Bekijk volle/desktop versie : Eem vraagje nestle melk



Pagina's : [1] 2

27-10-2005, 08:20
Dag allemaal,

Heb gisteren de walnootkoekjes prober te maken de deeg is prima gelukt maar alleen de melk vond ik raar na zeker 1 uur in de snelkookpan was het volgens mij nog steeds water kan dat ik begrijp het niet en heb het ook 2x geprobeerd nu zit ik zonder caramel, heb ik mss de verkeerde gebruikt.

please help me ik wil ze vandaag gaan vullen als jullie ook mss een foto hebben voor deze melk.

alvast bedankt

iness

27-10-2005, 08:23


bedoel je die houdbaar melk in ene blik? gecondenseerde melk! is een blikje met witte eitekt en blauw letters, te koop bij AH

27-10-2005, 08:27

Citaat door iness2002:
Dag allemaal,

Heb gisteren de walnootkoekjes prober te maken de deeg is prima gelukt maar alleen de melk vond ik raar na zeker 1 uur in de snelkookpan was het volgens mij nog steeds water kan dat ik begrijp het niet en heb het ook 2x geprobeerd nu zit ik zonder caramel, heb ik mss de verkeerde gebruikt.

please help me ik wil ze vandaag gaan vullen als jullie ook mss een foto hebben voor deze melk.

alvast bedankt

iness
Koop dan een potje caramel uit de winkel wat een moeite allemaal. Gewoon bij AH bij de beleg afdeling, is percies hetzelfde.

27-10-2005, 08:33
ik kook meestal zo'n blikje drie uur om caramel te krijgen... en deze heb ik:


27-10-2005, 08:35



Citaat door AdamX:
bedoel je die houdbaar melk in ene blik? gecondenseerde melk! is een blikje met witte eitekt en blauw letters, te koop bij AH
Deze heb ik ook gehad gecondenseerd melk maar het is geen caramel geworden ik ga strakjes even naar AH om daar even te kijken

Bedankt

27-10-2005, 08:37

Citaat door Akhlaaq:
Koop dan een potje caramel uit de winkel wat een moeite allemaal. Gewoon bij AH bij de beleg afdeling, is percies hetzelfde.
Ik wist niet dat er caramel te koop was bij AH ik ga strakjes even kijken dit is wel zeker makkeijk choukrane

27-10-2005, 08:38

Citaat door sushimon:
ik kook meestal zo'n blikje drie uur om caramel te krijgen... en deze heb ik:

3 uurtjes koken nou dan heb ik het fout gedaan heb het maar 1 uur gedaan maar dat stond ook op het recept van Yara maar ja maakt niets uit ik ga strakjes naar AH daar even kijken.

bedankt

27-10-2005, 08:39

Citaat door sushimon:
ik kook meestal zo'n blikje drie uur om caramel te krijgen... en deze heb ik:

Oja waar koop je die suhimon ook bij AH

27-10-2005, 08:44
ik koop waar ik tegenkom, merk maakt niet zoveel uit, is mijn ervaring. ik koop meestal bij toko of in antwerpen. maar ik heb ze ook vaak genoeg gezien bij AH of super de boer

27-10-2005, 12:48

Citaat door Akhlaaq:
Koop dan een potje caramel uit de winkel wat een moeite allemaal. Gewoon bij AH bij de beleg afdeling, is percies hetzelfde.
Ik kom net van AH niks gevonden ze hadden helemaal geen caramel ze keke allemaal hadden ze nooit van gehoord bedoelde je ms stroop of zoo

heb je mss een foto of hoe het eruit ziet..

echt jammer ik heb het vandaag nodig

27-10-2005, 12:55
tog maar drie uur in de snelkook pan he?

27-10-2005, 12:57
Jah dan maar deze optie ik vind 3 uur wel erg lang maar ja ik moet wel bedankt sushimon

27-10-2005, 13:11


trouwens ik kwam van KP deze recept tegen, mocht het weer mislukken kan kun je ze ook op deze manier vullen:

Walnootjes

Je hebt nodig:
3 eieren
250 gr boter, niet gesmolten
5 el poedersuiker
1 tl kaneel
½ zakje bakpoeder, en meel

Voor de vulling:
250 gr gebakken en grof gehakte amandelen
3 repen chocolade
1 potje nutella choco pasta
1 kopje cornflakes

Bereiding:
Meng in een kom de boter met de eieren en de suiker en kaneel, klop dit even samen voeg dan de bakpoeder en geleidelijk meel toe tot je een zachte deeg krijgt, daarna maak je er kleine bolletjes van en die bak je in het walnoot pannetje. Als je daar klaar mee bent snij je de nootjes gelijk en dan ga je de vulling maken, je mengt de gesmolten chocolade repen met de chocopasta en voeg dan de amandelen en de fijn gehakte cornflakes dit meng je samen en dan ga je er de walnootjes mee vullen.

28-10-2005, 08:47
Het is gelukt gisteren naar de toko geweest en daar nestle gekocht ik had blijkbaar de verkeerd nestle maar ik ben er blij om inchaalah zet ik de foto's neer van de koekjes

bedankt sushimon

31-10-2005, 08:22

Citaat door Akhlaaq:
Koop dan een potje caramel uit de winkel wat een moeite allemaal. Gewoon bij AH bij de beleg afdeling, is percies hetzelfde.
ik heb gekeken bij het beleg maar heb niets gevonden...

hoe heet het potje? staat er echt op caramel? of is het iets anders...

Pagina's : [1] 2