Bekijk volle/desktop versie : Nejma pfff



Pagina's : [1] 2

27-10-2005, 11:50

tijdelijke ongemak

Pff .. egt gewoon onvoorstelbaar..

27-10-2005, 11:55


en weet je wat het leukste van alles is............ dat dit er al misschien wel een jaar staat.. ze komen dus noooooit online....


dit zal altijd zo blijven staan vermoed ik hahah


ook een manier van zaken doen

27-10-2005, 12:00

Citaat door saffa:
en weet je wat het leukste van alles is............ dat dit er al misschien wel een jaar staat.. ze komen dus noooooit online....


dit zal altijd zo blijven staan vermoed ik hahah


ook een manier van zaken doen
geloof me .. volgens mij is het toch echt langer dan een jaar. 3la klantenservice, vind je ook niet. Van een bekende van hun had ik gehoord dat het allemaal door een bruilfot van iemand zo wasvertraag. Nou sorry hoor maar datmag volgens mij nitten koste gaan van je klanten..

27-10-2005, 12:03
meid, ze kunnen zoooveeel verzinnen, ik denk dat een bruiloft er niets mee te maken heeft, buuuulshit....

het is een kwestie van foto;s aan je webdesigner geven en klaar is kees.

die maakt er heus wel een mooi professioneel website van.

dus zehma zoooveeel werk is dat niet... mijn neef doet het ook dusss.

27-10-2005, 12:08



Citaat door saffa:
meid, ze kunnen zoooveeel verzinnen, ik denk dat een bruiloft er niets mee te maken heeft, buuuulshit....

het is een kwestie van foto;s aan je webdesigner geven en klaar is kees.

die maakt er heus wel een mooi professioneel website van.

dus zehma zoooveeel werk is dat niet... mijn neef doet het ook dusss.
gelijk heb je.

27-10-2005, 13:08
Sorry maar die zaak begint mij echt te irriteren.

Weet je hoe vaak ik bij de zwart_Jan straat ben maar ze gaan noooit open op de juiste openingstijden. Dan staat er bijv: Op Die datum gaan we open. Kom ik op die datum terug en zelfs andere datums erna dan nog zijn ze niet open. Terwijl ze gewoon niet aan het verbouwen zijn ofzo alleen er is gewoon niemand. Echt een hele slechte klantenservice hebben ze.

27-10-2005, 14:54

Citaat door MaRoCcInA:
Sorry maar die zaak begint mij echt te irriteren.

Weet je hoe vaak ik bij de zwart_Jan straat ben maar ze gaan noooit open op de juiste openingstijden. Dan staat er bijv: Op Die datum gaan we open. Kom ik op die datum terug en zelfs andere datums erna dan nog zijn ze niet open. Terwijl ze gewoon niet aan het verbouwen zijn ofzo alleen er is gewoon niemand. Echt een hele slechte klantenservice hebben ze.
zwaar lullig.. Ik zou zelf niet eens de moeite nemen om er heen te gaan.
Maar ja.

27-10-2005, 15:07

Citaat door MaRoCcInA:
Sorry maar die zaak begint mij echt te irriteren.

Weet je hoe vaak ik bij de zwart_Jan straat ben maar ze gaan noooit open op de juiste openingstijden. Dan staat er bijv: Op Die datum gaan we open. Kom ik op die datum terug en zelfs andere datums erna dan nog zijn ze niet open. Terwijl ze gewoon niet aan het verbouwen zijn ofzo alleen er is gewoon niemand. Echt een hele slechte klantenservice hebben ze.
Weet je wat meid... kom dan maar bij mij jurken huren. Geef ik je 20% korting.

Kies uit mijn klerenkast
- Bordeaux rode jurk(getailleerd)
- Terquase jurk (getailleerd)
- Geel/Goudachtige met broek daaroverheen nog een laag. (3-delig)
- Aparte lila paarsachtige met beige.


Al die andere moet je maar komen bekijken...



Kijk zelfs nu doe ik betere zaken als Nejma!!!

27-10-2005, 19:48

Citaat door Marrakchia_86:
Weet je wat meid... kom dan maar bij mij jurken huren. Geef ik je 20% korting.

Kies uit mijn klerenkast
- Bordeaux rode jurk(getailleerd)
- Terquase jurk (getailleerd)
- Geel/Goudachtige met broek daaroverheen nog een laag. (3-delig)
- Aparte lila paarsachtige met beige.


Al die andere moet je maar komen bekijken...



Kijk zelfs nu doe ik betere zaken als Nejma!!!
Wil je me een PM Sturen met de Foto's .

27-10-2005, 22:41

Citaat door Ikrame_girl:
geloof me .. volgens mij is het toch echt langer dan een jaar. 3la klantenservice, vind je ook niet. Van een bekende van hun had ik gehoord dat het allemaal door een bruilfot van iemand zo wasvertraag. Nou sorry hoor maar datmag volgens mij nitten koste gaan van je klanten..
Mens wat ijl je?!?!? Wat heeft een website met klantenservice te maken, het belangrijkste wat men moet weten staat erop. De adressen en telefoonnummers staan er toch op?! Wat wil je nog meer?! De meeste negeffat en marokkaanse winkeltjes hebben niet eens een website?!
Sommige mensen kunnen echt over ALLES zeiken en zeuren.


EN NEE, ik ben geen familie Ik erger me eraan als mensen mierenneuken

27-10-2005, 22:49
nejma Zwartjan is echt tien keer niks!!

Ze zijn inderdaad vaak dicht!

Wa salam

27-10-2005, 23:09

Citaat door Nadyamaroc:
Mens wat ijl je?!?!? Wat heeft een website met klantenservice te maken, het belangrijkste wat men moet weten staat erop. De adressen en telefoonnummers staan er toch op?! Wat wil je nog meer?! De meeste negeffat en marokkaanse winkeltjes hebben niet eens een website?!
Sommige mensen kunnen echt over ALLES zeiken en zeuren.


EN NEE, ik ben geen familie Ik erger me eraan als mensen mierenneuken
Hoe bedoel je woede-aanval

Niemand heeft je gevraagd te reageren.

En zou je me normaal willen aanspreken.

Heb je mij horen zeggen dat je familie bent.

Ik laat 't hierbij.

27-10-2005, 23:15



Citaat door Marrakchia_86:
Weet je wat meid... kom dan maar bij mij jurken huren. Geef ik je 20% korting.

Kies uit mijn klerenkast
- Bordeaux rode jurk(getailleerd)
- Terquase jurk (getailleerd)
- Geel/Goudachtige met broek daaroverheen nog een laag. (3-delig)
- Aparte lila paarsachtige met beige.


Al die andere moet je maar komen bekijken...



Kijk zelfs nu doe ik betere zaken als Nejma!!!
salaam ik zou ook fotos willen zien en meer info ik ben opzoek naar een jurk m3salama jamila

27-10-2005, 23:17
haahh stelletjes gekke ewa als jullie weten dat ze niet goed bereikbaar enzo zijn wat plakken jullei dan nog en NEE IK BEN GEEN FAMILIE hahah nee maar goed ik bedoel maar ik woon in amsterdam vlakbij de javastraat waar ze ook een winkel hebben en geloof me daar zijn echt elke dag gewoon open en wel gewoon op tijd hebben l;euke stoffen en die negaffa is echt een schat hoe dat weet me schoonzus had haar als negaffa dus vandaar by the way ze hebben leuke dingen mooi maar wel prijzig...liefst snoezie

27-10-2005, 23:21

Citaat door lovergirl88:
haahh stelletjes gekke ewa als jullie weten dat ze niet goed bereikbaar enzo zijn wat plakken jullei dan nog en NEE IK BEN GEEN FAMILIE hahah nee maar goed ik bedoel maar ik woon in amsterdam vlakbij de javastraat waar ze ook een winkel hebben en geloof me daar zijn echt elke dag gewoon open en wel gewoon op tijd hebben l;euke stoffen en die negaffa is echt een schat hoe dat weet me schoonzus had haar als negaffa dus vandaar by the way ze hebben leuke dingen mooi maar wel prijzig...liefst snoezie
Dat ze prachtige spullen heeft, dat weet ik.
2 meiden die ik ken hadden haar ook genomen en ze zagen er allebei werkelijk prachtig uit gewoon.

Pagina's : [1] 2