Bekijk volle/desktop versie : Verliefdheid <--------> Obsessie



26-10-2005, 14:20
verliefdheid? Of toch echt geobsedeerd?

Verliefd zijn is heerlijk, is lopen op wolken. Niet kunnen eten, niet kunnen slapen, de hele dag aan je Romeo of Zouligha denken, de hele dag over hem of haar praten...Het mag allemaal als je verliefd bent...Maar wat mag niet? Wanneer ben je OBSESSED...en moet je echt hulp gaan zoeken???

Wie kan mij dat vertellen???

26-10-2005, 14:58


Als je die gaat stalken...

30-10-2005, 15:21
als je teveelvan je laaaat horen zonderdat het wederzijds is.

dan lijkt het me welduidelijk dat ie je niet echt wil, en dan moet je gaaan beseffen dat je ermeemoet kappen.
want je zo percies hetzelfdemoeten terug verwachten van die persoon

30-10-2005, 15:27
het is allah ( de ware god ) die ons die gevoel geeft. een soort beproeving. hoe ga je der mee om ! moeilijk heb verliefdheid nog nooit gehad. maar het lijkt mijn echt super moeilijk !

30-10-2005, 15:54



Citaat door Aliciia:
verliefdheid? Of toch echt geobsedeerd?

Verliefd zijn is heerlijk, is lopen op wolken. Niet kunnen eten, niet kunnen slapen, de hele dag aan je Romeo of Zouligha denken, de hele dag over hem of haar praten...Het mag allemaal als je verliefd bent...Maar wat mag niet? Wanneer ben je OBSESSED...en moet je echt hulp gaan zoeken???

Wie kan mij dat vertellen???
Het is een obsessie----> In alles wat je doet aan hem/haar denkt.. Wanneer je in een winkel staat en koopt iets. Wanneer je buiten loopt en je ziet een jongen/meisje denk je automatisch aan je lover.. Wanneer je kortom dag in dag uit in dromenland bent..!! Dan is het geen verliefdheid meer maar een obsessie.

30-10-2005, 16:04
Ik kan moeilijk geloven dat je er niet meer door kan eten:O

30-10-2005, 17:05

Citaat door elmekteb:
Ik kan moeilijk geloven dat je er niet meer door kan eten:O
ik eet daar juist meer van