en die zo graag naar haar kijken.

zielig hoor.

Maar stel dat jij nu ooh zo geweldig figuur hebt, denk je dat je dat altijd zal hebben of denk jij dat jij nooit oud zal zijn, meid word eens volwassen.

27-10-2005, 20:16

Citaat door Tara29:
hahahaha lieve schat als jij dit wilt geloven....no problem
ik ben 29 en bloedmooi...
en waarom zou mijn man een bloedmooie spanjaard inruilen
voor een snorremans als jij ?

GA DIE BOVENLIP VAN JE HARSSEN MEID
want die strakke spijkerbroek zal je wel mooi staan
maar die snor op je bovenlip is OERLELIJK !

Pagina's : [1] 2 3 4 5