Bekijk volle/desktop versie : Voor De Pas Getrouwde Meiden



Pagina's : [1] 2

25-10-2005, 11:47
hoi hoi meiden,ik ga insch allah over een maandje trouwen en nu vind ik dat super eng.Je gaat dan alles met zn tween doen.Mijn vraag is nu hoe waren jullie eerste dagen om getrouwd te zijn,wat hebben jullie zowel gedaan(natuurlijk geen prive zaken)Wie kookte er en wat??Ik ben zo zenuwachtig dat ik me om elke kleine detail druk maak.Bv vind het eng om elke dag naast hem wakker te worden ben natturlijk gewend om alleen te slapen,en wat zou ik allemaal voor hem kunnen koken,(kan redelijk koken maar heb moeite met dingen verzinnen thuis vraag ik mn broers wat ze willen eten maar dan kan het niet)elke dag anders. En wat doe je als je schoonouders bij je op zoek komen??Klinkt gek maar ja..Dus meiden vertel hoe het bij jullie was.Om gerust gesteld te worden

thanks alvast:kus

25-10-2005, 11:49


dat vraag ik me nu ook wel af

25-10-2005, 11:52
meiden die gaan trouwen ik wens jullie heeeeeel veel geluk insallahe
ma3salama jamila

25-10-2005, 11:54
Walahila...


Ik sta er nu pas bij stil. Maar ik denk dat ik zulke dingen voor mijn huwelijk bespreek met mijn monsieur later incah Allah!

25-10-2005, 11:54


me is joining the club

25-10-2005, 11:57
als k er zo over nadenk...ik denk dat het vanzelf zal gaan insha allah...je kent m al een tijdje, voor hem is t ook nieuw, hij zal ook een beetje onzeker zijn...gewoon allebei jezelf blijven, samen koken, als ie tog thuis zit lekker experimenteren in de keuken enzo...
en dan na een week ofzo weer naar school...of is een week nou te snel??????

25-10-2005, 11:57
Salaam,

Wij waren op vakantie, dus dan is het anders.....je bent dan lekker aan het genieten van elkaar en het lui leven (omdat je op vakantie bent)....

Maar eenmaal in ons nieuwe huisje, moest ik erg Wennen! Ik voelde me niet helemaal thuis. Ik miste mijn ouders en mijn ouderlijk huis.Soms werd ik midden in de nacht wakker en vroeg ik me af.......waar ben ik.......? (heel vreemd gevoel). Maar beetje bij beetje ga je er aan wennen. En inderdaad samen in 1 bed liggen, vechten om de dekens.........

Maar el hamdoellilah, ben ik nu gewend (drie maanden getrouwd).........

Je koen ghair, inscha allah!

Liefs Minousje

25-10-2005, 12:01

Citaat door minous21:
Salaam,

Wij waren op vakantie, dus dan is het anders.....je bent dan lekker aan het genieten van elkaar en het lui leven (omdat je op vakantie bent)....

Maar eenmaal in ons nieuwe huisje, moest ik erg Wennen! Ik voelde me niet helemaal thuis. Ik miste mijn ouders en mijn ouderlijk huis.Soms werd ik midden in de nacht wakker en vroeg ik me af.......waar ben ik.......? (heel vreemd gevoel). Maar beetje bij beetje ga je er aan wennen. En inderdaad samen in 1 bed liggen, vechten om de dekens.........

Maar el hamdoellilah, ben ik nu gewend (drie maanden getrouwd).........

Je koen ghair, inscha allah!

Liefs Minousje
Ahhhhhhhhhhhhh kei lief!!!


NU WIL IK OOK!!!!

25-10-2005, 12:02

Citaat door hounaidatje:
als k er zo over nadenk...ik denk dat het vanzelf zal gaan insha allah...je kent m al een tijdje, voor hem is t ook nieuw, hij zal ook een beetje onzeker zijn...gewoon allebei jezelf blijven, samen koken, als ie tog thuis zit lekker experimenteren in de keuken enzo...
en dan na een week ofzo weer naar school...of is een week nou te snel??????
NEEH ik denk het nie meid... je hebt de avonden nog samen

25-10-2005, 12:03
Je moet je niet druk maken, alles gaat toch vanzelf komen.

groet, niet- getouwde meid

25-10-2005, 12:06

Citaat door Marrakchia_86:
NEEH ik denk het nie meid... je hebt de avonden nog samen
okey dus tis neit te snel..geloekig

25-10-2005, 12:06

Citaat door Marrakchia_86:
Ahhhhhhhhhhhhh kei lief!!!


NU WIL IK OOK!!!!
Inscha allah!

25-10-2005, 12:07



Citaat door nefissa:
Je moet je niet druk maken, alles gaat toch vanzelf komen.

groet, niet- getouwde meid
haha dat is makkelijk gezegd,dan gedaan..toch wil ik verhalen horen

bedankt alvast

25-10-2005, 12:20
[QUOTE=hounaidatje]als k er zo over nadenk...ik denk dat het vanzelf zal gaan insha allah...je kent m al een tijdje, voor hem is t ook nieuw, hij zal ook een beetje onzeker zijn...gewoon allebei jezelf blijven, samen koken, als ie tog thuis zit lekker experimenteren in de keuken enzo...
en dan na een week ofzo weer naar school...of is een week nou te snel??????[/QUOTE]

nee hoor week is niet te snel ik ga ook na 1 week weer naar school ik kan niet teveel missen en mijn manneke gaat al naar 2 dagen na onze bruiloft werken .......

25-10-2005, 12:22

Citaat door minous21:
Salaam,

Wij waren op vakantie, dus dan is het anders.....je bent dan lekker aan het genieten van elkaar en het lui leven (omdat je op vakantie bent)....

Maar eenmaal in ons nieuwe huisje, moest ik erg Wennen! Ik voelde me niet helemaal thuis. Ik miste mijn ouders en mijn ouderlijk huis.Soms werd ik midden in de nacht wakker en vroeg ik me af.......waar ben ik.......? (heel vreemd gevoel). Maar beetje bij beetje ga je er aan wennen. En inderdaad samen in 1 bed liggen, vechten om de dekens.........

Maar el hamdoellilah, ben ik nu gewend (drie maanden getrouwd).........

Je koen ghair, inscha allah!

Liefs Minousje

Ja bij mij was het ook zo
en ben ook al 3maanden getrouwd

ALHAMDOULILLAH dat ik het nu gewend ben met mn schatje

Pagina's : [1] 2