Bekijk volle/desktop versie : Wat studeer jij!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-10-2005, 18:07
...en wat zijn je ervaringen met die studie?












Ik zit in me examenjaar en ben nog erg zoekende qua vervolgstudie(WO). Dus zeg maar wat je studeert en hoe het je bevallen is. Wat je ermee wilt bereiken etc. En vertel er gelijk bij op welk niveau je het doet.

Vertel het aan ome obl

26-10-2005, 19:00


hahha ome obl

ik studeer Psigologie.. hihi in mn dromen..

Geintjuh ik studeer SPW.. Sociaal Pedagogisch Werkster..

dus is met kinderen en ouderen.. maar ik ga verder met de kinderen..

en heb cker ervaringen

26-10-2005, 19:03

Citaat door MisssKoezina:
hahha ome obl

ik studeer Psigologie.. hihi in mn dromen..

Geintjuh ik studeer SPW.. Sociaal Pedagogisch Werkster..

dus is met kinderen en ouderen.. maar ik ga verder met de kinderen..

en heb cker ervaringen


SPW is wel een populaire studie op het MBO he . De meeste die ik ken die dat doen, willen werken met kinderen en vergeten die ouderen/gehandicapten.

Vergeet niet, de vergrijzing is vollop bezig. Dus bejaardentehuizen zullen het aankomend decennium zeker vol zitten. Dus er zal daar veel vraag naar zijn en salaris van die medewerkers zal zeker hoger worden. Dus misschien moet je er wel aan denken om misschien met ouderen te gaan werken?

26-10-2005, 19:08
Ik ben 18, deed SPW, zat in het 2e jaar maar ben gestopt omdat ik eerlijk gezegd geen zin meer had om naar school te gaan elke dag, en geld MOET verdienen.
Daarom ga ik nu een werken/leren opleiding doen, dus BBL i.p.v BOL. Dus 4 dagen werken, 1 dag naar school. En wel de opleiding directiesecretaresse/management assistent. Bovendien, van kinds af aan zag ik mezelf al op kantoor zitten. Alleen omdat heel veel meiden SPW gingen doen en mijn leraar het ook wel wat voor mij vond, heb ik het gedaan.
Jammer dat ik moet wisselen, dat is zonde van mijn tijd en het kost geld.
Maar goed, hoe moet je op je 16e al weten wat je echt wilt.

26-10-2005, 19:47