Bekijk volle/desktop versie : Wat studeer jij!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-10-2005, 18:07
...en wat zijn je ervaringen met die studie?












Ik zit in me examenjaar en ben nog erg zoekende qua vervolgstudie(WO). Dus zeg maar wat je studeert en hoe het je bevallen is. Wat je ermee wilt bereiken etc. En vertel er gelijk bij op welk niveau je het doet.

Vertel het aan ome obl

26-10-2005, 19:00


hahha ome obl

ik studeer Psigologie.. hihi in mn dromen..

Geintjuh ik studeer SPW.. Sociaal Pedagogisch Werkster..

dus is met kinderen en ouderen.. maar ik ga verder met de kinderen..

en heb cker ervaringen

26-10-2005, 19:03

Citaat door MisssKoezina:
hahha ome obl

ik studeer Psigologie.. hihi in mn dromen..

Geintjuh ik studeer SPW.. Sociaal Pedagogisch Werkster..

dus is met kinderen en ouderen.. maar ik ga verder met de kinderen..

en heb cker ervaringen


SPW is wel een populaire studie op het MBO he . De meeste die ik ken die dat doen, willen werken met kinderen en vergeten die ouderen/gehandicapten.

Vergeet niet, de vergrijzing is vollop bezig. Dus bejaardentehuizen zullen het aankomend decennium zeker vol zitten. Dus er zal daar veel vraag naar zijn en salaris van die medewerkers zal zeker hoger worden. Dus misschien moet je er wel aan denken om misschien met ouderen te gaan werken?

26-10-2005, 19:08
Ik ben 18, deed SPW, zat in het 2e jaar maar ben gestopt omdat ik eerlijk gezegd geen zin meer had om naar school te gaan elke dag, en geld MOET verdienen.
Daarom ga ik nu een werken/leren opleiding doen, dus BBL i.p.v BOL. Dus 4 dagen werken, 1 dag naar school. En wel de opleiding directiesecretaresse/management assistent. Bovendien, van kinds af aan zag ik mezelf al op kantoor zitten. Alleen omdat heel veel meiden SPW gingen doen en mijn leraar het ook wel wat voor mij vond, heb ik het gedaan.
Jammer dat ik moet wisselen, dat is zonde van mijn tijd en het kost geld.
Maar goed, hoe moet je op je 16e al weten wat je echt wilt.

26-10-2005, 19:47


Dat zeg ik, SPW is heel populair.

26-10-2005, 19:51

Citaat door obl3:


SPW is wel een populaire studie op het MBO he . De meeste die ik ken die dat doen, willen werken met kinderen en vergeten die ouderen/gehandicapten.

Vergeet niet, de vergrijzing is vollop bezig. Dus bejaardentehuizen zullen het aankomend decennium zeker vol zitten. Dus er zal daar veel vraag naar zijn en salaris van die medewerkers zal zeker hoger worden. Dus misschien moet je er wel aan denken om misschien met ouderen te gaan werken?
hahhahahah jah klopt.. hahahhah wallahila je hebt gelijk..

ze vergeten de ouderen en gehandicapten.. maar jah denken niet na dat je ook stage kunt lopen bij de bejaarden.. ieuwww.. moet ik ze gaan wassen.. layster..

en jah hahhahah je hebt gelijk..>>> Vergeet niet, de vergrijzing is vollop bezig. Dus bejaardentehuizen zullen het aankomend decennium zeker vol zitten. Dus er zal daar veel vraag naar zijn en salaris van die medewerkers zal zeker hoger worden. Dus misschien moet je er wel aan denken om misschien met ouderen te gaan werken?


whahahhahahaha ewa jah ik wil tog kinderen hoor.. geen bejaarden voor mij

26-10-2005, 21:44
ik studeer p&a personeel en arbeid
leuke studie kun je echt veel kanten mee op. zoals decaan, loopbaanbegeleider, P&O enz enz

26-10-2005, 22:04

Citaat door MisssKoezina:
hahhahahah jah klopt.. hahahhah wallahila je hebt gelijk..

ze vergeten de ouderen en gehandicapten.. maar jah denken niet na dat je ook stage kunt lopen bij de bejaarden.. ieuwww.. moet ik ze gaan wassen.. layster..

en jah hahhahah je hebt gelijk..>>> Vergeet niet, de vergrijzing is vollop bezig. Dus bejaardentehuizen zullen het aankomend decennium zeker vol zitten. Dus er zal daar veel vraag naar zijn en salaris van die medewerkers zal zeker hoger worden. Dus misschien moet je er wel aan denken om misschien met ouderen te gaan werken?


whahahhahahaha ewa jah ik wil tog kinderen hoor.. geen bejaarden voor mij
Daar was ik al bang voor. Ouderen wassen vind je niks he? Je bent verwend. Het is een respectvolle baan. Ik vind het geen vies beroep. Iemand moet voor die mensen zorgen. En dat zijn toch wel de mensen die dit land hebben opgebouwd dus wat meer respect graag

26-10-2005, 22:04

Citaat door soukara123:
ik studeer p&a personeel en arbeid
leuke studie kun je echt veel kanten mee op. zoals decaan, loopbaanbegeleider, P&O enz enz
Mbo of Hbo-niveau?

wat is P&O?

27-10-2005, 01:31
ik studeer geneskunde..
ik raad het jou af, tis hard werken en je wordt er dom van.

27-10-2005, 01:39

Citaat door TagnaNtfoeloest:
ik studeer geneskunde..
ik raad het jou af, tis hard werken en je wordt er dom van.


Dit is het onzinhoekje niet.

27-10-2005, 01:47

Citaat door obl3:


Dit is het onzinhoekje niet.
ik ben tog benieuwd waarom je deze reactie plaatste

27-10-2005, 01:49



Citaat door TagnaNtfoeloest:
ik ben tog benieuwd waarom je deze reactie plaatste
Geen zin om er serieus op in te gaan. Het is laat. Geen gevoel voor humor nu.

Dus ik raad je aan om naar het Onzinhoekje te gaan. Je verpest me serieuze topic.

27-10-2005, 02:09

Citaat door obl3:
Geen zin om er serieus op in te gaan. Het is laat. Geen gevoel voor humor nu.

Dus ik raad je aan om naar het Onzinhoekje te gaan. Je verpest me serieuze topic.
aan de hand van deze 2 reactie en de andere reactie op de andere topic concludeer ik dat jij nie gelooft dak geneeskunde studeer.
ma3lish

27-10-2005, 02:11
Jawel, maar je komt niet serieus over.

Dus je vindt het maar niks?

Pagina's : [1] 2 3 4 5