Bekijk volle/desktop versie : Vakantie-Ervaringen..Vertel op!



Pagina's : [1] 2

12-04-2003, 17:27
Hey peepzzzz:

alles okey?Wel:de vakantie is er bijna..nog 2 maanden...ik neem aan dat de meesten onder jullie op vakantie gaan! Ja toch?
Mohiem...dan weet ik ook zeker dat jullie heel wat meegemaakt hebben in dit landje.. Dus vertel op..
We zullen niet lachen...



Of laten we de vraag anders stellen:waarom kijken jullie uit naar de vakantie? Of waarom niet?

Bij mij:eerlijk gezegd:ik kijk er wel naar uit maar ik haat het gewoon als er familie op bezoek komt met een heel leger kinderen! Wollah..dan moet ik hen steeds in de gaten houden!Zijn niet te vertrouwen Als er iem. iets breekt,moet Marocca het opruimen en dat probeer ik dus te vermijden
Enne:ik haat ook DIE mensen die denken dat wij wandelende paspoorten zijn (zonder respect te hebben!!) tazzzz...

Ewa jah...kom...nu is het jullie beurt!

Love by me..Marocca... :blauwkus:

12-04-2003, 17:28


Welke vakantie?

12-04-2003, 17:31

Citaat:
Origineel gepost door Cina
Welke vakantie?
Ga jij niet op vakantie;lieverd?


Je mag met mij mee...

12-04-2003, 17:35
ja ik ga wel!!!! :boogie:en heb er zin in ander sfeer ander omgeving nieuwe mensen ontmoeten en oude vrienden weer zien jaaa meid ik heb er zin insowieso is de reis altijd gaaf ik en me zusje en broertje lache ons kapot om die franse gastenlive comedy show

12-04-2003, 17:35


ik heb er zin in :boogie:

Mijn vakantie ervaring: hmm vorig jaar werd ik 3 keer beroofd. En 2 van de drie keer heb ik de dief kunnen inhalen.(ik kan hard rennen )

12-04-2003, 17:35

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Hey peepzzzz:



Love by me..Marocca... :blauwkus:

gek

12-04-2003, 17:41

Citaat:
Origineel gepost door hafid_freak

gek


Je lacht nu yek... ..wacht maar binnen enkele weken..

Dan zal je wat stiller zijn,believe me!

12-04-2003, 17:46

Citaat:
Origineel gepost door Marocca


Je lacht nu yek... ..wacht maar binnen enkele weken..

Dan zal je wat stiller zijn,believe me!
hahahahaahahahahahhahahahahahahahahahaha
net niet a temschoent
ik ga juist blij zijn hoor

12-04-2003, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Ga jij niet op vakantie;lieverd?


Je mag met mij mee...
W8, ff m'n koffers pakken.

Waar vind ik je?

12-04-2003, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door hafid_freak
hahahahaahahahahahhahahahahahahahahahaha
net niet a temschoent
ik ga juist blij zijn hoor
Pfffff....




Just wait and you'll see...

12-04-2003, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door flour
ik heb er zin in :boogie:

Mijn vakantie ervaring: hmm vorig jaar werd ik 3 keer beroofd. En 2 van de drie keer heb ik de dief kunnen inhalen.(ik kan hard rennen )
Meen je dat???

12-04-2003, 17:57
Mijn vakantie ervaringen van een jaar geleden, waren gewoon geweldig, met de hele familie naar marokko vertrokken, 6auto's, allemaal minibusjes(niet allemaal, maar je weet wel...), kei veel kinderen, de avond doorbrengen in pompstation, gewoon de heerlijkste vakantie, wel niet erg veel geslapen, maar ik had me familie rond me dat was al genoeg, oh ja ook slapeloze nachten gehad(heb ik al gezegd), veilig geraakt in marokko, maar daar begon het dan ook weer met cadautjes, oh ja net aangekome, men onkel gin trouwfeest doen, en toen merkten we dat al onze nieuwe feestkleren doorweekt waren, we hadden namelijk in frankrijk regen gehad, dus weer als zotten door de stad gelopen om feestkleren te kopen....enzovoort enzovoort, maar ondanks alles was het toch goed!!

12-04-2003, 17:59



Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Meen je dat???
Ja maar dat was niet erg hoor. Voor de rest was het hartsikke gezellig

12-04-2003, 17:59
7 jaar geleden ging ik met een vriendin op vakantie naar marokko,met de auto,3 weken overal een beetje geweest, toen ging de auto stuk en wij naar de garage met die auto, die man zei wij moeten 1 week wachten dan auto klaar,oke 1 week voorbij en wij gaan die auto ophalen en 2 dagen laten zouden wij terug gaan naar nederland,
aangekomen bij de spaanse douana, ging zo kleine hondje in de auto voor conrole, voor dat ik het wist zaten wij in het kantoorje van de douana en de auto werd uit elkaar gehaalt, er werd 60 kilo drugs gevonden de hele atuo was vol,ik huilen heel erg hard huilen mijn vriendin ook, moesten wij voor de rechter, ik zei tegen die rechter ik weet hier niets van, hij geloofde mij niet en ik krijg 6 jaar en 8 maanden en 1 dag, nou dat was echt erg, ik heb mijn man gebed en mijn man heeft advocaten geregeld en ik was naa 8 maanden en 8 dagen vrij, dank zij allah ta alla

12-04-2003, 18:01
Neeeeeeeeeee dat meen je niet!

Pagina's : [1] 2