Bekijk volle/desktop versie : TuneSisHe EteN..mMmM

Pagina's : [1] 2 3

12-04-2003, 18:18
Hey peepZzZ..

Ooit iemand Tunesisch eten geproefd........mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm het is echt aan te raden want het is sjoo lekker

Nou mocht er iemand een tunesische maaltijd hebben geproefd ...wat ??en wat vond je der van?

Heeeeeeeel veel GrOetjussSssS....Romaysa aka Tunsia 4 live......

12-04-2003, 20:50

bEN ZELF TWEE WEEKN TUNESI GEWEEST
TUNESIS HEBBEN HEEL LEKKER ETEN

--------------------------------------------------
MAROKKO IS MIJN LAND

13-04-2003, 11:54
Kijk met jou kan ik praten!!

13-04-2003, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door RomaySa17
Hey peepZzZ..

Ooit iemand Tunesisch eten geproefd........mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm het is echt aan te raden want het is sjoo lekker

Nou mocht er iemand een tunesische maaltijd hebben geproefd ...wat ??en wat vond je der van?

Heeeeeeeel veel GrOetjussSssS....Romaysa aka Tunsia 4 live......
Ben al 2 keer in Tunesië geweest en wat ik echt GRUWELIJK LEKKER vind, zijn die chapati's. DAMN!

21-04-2003, 14:41

chapati's? die ken ik ook nie...

21-04-2003, 22:24

Citaat:
Origineel gepost door RomaySa17
Je kunt ze in heel Sousse in elk geval krijgen. Dat zijn die broodjes met omelet en sambal. Met tonijn en shi groene saus. Alleen al om die chapati's zou ik er heen gaan!

22-04-2003, 12:21
Ja ik heb ook tunesisch eten gegeten en ik maak het ook. Ik vind briek heel lekker en frikasee!!!!! Een ding wat ik niet te eten vind is Melogia (lijkt op henna).

Doeggggg

22-04-2003, 18:06
Hey meid je hebt gelijk die mlogia is niet om op te eten maar de rest o.a brik is om te smullen...mmm en wie heeft je dat geleerd om te koken dan??..tijd om lans te komen...

owjaa Miss_Banana ik weet wat je bedoeld alleen ons stad heeft er een ander naam voor..

28-04-2003, 12:10
Heb het geleerd van mijn schoonmoeder, die is tunesisch!!

28-04-2003, 12:57
nou mijn comlimentjes hoor.."t is helaas niet sjoo makkelrijk

20-08-2008, 11:20
Mijn vriend heeft eens een tunesisch gerecht gemaakt voor mij en mijn familie met kikkererwten en rundervlees .. met heel veel rode pepers.
Eerst vlees bakken met veel kruiden dan de kikkererwten en tomatenpasta bij en dat eet je dus dan met Pide.
Behoorlijk pittig .. ik vergeet telkens de naam jammer genoeg ..

Misschien weet iemand hier wel ??? :$

20-08-2008, 11:26
Ik heb wel het recept voor tajin.

20-08-2008, 13:39

Oh en het was trouwens ook nog met HEEEEEEEEL VEEEEL uien

Stoofpot van rundvlees, kikkererwten, rode pepers, uien en veel kruiden
Te eten met pide .. dat was het .. en het zo een naam die begon met M ofzo .. of S .. weet niet meer .. grrr

20-08-2008, 23:22

Citaat door RomaySa17:

salaam
volgens mij bedoeld ze frikasee,ronde gebakken broodje met een salade
tonijn en ei en olijven en harissa saus .heeeeeeeeeeeeeerijk zijn die

21-08-2008, 00:04

Citaat door roosje2:

salaam
volgens mij bedoeld ze frikasee,ronde gebakken broodje met een salade
tonijn en ei en olijven en harissa saus .heeeeeeeeeeeeeerijk zijn die

Nee meiden, frikasée en chappati zijn twee verschillende dingen. Maar zoals hier al werd gezegd, chapatti is echt lekkerrr.. 7arrr ook Ga je lekker van loopneuzen! haha.
Chapatti zijn platte ronde broodjes, gevuld met harissa, slata mechwiya en een omeletje. Frikasseé's zijn ook gevuld, maar anders en het deeg is niet te vergelijken!

Mlougiaa is lekkerrr.. het lekkerste eten. Maar dan moet het wel mlougia op z'n tunesisch zijn.. niet op z'n egyptisch (waterig) ofzo!

Iemand wel eens 3ejja gegeten?

Greetz!
(Tunesische:P)

Pagina's : [1] 2 3