Bekijk volle/desktop versie : Traiteur Arabia/voorheen Afrah Elmaghreb....



Pagina's : [1] 2

27-10-2005, 04:02
WIE HEEFT ER ERVARING MET DEZE TRAITEUR???

http://www.afrahalmaghrib.nl/

LAAT JE ERVARING ACHTER!

27-10-2005, 04:05


Afrah elmaghreb moet 1 van de besten zijn naar wat ik heb gehoord over ze. Ik heb ze eens meegemaakt maar toen had ik meer oog voor andere dingen dan voor het eten. Zijn ze van naam veranderd??

27-10-2005, 04:14

Citaat door Nadyamaroc:
Afrah elmaghreb moet 1 van de besten zijn naar wat ik heb gehoord over ze. Ik heb ze eens meegemaakt maar toen had ik meer oog voor andere dingen dan voor het eten. Zijn ze van naam veranderd??
Jah, het heet nu Traiteur Arabia. Naast iets anders wat in jouw ogen 'lekker' was, was het eten dat ook...?

27-10-2005, 04:17

Citaat door noor78:
Jah, het heet nu Traiteur Arabia. Naast iets anders wat in jouw ogen 'lekker' was, was het eten dat ook...?
Mijn verloofde is altijd lekker
Ja het eten was ook wel lekker ja, vooral het fruit. Ben nog steeds niet op een bruiloft geweest waar het fruit het fruit van hun heeft overtreft. Wallah ik ben er nog steeds van onder de indruk.

Zij zijn toch bezig met een restaurant in Amsterdam West hé??

27-10-2005, 04:34



Citaat door Nadyamaroc:
Mijn verloofde is altijd lekker
Ja het eten was ook wel lekker ja, vooral het fruit. Ben nog steeds niet op een bruiloft geweest waar het fruit het fruit van hun heeft overtreft. Wallah ik ben er nog steeds van onder de indruk.

Zij zijn toch bezig met een restaurant in Amsterdam West hé??
Lucky you met je lekkertje! Allah ie kemel 3la ghir, a gtie.

Ik heb altijd gezegd dat als ik eenmaal voor een bruiloft ga, het gewoon 't beste van 't beste moet zijn. En een goede voorbereiding is het halve werk!

Kreeg van een nichtje die link en was eigenlijk al verliefd op de aankleding van de website. Ben benieuwd naar ervaringen van mensen. Het is altijd zo zonde om zoveel geld te betalen voor droog vlees, koude harira en aangebrande bastilla...

27-10-2005, 04:44

Citaat door noor78:
Lucky you met je lekkertje! Allah ie kemel 3la ghir, a gtie.

Ik heb altijd gezegd dat als ik eenmaal voor een bruiloft ga, het gewoon 't beste van 't beste moet zijn. En een goede voorbereiding is het halve werk!

Kreeg van een nichtje die link en was eigenlijk al verliefd op de aankleding van de website. Ben benieuwd naar ervaringen van mensen. Het is altijd zo zonde om zoveel geld te betalen voor droog vlees, koude harira en aangebrande bastilla...
Shokran, jij ook!!!

Hahaha gelijk heb je!!! Ik ben best wel een leek wat dit allemaal betreft en ik vroeg me dan eerst ook af hoe het zit als je catering wilt nemen, kun je dan langsgaan om te proeven en zo te kiezen wat je wilt maar ik heb ondertussen al doorgekregen dat het zo niet werkt. Ik heb een beetje te vaak naar trouwprogramma's over weddingplanners in Amerika gekeken waar ALLES wordt gesampeld voor er wordt besloten wat men wilt eten op de bruiloft

27-10-2005, 20:36
Tjah...that's America. Wij hebben nog te maken met Marokkaanse mentaliteit in Kikkerland...

27-10-2005, 20:37
Niemand anders met ervaringen?????????

27-10-2005, 22:19

Citaat door noor78:
Tjah...that's America. Wij hebben nog te maken met Marokkaanse mentaliteit in Kikkerland...
Wallahilah, ik zou het wel fijn vinden als je vantevoren zou kunnen proeven van de verschillende gerechten want niet iedereen gebruikt dezelfde kruiden. Voor hetzelfde geld neem je een cateraar waarvan het eten te gekruid is of verkeerd.
Ik heb eens gehoord van een bruiloft waar iedereen ziek is geworden van het eten doordat het verkeerd was bereid!! Dat lijkt me erg als het op jouw bruiloft overkomt!!!!

27-10-2005, 22:37

Citaat door Nadyamaroc:
Wallahilah, ik zou het wel fijn vinden als je vantevoren zou kunnen proeven van de verschillende gerechten want niet iedereen gebruikt dezelfde kruiden. Voor hetzelfde geld neem je een cateraar waarvan het eten te gekruid is of verkeerd.
Ik heb eens gehoord van een bruiloft waar iedereen ziek is geworden van het eten doordat het verkeerd was bereid!! Dat lijkt me erg als het op jouw bruiloft overkomt!!!!
Dat is zeker erg en daarom zou ik het zekere voor 't onzekere willen nemen om dan gewoon voor een bekende cateraar te kiezen. Ik denk dat je hiermee de kans op dat soort blunders verkleint. Maar om heeeeeeeeel eerlijk te zijn ben ik nog altijd voor de kookkunsten van mijn vrouwelijke familieleden. 100% slagingskans!

27-10-2005, 22:46

Citaat door noor78:
Dat is zeker erg en daarom zou ik het zekere voor 't onzekere willen nemen om dan gewoon voor een bekende cateraar te kiezen. Ik denk dat je hiermee de kans op dat soort blunders verkleint. Maar om heeeeeeeeel eerlijk te zijn ben ik nog altijd voor de kookkunsten van mijn vrouwelijke familieleden. 100% slagingskans!
Wallahilah!!!

27-10-2005, 22:58
Mijn broer had op zijn bruiloft ook traiteur arabia....ik heb ze al 3 keer meegemaakt op bruiloften..ze zijn heel profisioneel en goed in hun werk.het eten van hun is echt heerlijk vindt ik!!

28-10-2005, 10:59


Ze zijn prijzig maar in 1 woord de beste catering van Nederland.
Eten is heerlijk en bediening proffesioneel en gul

28-10-2005, 11:10
lijkt mij ook een goede catering

06-09-2009, 14:01
ik heb ze vaak meegemaakt Ze zijn wel prijzig maar wel goeie catering.
Ik heb ze ook binnenkort op mijn eigen bruiloft

Pagina's : [1] 2