Bekijk volle/desktop versie : Irritaties van je man/verloofde/aanstaande??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

26-10-2005, 13:34
Goedemiddag dames!!

Ik zat vanochtend de Yes tijdschrift te lezen van deze week en daar stond een stripverhaaltje:

Daarin zie je een vrouw die met haar man aan het praten is, zo gaat het verhaaltje
Vrouw: He! een artikel over wat vrouwen irritant vinden aan mannen. Dat hij alles laat slingeren.
Man: Nou bij ons is dat juist andersom!
Vrouw: Dat hij scheten en boeren laat.
(opeens laat de vrouw een boertje en zegt Sorry. Man: geeft niet ).
Vrouw: Dat hij naar andere vrouwen kijkt, doe jij dat??
Man: Waarom zou ik? Ik hou gewoon van jou Isa, Jij bent voor mij het allerbelangrijkste in mijn leven!
Vrouw: Mag je het ook irritant vinden dat hij té perfect is??

Door dit stripverhaaltje dacht ik er aan om een topic te openen over wat jij aan jou man irritant vindt? Het bestaat gewoon niet dat een man té perfect is zoals in het stripverhaaltje. (Natuurlijk mag je het alleen vertellen als jij het wil delen met ons). In de Yes stonden 50 punten van irritaties. Dus dan kijk ik wel of die van jou er ook in voorkomt

Sih@metje.

26-10-2005, 13:36


Zijn koppigheid en overbezorgheid

26-10-2005, 13:37
ik irriteer me nergens aan, en er is nooooit ruzie geweest tot nu toe en zal insha allah ook nooit komen.. we zijn 2 handen op een buik... hamdoulilah

26-10-2005, 13:40
hy is jaloers en ik ben jaloers
veel ruzie dus
maar we maken het snel weer goed

26-10-2005, 13:46


koppigheid

maar ik merk dat je door ruzie's elkaar nog beter leert kennen.
en die goedmakertjes zijn altijd zo leuk

26-10-2005, 13:51
hij is koppig......! en ik nog koppiger....

26-10-2005, 13:52
mijn mannetje kan koppig zijn,, maar gelukkig win ik altijd,, als je een man iets aanwend,, zoals elkaar dagelijks bellen,,, en bij zijn koppige momentje, maar 1 keer,,,

dan gaat ie,, ( tenminste van mij) opeens,, mij alle koosnaampjes geven die er maar bestaan.

bijv,, zegt hoi schatje,, dan zeg ik ,, ben je schatje nie... en dan kijk ik heel sipjes,,, ewa safie,, dat kan hij helemaal niet hebben en zal er alles voor doen om zijn koppigheid goed te maken,,

terwijl ik van binnen er gewoon van aan het genieten ben hahahaha!,, hij is toch zo lief

26-10-2005, 13:52

Citaat door faaatje66:
ik irriteer me nergens aan, en er is nooooit ruzie geweest tot nu toe en zal insha allah ook nooit komen.. we zijn 2 handen op een buik... hamdoulilah
Ik wil je niet bang maken, maar aan het begin had ik ook wat jij nu hebt, maar later als je hem vaker zult zien zullen er toch dingen zijn die jou zullen irriteren en andersom!! Maar ondanks dat hou je veel van hem. De dames hieronder noemen al een paar voorbeelden die ik ook heb gelezen ..
Je zult vast van iets denken van huhh dit heb ik nooit achter hem gezochtt, maar het blijven mannen he ..
Insha Allah zullen we allemaal voorgoed bij onze mannen blijven...

Sih@metje.

26-10-2005, 13:54

Citaat door marokkaanse_ik:
koppigheid

maar ik merk dat je door ruzie's elkaar nog beter leert kennen.
en die goedmakertjes zijn altijd zo leuk
vind ik ook

Alhoewel we niet echt ruzie hebben gehad tot hiertoe ahamdoulilah. we praten alles uit

goedmakertjes

26-10-2005, 13:55

Citaat door Mysticalia:
Zijn koppigheid en overbezorgheid
Komt me beide heelll bekend voor ja ..

Sih@metje.

26-10-2005, 13:58

Citaat door Sanela:
hy is jaloers en ik ben jaloers
veel ruzie dus
maar we maken het snel weer goed
Dat is ook een bekende veel voorkomende eigenschap bij zowel mannen als vrouwen, dus het is normaal ..

Dat is belangrijk het goed maken en niet dagen boos op elkaar blijven.
Als er een reden is dat jullie boos zijn op elkaar mag dat MAXIMAAL 3 dagen!

Sih@metje.

26-10-2005, 13:59
toch blijkt het leuk hun irritaties,, kijk als het iets slecht is,, echt slecht wat ze doen,, dan is het niet leuk,, maar dingen die hij doet wat je irritant vind,, ga je missen als je even niet bij elkaar bent,,

als ie fout slaapt en zachtjes snurkt,,, ik haat het gewoon,, dan maak ik m steeds wakker,,, maar als we niet samen slapen,, denk ik,, ewa laat die irritaties maar komen dan ,, als ie maar bij je is.

26-10-2005, 14:03



Citaat door Sihametje:
Ik wil je niet bang maken, maar aan het begin had ik ook wat jij nu hebt, maar later als je hem vaker zult zien zullen er toch dingen zijn die jou zullen irriteren en andersom!! Maar ondanks dat hou je veel van hem. De dames hieronder noemen al een paar voorbeelden die ik ook heb gelezen ..
Je zult vast van iets denken van huhh dit heb ik nooit achter hem gezochtt, maar het blijven mannen he ..
Insha Allah zullen we allemaal voorgoed bij onze mannen blijven...

Sih@metje.
ken m nu anderhalf jaar...and still no arguments tussen ons...

maar je zal wel gelijk hebben.. denk dat t wel anders zal gaan worden als we getrouwd zijn dan kun je elkaar wel soms.. (denk ik)

maar tot nu toe leef ik op een roze wolk

26-10-2005, 14:06

Citaat door Sanela:
hy is jaloers en ik ben jaloers
veel ruzie dus
maar we maken het snel weer goed
Dat is ook een bekende veel voorkomende eigenschap bij zowel mannen als vrouwen, dus het is normaal ..

Dat is belangrijk het goed maken en niet dagen boos op elkaar blijven.
Als er een reden is dat jullie boos zijn op elkaar mag dat MAXIMAAL 3 dagen!

Sih@metje.

26-10-2005, 14:11
We zijn allebei heel koppig..

Maar dit irriteert me niet meer, ik vind het juist leuk..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11