Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar Geverft :(



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2005, 22:21
Salaam,


Enige tijd geleden heb ik me haar geverft, van licht bruin naar donker bruin
Ik heb haar tot me kont..en het bruine vind ik erg leuk staan
Alleen heb ik 1 probleem toen ik me haar niet had geverft had ik echt een hele mooie glans op me haar..nu dat ik het donkerder heb geverft is me glans weg

Ik hoor van mensen iets over eieren en olijfolie, maar ik weetg dus niet hoe en of het waar is?

Heeft iemand ervaring met dit, of heb jij het ook wel is meegemaakt laat het me ff weten, want ik vind het echt jammer dat me haar nu zo dof is..


Weet iemand wat ik eraan kan doen? laat het me weten
Alvast bedankt..


Wa Salaam !

25-10-2005, 22:24


Salaam meid, ik had hetzelfde probleem, ik had toen haarmaskers van de kapper, gebruikt,die zijn echt goed!!!

groetjess

25-10-2005, 22:26

Citaat door moslima_z:
Salaam meid, ik had hetzelfde probleem, ik had toen haarmaskers van de kapper, gebruikt,die zijn echt goed!!!

groetjess
Okeey, en is dat duur?
behouw je je kleur wel?
en blijft die glans?
niet dat ik elke week een masker ofzo moet kopen..

leg me ff uit als je wil meid?

Bedankt
xxxxjes

25-10-2005, 22:49

Citaat door Felicity_NL:
Okeey, en is dat duur?
behouw je je kleur wel?
en blijft die glans?
niet dat ik elke week een masker ofzo moet kopen..

leg me ff uit als je wil meid?

Bedankt
xxxxjes
Hoihoi,

Ja je behoudt gewoon je kleur, het vervaagt niet en die glans blijft, het is een potje, het gaat wel effe mee, je hoeft niet elke keer een andere masker te kopen.
Het is echt goed voor je haar, ik heb het zelf een tijdje gebruikt, je zag echt duidelijk verschil!!!



25-10-2005, 22:53


het allerbeste is (teminste werkt bij mij ) is gewoon normale olijfolie me haren glansen daardoor..je krijgt een glans ..je moet het proberen , kan tog geen kwaad.

25-10-2005, 23:01

Citaat door moslima_z:
Hoihoi,

Ja je behoudt gewoon je kleur, het vervaagt niet en die glans blijft, het is een potje, het gaat wel effe mee, je hoeft niet elke keer een andere masker te kopen.
Het is echt goed voor je haar, ik heb het zelf een tijdje gebruikt, je zag echt duidelijk verschil!!!


okeey, weet je ook hoe het heet
en hoe duur?

25-10-2005, 23:01

Citaat door MISS_ANISSA:
het allerbeste is (teminste werkt bij mij ) is gewoon normale olijfolie me haren glansen daardoor..je krijgt een glans ..je moet het proberen , kan tog geen kwaad.
okeey gewone olijfolie heb ik wel
weet je ook hoelang ik het moet laten zitten?
en dan gwn uitspoelen?

25-10-2005, 23:09
Door de zon (tijdens de zomervakantie in Marokko) wordt mijn haar altijd heel erg licht, een gloed heb ik dan (koper) over mijn haar. Maar de laatste tijd had ik het gevoel dat mijn haar een beetje dof werd het glansde niet meer. Afgelopen week heb ik een eitje met wat olijfolie gemengd en het in mijn haar gedaan. Ik heb het 2 uur in laten trekken. Nadat ik mijn haar gewassen had voelde het erg zacht aan en het glansde wel wat meer..............................Dat zou je kunnen proberen.

Veel succes

25-10-2005, 23:12

Citaat door meknessia86:
Door de zon (tijdens de zomervakantie in Marokko) wordt mijn haar altijd heel erg licht, een gloed heb ik dan (koper) over mijn haar. Maar de laatste tijd had ik het gevoel dat mijn haar een beetje dof werd het glansde niet meer. Afgelopen week heb ik een eitje met wat olijfolie gemengd en het in mijn haar gedaan. Ik heb het 2 uur in laten trekken. Nadat ik mijn haar gewassen had voelde het erg zacht aan en het glansde wel wat meer..............................Dat zou je kunnen proberen.

Veel succes
ja egt jammer als je haar dof word..
ok 2 uur laten intrekken had je dr een doek omheen gewikkeld?
of gwn zo laten zitten?

25-10-2005, 23:20

Citaat door Felicity_NL:
ja egt jammer als je haar dof word..
ok 2 uur laten intrekken had je dr een doek omheen gewikkeld?
of gwn zo laten zitten?
Ehh nee gewoon erin zetten, zonder doekje. Je haar in een knotje oe saffie

25-10-2005, 23:35

Citaat door meknessia86:
Ehh nee gewoon erin zetten, zonder doekje. Je haar in een knotje oe saffie
Okeey dan
dankje wel meid..
k ga het proberen..!!
hoop dat het lukt
want ik voel me net een pop, met dat poppe haar

26-10-2005, 00:11

Citaat door Felicity_NL:
Okeey dan
dankje wel meid..
k ga het proberen..!!
hoop dat het lukt
want ik voel me net een pop, met dat poppe haar
hahhaha I know what you mean Ik heb dat de laatste tijd ook.

26-10-2005, 00:14



Citaat door meknessia86:
hahhaha I know what you mean Ik heb dat de laatste tijd ook.
jaa ik hoop egt dat het gaat werken
k ga het morgen proberen..
thans meid !


26-10-2005, 12:56

Citaat door Felicity_NL:
Salaam,


Enige tijd geleden heb ik me haar geverft, van licht bruin naar donker bruin
Ik heb haar tot me kont..en het bruine vind ik erg leuk staan
Alleen heb ik 1 probleem toen ik me haar niet had geverft had ik echt een hele mooie glans op me haar..nu dat ik het donkerder heb geverft is me glans weg

Ik hoor van mensen iets over eieren en olijfolie, maar ik weetg dus niet hoe en of het waar is?

Heeft iemand ervaring met dit, of heb jij het ook wel is meegemaakt laat het me ff weten, want ik vind het echt jammer dat me haar nu zo dof is..


Weet iemand wat ik eraan kan doen? laat het me weten
Alvast bedankt..


Wa Salaam !
Je haar verven is ook slecht voor je haar..
Je kunt beter de volgende keer een semi-permanente haarkleuring nemen, die gaat er uit naar 24 haarwassingen..daar zit geen ammoniak in, en maar heel weinig waterstofperoxide.. bv Country Collours vas Swarzkopf.
Uitwasbare produkten zijn nooit zo heel erg schadelijk voor je haren

26-10-2005, 15:09
Rituals producten zijn zo GOED! En ruiken heerlijk!

Pagina's : [1] 2 3