Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie hiervan?



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2005, 14:39
lieftallige dames....wie kan mij bijstaan in voor mij moeilijke tijden.....

Mijn zus gaat in januari trouwen, Nysha moet er mooi uitzien natuurlijk
Vrijdag willen men zussen naar belgie gaan om jurken te kijken en maandag staat er een vrouw tot onze beschikking die jurken voor ons wilt naaien ( zij is een prof), maar alleen deze week, want ze vertrekt weer richting Syrie komend weekend.....

Ik heb gehoord van dames dat je in Belgie wel goed kunt winkelen en heeft er iemand misschien nog meer adressen voor me in NL....ik ga donderdag naar de albert cuyp markt, daar heb je een winkel met galajurken en mooie stoffen....maar als iemand nog meer tips heeft waar in NL je mooie galajurken kunt halen GRAAAAAG!!

zelf heb ik deze jurk al uitgezocht die heel hoog op men lijstje staat....wat vinden jullie ervan?




BEDANKT!!

groetjes nysha

en ps ik zou hem gewoon zo dragen...

25-10-2005, 14:51


Eerlijk...Ik vind die jurk niet mooi, te tuttig, volgens mij heeft ie een strik op de achterkant en dat maakt 'm niet mooi en denk ook niet dat het lekker lopen is in zo'n jurk.

Je zou het bij P&C kunnen proberen, mijn nichtjes hebben daar ook jurken gekocht toen hun zus ging trouwen en die waren van dezelfde kleur als deze die jij laat zien en naar mijn mening ook mooier. Op de Albert Cuyp heb je idd ook een een winkel waar ze avondjurken en sieraden verkopen (pakistaanse winkel), soms hangen daar wel leuke tussen. Maar het is maar net wat je mooi vindt, want meestal zijn die druk bewerkt.

Succes ermee

Gr.

25-10-2005, 14:56
Ik vind hem helemaal geweldig alleen dat wat achter zit hoeft niet voor mij..

25-10-2005, 15:05
ik ga hem waarschijnlijk in een champagne tot brons achtige kleur maken...de acherkant vinden jullie niet mooi... dat vond ik juist mooi:S

hmmmzzzz

25-10-2005, 15:09


zoals ik het zie, denk ik dat er geen strik achter zit. en hij is mooi hoor en inderdaad alleen de kleur is overdreven, maar verder is ie mooi

25-10-2005, 15:10
Ik vind die hele jurk mooi en apart. Nysha hij gaat je geweldig staan.

25-10-2005, 15:17
Hij gaat haar zeker mooi staan.. Maar Inshallah als die jurk klaar is dan gaat ze die ons showen Yeeeeeek a Nysha

25-10-2005, 15:27
thanx ladies...waaw als jullie deze kleur al overdreven vinden dan weet ik het niet hoor...ik heb een keer een knalroze coctailjurkje aangehad met zilvere schoentjes en zilvere sieraden..a la madonna in material girl....hhahhaha dit vond ik nog wel een zachte kleur maar ik laat er sowieso eentje in het brons maken, men andere zus wilt al een rose jurk

ik zal zeker foto's plaatsen inshallah...kan echt niet meer wachten

25-10-2005, 15:29
die jurk is echt mooi, maar zoals de meeste al zeiden de kleur is te. Maar ga je je in die jurk wel lekker voelen die dag. want het lijkt me een heel gedoe om erin te lopen en om te gaan zitten

25-10-2005, 15:41
wauww hij is prachtig , gewoon mijn smaak en de kleur vind ik ook wel mooi,alleen brons/goud zou mooier zijn.

veel plezier meid en hij gaat je heel mooi staan

25-10-2005, 16:18
Very nice

De kleur vind ik minder.. Maar als je hem idd in een andere kleur maakt gaat ie mooier worden.. Vooral wat je al zei, champagne/brons..

Je gaat de show stelen

25-10-2005, 17:34
Maarre... moet de bruid er niet beter en mooier uitzien dan de gasten???
hhihihihi...

25-10-2005, 17:39



Citaat door Marisah:
Maarre... moet de bruid er niet beter en mooier uitzien dan de gasten???
hhihihihi...

Ja ja tuurlijk maar wil toch niet zeggen dat Nysha er niet goed uit hoeft te zien

25-10-2005, 17:50
Sexy De kleur vind ik eigenlijk ook wel leuk!

25-10-2005, 17:59
Ik vind het een hele mooie jurk.. echt waar. maar vind hem jammer genoeg een beetje te bloot. In het gebroken wit- beige zou ide prachtig zijn..

groetjes hanane

Pagina's : [1] 2 3