Bekijk volle/desktop versie : Eeuwige liefde....................



Pagina's : [1] 2

25-10-2005, 17:26
Eeuwige liefde van drie weken komt nogal eens voor........................................

vooral bij de mocro jongeren......................

25-10-2005, 17:50





bij mij duurt eeuwige liefde maar liefst minimaal een maand hoor

25-10-2005, 18:19

Citaat door cj_tetuani:
Eeuwige liefde van drie weken komt nogal eens voor........................................

vooral bij de mocro jongeren......................
1 dag

25-10-2005, 18:23
eeuwige liefde??

25-10-2005, 22:54



Citaat door sssalima:
geloof pas in eeuwige liefde als ik voor altijd bij me man ben tot de dood ons scheid?

25-10-2005, 23:15
Eeuwige liefde

Bestaat toch, of ik hoop het ....

25-10-2005, 23:21
eeuwige liefde bestaat dat dan ....

25-10-2005, 23:25

Citaat door the_rose:
eeuwige liefde bestaat dat dan ....
Het woord eeuwige bestaat niet ...........niets is blijvend.....................op deze aarde..............

liefde bestaat wel.............maar die is zoek...............weet je waarom.......omdat iedereen is op zoek naar de liefde.....................

liefde en Benladi de meeste gezochten op de wereld ahhaaaaaaaaa ze zijn ergens verstopt in afghanistaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn

25-10-2005, 23:29

Citaat door cj_tetuani:
Het woord eeuwige bestaat niet ...........niets is blijvend.....................op deze aarde..............

liefde bestaat wel.............maar die is zoek...............weet je waarom.......omdat iedereen is op zoek naar de liefde.....................

liefde en Benladi de meeste gezochten op de wereld ahhaaaaaaaaa ze zijn ergens verstopt in afghanistaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn
huahahahahahhahhahahha eeuwig bestaat idd niet dus eeuwige liefde ook niet
je kan wel tegen iemand zeggen je bent me eeuwige liefde maar misschien gaat diegen wel dood dus is het geen eeuwige liefde

25-10-2005, 23:30

Citaat door cj_tetuani:
Het woord eeuwige bestaat niet ...........niets is blijvend.....................op deze aarde..............

liefde bestaat wel.............maar die is zoek...............weet je waarom.......omdat iedereen is op zoek naar de liefde.....................

liefde en Benladi de meeste gezochten op de wereld ahhaaaaaaaaa ze zijn ergens verstopt in afghanistaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn

men kopieert et van elkaar.. iedereen op zoek.. dus moe k ook maar op zoek...

so gaat et.. new rage

25-10-2005, 23:36

Citaat door Kingofmaroc:
men kopieert et van elkaar.. iedereen op zoek.. dus moe k ook maar op zoek...

so gaat et.. new rage
Helaaaaaaaaaaaaaaaas pindakas....................new rage

25-10-2005, 23:37
wahahaha ik heb echt gelachen en inderdaad eeuwige liefde bestaat niet jammer genoeg

25-10-2005, 23:37



Citaat door Kingofmaroc:
men kopieert et van elkaar.. iedereen op zoek.. dus moe k ook maar op zoek...

so gaat et.. new rage
Helaaaaaaaaaaaaaaaas pindakaas....................new rage

25-10-2005, 23:39

Citaat door cj_tetuani:
Helaaaaaaaaaaaaaaaas pindakaas....................new rage

i know..

26-10-2005, 13:25

Citaat door cj_tetuani:
Eeuwige liefde van drie weken komt nogal eens voor........................................

vooral bij de mocro jongeren......................

Pagina's : [1] 2