Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen ? ? ? :(



Pagina's : [1] 2

25-10-2005, 12:45
Ik heb een klein probleempje...

Ik ken een jongen van msn die uit dezelfde stad komt als ik namelijk Leiden. Deze jongen weet niet dat ik ook uit leiden kom. Hij denkt dat ik uit Rotterdam kom. Ik heb geen foto van mezelf laten zien alleen van mijn nicht en dat is al ruim 6 maanden geleden. Hij herkend die foto echt niet meer. Ik ben zelf 19 jaar en deze jongen is 17 maar gedraagd zich veel, veel maar ook veel volwassener dan een 17 jarige. Ik begin hem erg leuk te vinden en hij mij ook. Elke keer zegt hij dat hij naar Rotterdam gaat komen om mij te zien. Dan gaan we lachen erom en maken we geintjes dat we dat na de Ramadan gaan doen. Maar ik durf het niet te zeggen om 3 redenen.

1: Hij heeft niet mijn echte msn

2: Ik wil het niet zeggen omdat ik bang ben dat hij mij voor lul gaat zetten met onze stad genoten ( maar ik zie hem er niet voor aan, het is de liefste marokkaanse jongen die ik ken )

3: Hij is 17

Wat zal ik doen ? ? ?

25-10-2005, 12:51


De waarheid vertellen

25-10-2005, 12:53
Maar ik ben bang dat ik in de problemen kom.

25-10-2005, 12:57
pfff kind hou toch op!

25-10-2005, 12:58



Citaat door Confidence_A:
Maar ik ben bang dat ik in de problemen kom.
wat voor problemen?
dat hij jou voor lul gaat zetten?
hoe wilt hij dat voor elkaar krijgen?
tenzij hij jouw adres heeft (maar heeft ie niet ? hij denkt dat je in rdam woont?)
dus ik zie het probleem niet..

25-10-2005, 13:05
Hij kent mijn broer en zusje. Dus hij hij weet wie ik ben. Dus als ik vertel wie ik daadwerkelijk ben dan weet hij gelijk wie ik ben. Dus dan ben ik bang dat hij dat tegen zijn vrienden gaat vertellen ofzo. JE weet nooit hoe mensen kunnen veranderen. Nogmaals hij is een aparte jongen

25-10-2005, 13:06

Citaat door happy1:
pfff kind hou toch op!
Ten eerste ben geen kind ten tweede hou je lompe commentaar voor je aub

25-10-2005, 13:09

Citaat door Confidence_A:
Hij kent mijn broer en zusje. Dus hij hij weet wie ik ben. Dus als ik vertel wie ik daadwerkelijk ben dan weet hij gelijk wie ik ben. Dus dan ben ik bang dat hij dat tegen zijn vrienden gaat vertellen ofzo. JE weet nooit hoe mensen kunnen veranderen. Nogmaals hij is een aparte jongen
Kent ie jouw broer en zusje via msn?

25-10-2005, 13:14
Nee hij kent hem gewoon als "vriend" gewoon salam labas klaar.. en met mijn zusje praat hij ook af en toe via mijn msn. Als ik langs hem loop op straat staart ie mij aan. Dat was mij opgevallen nadat ik hem mijn echte naam had verteld. Alleen voornaam he. En die avond dat ik hem had gesproken vroeg hij of ik in de stad was, want ik kwam hem tegen . Hij was daar ook. Ik antwoorde met ja en hij vroeg wat ik aan had want hij herkende mij ( dacht hij ).

25-10-2005, 13:18

Citaat door Confidence_A:
Nee hij kent hem gewoon als "vriend" gewoon salam labas klaar.. en met mijn zusje praat hij ook af en toe via mijn msn. Als ik langs hem loop op straat staart ie mij aan. Dat was mij opgevallen nadat ik hem mijn echte naam had verteld. Alleen voornaam he. En die avond dat ik hem had gesproken vroeg hij of ik in de stad was, want ik kwam hem tegen . Hij was daar ook. Ik antwoorde met ja en hij vroeg wat ik aan had want hij herkende mij ( dacht hij ).
oh........

waarheid komt altijd boven water..dus..

25-10-2005, 13:27
Weet je wat ik dacht. Ik zeg het wanneer hij 18 wordt maar dat is zeker dom? Ik heb gewoon advies nodig. want ik had het gisteren bijna verteld en toen zei ik tegen hem moet je wat vertellen ff serieus. Toen zei hij ok ik ben over 15 min terug. Dus toen kwam hij terug en gingen we praten maar ik durfde het niet omdat ik eerts wat advies wou . Wat ik het beste kon doen. Ik zei tegen hem we praten morgen wel, nu lachen we en mrogen vertel ik het. Toen vroeg hij of het dan morgen huilen was. haha .

Maar wat advies jij mij om te doen.

25-10-2005, 13:31

Citaat door Confidence_A:
Weet je wat ik dacht. Ik zeg het wanneer hij 18 wordt maar dat is zeker dom? Ik heb gewoon advies nodig. want ik had het gisteren bijna verteld en toen zei ik tegen hem moet je wat vertellen ff serieus. Toen zei hij ok ik ben over 15 min terug. Dus toen kwam hij terug en gingen we praten maar ik durfde het niet omdat ik eerts wat advies wou . Wat ik het beste kon doen. Ik zei tegen hem we praten morgen wel, nu lachen we en mrogen vertel ik het. Toen vroeg hij of het dan morgen huilen was. haha .

Maar wat advies jij mij om te doen.
ehm,

ff denken...

ik zou zeggen vanne..

ja, ik ehm ..

Ja ik was bang dat je een bla-jongen was,
maar ik kwam er achter dat je een goede jongen bent,
en ik wilde ook als het goede meisje bij je overkomen..

Ik hoop niet dat je boos bent blablabla kwee nie zoiets..

In iedere geval wel de waarheid vertellen, VOORDAT hij er ZELF
achterkomt, dan ben je wel de lul...

25-10-2005, 13:38



Citaat door Confidence_A:
Ten eerste ben geen kind ten tweede hou je lompe commentaar voor je aub
omwille van de ramadan doe ik wat je zegt.

25-10-2005, 13:42
hahaha zal ik dan beginnen met ik moet je wat vertellen. Ik ben niet eerlijk geweest tegen jou. Want ik kom niet uit Rotterdam maar gewoon uit leiden. Ik dacht dat je zo'n blabla jongen was maar je bleek echt een toffe jongen te zijn. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt

zoiets...

25-10-2005, 13:44

Citaat door happy1:
omwille van de ramadan doe ik wat je zegt.

Pagina's : [1] 2