Bekijk volle/desktop versie : wel of geen derde??



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-10-2005, 09:38
Ik vind het zo moeilijk. Ik zou best nog wel een derde kindje willen, maar denk echt dat het financieel niet haalbaar is. Ik kan mijn salaris niet missen en met nog een kind naar de creche blijft er ook niks over. Zijn er meer mensen met dit dillema? Hoe lossen jullie het op?

26-10-2005, 09:41


heel simpel,ik heb besloten dat er geen derde kind komt, en daarmee is het klaar

26-10-2005, 09:48
Ik zou t niet weten lieverd. Jij weet t beste wat jij aankan.
Ik zelf heb nog maar 1 kindje. Ik wilde altijd 3 kinderen maar ik hou t inshAllah als Allah swt het wil op 2 kindjes.

26-10-2005, 09:49

Citaat door oemtarik:
heel simpel,ik heb besloten dat er geen derde kind komt, en daarmee is het klaar
Heb je twee kindjes?

26-10-2005, 09:55


een derde??Ja die komt ook nog erbij




























na 10 jaar mischien ........nee voor mij op dit moment geen kind erbij.

26-10-2005, 09:57
Ik wil ook graag nog een derde kindje, maar voorlopig niet!

Misschien over een jaar of twee incha'allah!

26-10-2005, 10:19

Citaat door tangia21:
een derde??Ja die komt ook nog erbij




























na 10 jaar mischien ........nee voor mij op dit
moment geen kind erbij.
weet waar je, aan begint zou ik zeggen. als ik wist, wat ik nu weet, dan had ik me wel 10 keer bedacht.en niet na 12 jaar een derde genomen

26-10-2005, 10:37
Ik heb nu een dochter van bijna 5 en een dochter van bijna 1. Ik zit nu al na te denken wat ik over een jaar of 3 wil. Ik wil er namelijk weer incheallah 4 jaar tussen hebben. Maar hoe alles nu veranderd met alle extra kosten door het kabinet denk ik gewoon dat het financieel niet haalbaar is.

26-10-2005, 10:39
Vertrouw op Allah Ta3ala.
Ieder kind wordt geboren met zijn rizq.
Wa Allahoe a3lam.

26-10-2005, 12:25

Citaat door Moslimatjuh:
Vertrouw op Allah Ta3ala.
Ieder kind wordt geboren met zijn rizq.
Wa Allahoe a3lam.
PRECIES, je haalt de woorden uit mijn mond..(toetsenbord )

Ik heb 2 dochters een van bijna 8 en een van 5 jaar en 8 maanden.

Ik wil nu nog geen derde, ik vind het zo al druk genoeg en nu spelen ze alletwee buiten, kunnen zelf kleren aantrekken, de oudste helpt mee met opruimen, boodschapjes doen(wel 10000000x vragen en 100 x schreeuwen )

Ik vind het wel lekker soms om ook eens tijd voor mezelf te hebben.

Ik denk dat ik wacht totdat de jongste 8 is en de oudste 11/12

26-10-2005, 12:39

Citaat door Moslimatjuh:
Vertrouw op Allah Ta3ala.
Ieder kind wordt geboren met zijn rizq.
Wa Allahoe a3lam.
Jah zo denken ze in ethiopie waarschijnlijk ook. Gewoon lekker doen. Allemaal kinderen die in de armen van hun ouders doodgaan waar je alleen nog maar bot aan kunt zien. Laten we realistisch blijven he scheelt iedereen een hoop ellende.

26-10-2005, 15:01
Souraida Allah swt is realistisch als voor jou geschreven staat dat jij er 10 krijgt dan krijg je er ook 10 dat is jou mektab en sommige krijgen helemaal geen kinderen van allah swt........... het is el mektab mailkoem salam xxxjeblia

26-10-2005, 15:05



Citaat door jeblia_grafta:
Souraida Allah swt is realistisch als voor jou geschreven staat dat jij er 10 krijgt dan krijg je er ook 10 dat is jou mektab en sommige krijgen helemaal geen kinderen van allah swt........... het is el mektab mailkoem salam xxxjeblia
Ik heb nergens gezegd dat ik niet elmakteb erken. Maar ik hoor vaak mensen zeggen jah neem maar veel kinderen ook al hebben ze bijna geen geld om al die kinderen te onderhouden en daar achteraan zeggen ze: jah het kind wordt met zijn rizk geboren. ALsof dat kind met een zak met geld wordt geboren. Inderdaad elmakteb is er dat weet ik.

26-10-2005, 15:13
Nee een kind word zeker niet met een zak geld geboren rizk is niet meteen defenitie van geld............... xxxjeblia

26-10-2005, 15:15
Hahahh oembibi je bent echt grappig.............. het is niet zo dat je kinderen baart en op mektab leunt helemaal niet, stel je voor in jou mektab staan 2kinderen dan krijg jij maar 2kinderen................ en niet 3 of 4 ook al zou jij dat nog willen..... xxxjeblia

Pagina's : [1] 2 3 4 5