Bekijk volle/desktop versie : een relatie tussen een turk en marokkaan



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-10-2005, 10:13

Citaat door toffemarokkaan:
hey mensen sinds pas ben ik lid
ik wil heel graag weten wat jullie van deze stelling vinden
ewa mensen regeer snel

beslama xxx laila
.

27-10-2005, 10:17



Citaat door toffemarokkaan:
hey mensen sinds pas ben ik lid
ik wil heel graag weten wat jullie van deze stelling vinden
ewa mensen regeer snel

beslama xxx laila
afgekeurd sorry

27-10-2005, 10:18
de een is groffer dan de ander

27-10-2005, 10:23
Waarom zou dat niet kunnen?

27-10-2005, 10:26



Citaat door Barcelona:
Als ik je jouw zin hardop lees, denk ik dus dat je vast een homo-koppel zult bedoelen..of heb ik het verkeerd
Barca

27-10-2005, 10:39

Citaat door SweetRose:
Waarom zou dat niet kunnen?
het is tegen mijn principes in wat anderen denken doet me niet zoveel

27-10-2005, 10:43
Een moslim is een moslim. Als Allah swt het goedkeurt, kunnen wij het moeilijk afkeuren.

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, omdat het me moeilijk lijkt met de opvoeding van de kinderen, wat is je thuisland (Marokko of Turkije?) en omdat ik de taal niet kan aanhoren

Maar aan de andere kant, je weet nooit wat het leven je brengt en wat jouw al maktab is...

27-10-2005, 10:53

Citaat door lief marokkaantje:
Een moslim is een moslim. Als Allah swt het goedkeurt, kunnen wij het moeilijk afkeuren.

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen, omdat het me moeilijk lijkt met de opvoeding van de kinderen, wat is je thuisland (Marokko of Turkije?) en omdat ik de taal niet kan aanhoren

Maar aan de andere kant, je weet nooit wat het leven je brengt en wat jouw al maktab is...
heb je weleens naar het perspectief van je ouders gekregen, je wordt opgevoed neem ik aan, dit s dus de maatschappij van tegenwoordig el mektab is el mektab
alsjeblieft

27-10-2005, 11:06
Ik ben marokkaanse en alhamdoulah 7 maandjes getrouwd met een TURK.

hij is mijn mektab, en ik hou van hem....

en DAT vind ik het belangrijkste. Mijn ouders zien hem doodgraag, en zijn moeder is mijn beste vriendin.

nah !!!!

27-10-2005, 11:07

Citaat door Ghizlane_girl:
Ik ben marokkaanse en alhamdoulah 7 maandjes getrouwd met een TURK.

hij is mijn mektab, en ik hou van hem....

en DAT vind ik het belangrijkste. Mijn ouders zien hem doodgraag, en zijn moeder is mijn beste vriendin.

nah !!!!

27-10-2005, 11:07

Citaat door smartie4:
heb je weleens naar het perspectief van je ouders gekregen, je wordt opgevoed neem ik aan, dit s dus de maatschappij van tegenwoordig el mektab is el mektab
alsjeblieft
ik neem aan dat jij een marokkaanse jood bent...??

een moslim spreekt (schrijft) niet zulke dingen...

27-10-2005, 11:08

Citaat door farida22:

27-10-2005, 11:15



Citaat door smartie4:
heb je weleens naar het perspectief van je ouders gekregen, je wordt opgevoed neem ik aan, dit s dus de maatschappij van tegenwoordig el mektab is el mektab
alsjeblieft
Het perspectief van mijn ouders?

Je hoort je ouders ten alle tijden te gehoorzamen, tenzij het indruist tegen de regels van de islam.

Allah swt heeft het voor ons halal verklaard om met een moslim te trouwen van een andere nationaliteit.

En al maktab is al maktab, lieverd. Als iets voorbestemd is voor jou, ontkom je er niet aan.

27-10-2005, 11:18

Citaat door lief marokkaantje:
Het perspectief van mijn ouders?

Je hoort je ouders ten alle tijden te gehoorzamen, tenzij het indruist tegen de regels van de islam.

Allah swt heeft het voor ons halal verklaard om met een moslim te trouwen van een andere nationaliteit.

En al maktab is al maktab, lieverd. Als iets voorbestemd is voor jou, ontkom je er niet aan.
dat is waar, vroeger walgde ik van Turken, vooral de taal, dan.

zie mij nu, ik ben ermee verbonden tot de dood ons scheid.

27-10-2005, 11:19

Citaat door Ghizlane_girl:
ik neem aan dat jij een marokkaanse jood bent...??

een moslim spreekt (schrijft) niet zulke dingen...
ik citeer ik heb het niet op mengelmoesjes waarom gelijk schelden een moslim zegt dat niet hoezo niet ik zeg het toch, en ja veel geluk met je turkse man waar hebben jullie elkaar ontmoet als k vragen mag

Pagina's : [1] 2 3 4 5