Bekijk volle/desktop versie : Verdriet waarheid



24-10-2005, 20:06
De pijn diep van binnen...

Tranen laten vallen om een jongen die het niet waard is...

Zoveel tranen over mijn wangen, met elk een betekenis
Het gemis naar jou verwoordt elke druppel die over mijn wangen gaat, want jij bent diegene die mijn hart raakt, jij bent het die voor mij is gemaakt...teminste dat dacht ik, want hoe kan jij nou de ware voor mij zijn, als ik dag en nacht om je huil, als ik in jou armen schuil, denkend aan de toekomst, en niet aan het heden, dingen willen wegstoppen van het verleden, omdat jij zogenaamd de leegte daarvan opvulde.
Ik weet het is allemaal onzin, maar de verleiding in het leven is te groot.
Ik gaf mezelf, ik verwachte veel van je, terwijl ik me hart al aan je openstelde, en jij je de rug al naar mij toekeerde, terwijl ik het met blinde ogen zag.
Ik voelde zoveel, er waren zoveel twijfels rondom jou, en ik wist dat ze niet voor niets waren, maar ik sloot me er voor af...
Want zodra ik je stem hoorde, zodra ik in je ogen keek, verdween de zwarte wereld om mij heen, en voelde ik me niet alleen. De stilte verdween, en de warme liefde van jou kwam op me af. Achteraf voelde het als een straf, waneer ik me zelf teleurstelde, en ik wist dat je slecht was.
Me verstand sprak keer op keer, maar me hart met haar gevoel voor jou, stond er altijd boven. Ik geloofde je leugens, die op de waarheid leek, ik geloofde in onze toekomst, terwijl ik alles wel beter wist.
Ik wou niet luisteren naar me verstand, want je was te leuk, te lief, te knap
Je had alles, wat een ander niet kon hebben, en toen je eenmaal me bezit was, was ik blij, en toen je me verlaatte had ik weer tranen.
Continue speelde je met me gevoelens, elke dag opnieuw.
Elke dag stond de verleiding op de loer, de ene keer kon ik het overwinnen, andere keren was mijn zwak voor jou te groot, en wou ik je enkel beminnen.
Me hart heb ik aan jou gegeven, want jij was degene met wie ik verder wou leven.
Zoveel kansen gaf ik je, teveel, en ik weet dat was fout. Maar op dat moment maakte ik die keuze, ik maakte de keuze om voor jou te gaan, en wat krijg ik er voor terug, pijn en een diepe stille traan...die zich laat zien, in de donkere nacht, waneer ik op je wacht, en je mij teleurstelt. Constant kijkend naar mijn telefoon, naar je naam, en de minuten verstrijken, terwijl je niets van je laat horen.
Achteraf ik verwachtte veel van je, en ik verwachtte veel van mij zelf. Ik wou iets van mijzelf geven, wat ik je niet kon geven, omdat iets in mij het tegenhield, me verstand.
En hoe zwak ik me ook opstelde, ik wist wie je was, hoe je was, ik wist alles, ik wist enkel de waarheid, maar die wou ik niet inzien.
Want ik dacht je kan toch veranderen misschien?
Diep in me hart wist ik, wat ik ook zou doen, wat jij ook zou denken, en al zou je het willen, veranderen doen je niet.
Het enigste wat je doet, is mij verdriet geven...
En je wist het, je wist het al die tijd. Je wist hoe zwak ik was, en hoeveel ik van je hield, en je maakte er gewoon misbruik van.
Ik wou het stoppen, maar ik kon het niet stoppen, omdat mijn hart voor jou bleef kloppen, iedere dag.
Hoe kon ik geloven in onze toekomst samen. Ik verwachte dat je respect voor mij ging tonen, maar hoe kan je dat doen, als ik me zo zwak opstel, dat ik alles geef wat van mij zelf is.
Je wist dat ik ‘s avonds op je wachtte, je wist dat ik huilde, je wist dat je me leven was, en dat ik afhankelijk werd van je.
Ik wist de waarheid, en jij wist de waarheid, maar alles werd een leugen.
Ik wou het niet zien, omdat mijn ogen verblind waren door de liefde voor jou.
Ik was te afhankelijk van je, ik deed alles voor je, en jij??? Jij gaf me 1 ding: een gebroken hart, met diepe pijn van binnen



lieve meiden, wat ik met dit gedicht wil zeggen...geef jezelf nooit zomaar aan iemand, geef je hart nooit aan een persoon, bij je wie je twijfelt, want vroeg of laat zul je begrijpen waarom die twijfels er waren!
Hoe moeilijk het ook is in de liefde, stel je niet afhankelijk op, want zodra je dat doet, weten ze dat je zwak bent, en kunnen ze geneens respect voor je tonen omdat je alles doet, alles geeft aan ze, om ze niet te verliezen!
Zorg dat jij de touwtjes in handen houd, want dan alleen weetje waneer ze echt van je houden, ze alles voor JOU zullen doen

27-10-2005, 15:24


ooooh mij god meisje wallah deze is goed als dit bij jou is gebeurt dan wens ik jou heel veel sterkte ik heb het ook zo meegemaakt het lijkt net als of ik mezelf hoor praten wallah ik weet niet hoe je heet maar hierr is me email dan praten we verder noumidia18@hotmail.com
xxxxxxx Marianaxxxxxxx

27-10-2005, 16:46
het leven gaat door...wees sterk en zorg goed voor je zelf...en op een dag zal je ontdekken dat jij niet degene bent die verloor....maar juist veel hebt gewonnen...je hart... jezelf...en dan ga je verder met je leven sterker dan ooit...insha allah

27-10-2005, 17:20

Citaat door meisje1987:
De pijn diep van binnen...

Tranen laten vallen om een jongen die het niet waard is...

Zoveel tranen over mijn wangen, met elk een betekenis
Het gemis naar jou verwoordt elke druppel die over mijn wangen gaat, want jij bent diegene die mijn hart raakt, jij bent het die voor mij is gemaakt...teminste dat dacht ik, want hoe kan jij nou de ware voor mij zijn, als ik dag en nacht om je huil, als ik in jou armen schuil, denkend aan de toekomst, en niet aan het heden, dingen willen wegstoppen van het verleden, omdat jij zogenaamd de leegte daarvan opvulde.
Ik weet het is allemaal onzin, maar de verleiding in het leven is te groot.
Ik gaf mezelf, ik verwachte veel van je, terwijl ik me hart al aan je openstelde, en jij je de rug al naar mij toekeerde, terwijl ik het met blinde ogen zag.
Ik voelde zoveel, er waren zoveel twijfels rondom jou, en ik wist dat ze niet voor niets waren, maar ik sloot me er voor af...
Want zodra ik je stem hoorde, zodra ik in je ogen keek, verdween de zwarte wereld om mij heen, en voelde ik me niet alleen. De stilte verdween, en de warme liefde van jou kwam op me af. Achteraf voelde het als een straf, waneer ik me zelf teleurstelde, en ik wist dat je slecht was.
Me verstand sprak keer op keer, maar me hart met haar gevoel voor jou, stond er altijd boven. Ik geloofde je leugens, die op de waarheid leek, ik geloofde in onze toekomst, terwijl ik alles wel beter wist.
Ik wou niet luisteren naar me verstand, want je was te leuk, te lief, te knap
Je had alles, wat een ander niet kon hebben, en toen je eenmaal me bezit was, was ik blij, en toen je me verlaatte had ik weer tranen.
Continue speelde je met me gevoelens, elke dag opnieuw.
Elke dag stond de verleiding op de loer, de ene keer kon ik het overwinnen, andere keren was mijn zwak voor jou te groot, en wou ik je enkel beminnen.
Me hart heb ik aan jou gegeven, want jij was degene met wie ik verder wou leven.
Zoveel kansen gaf ik je, teveel, en ik weet dat was fout. Maar op dat moment maakte ik die keuze, ik maakte de keuze om voor jou te gaan, en wat krijg ik er voor terug, pijn en een diepe stille traan...die zich laat zien, in de donkere nacht, waneer ik op je wacht, en je mij teleurstelt. Constant kijkend naar mijn telefoon, naar je naam, en de minuten verstrijken, terwijl je niets van je laat horen.
Achteraf ik verwachtte veel van je, en ik verwachtte veel van mij zelf. Ik wou iets van mijzelf geven, wat ik je niet kon geven, omdat iets in mij het tegenhield, me verstand.
En hoe zwak ik me ook opstelde, ik wist wie je was, hoe je was, ik wist alles, ik wist enkel de waarheid, maar die wou ik niet inzien.
Want ik dacht je kan toch veranderen misschien?
Diep in me hart wist ik, wat ik ook zou doen, wat jij ook zou denken, en al zou je het willen, veranderen doen je niet.
Het enigste wat je doet, is mij verdriet geven...
En je wist het, je wist het al die tijd. Je wist hoe zwak ik was, en hoeveel ik van je hield, en je maakte er gewoon misbruik van.
Ik wou het stoppen, maar ik kon het niet stoppen, omdat mijn hart voor jou bleef kloppen, iedere dag.
Hoe kon ik geloven in onze toekomst samen. Ik verwachte dat je respect voor mij ging tonen, maar hoe kan je dat doen, als ik me zo zwak opstel, dat ik alles geef wat van mij zelf is.
Je wist dat ik ‘s avonds op je wachtte, je wist dat ik huilde, je wist dat je me leven was, en dat ik afhankelijk werd van je.
Ik wist de waarheid, en jij wist de waarheid, maar alles werd een leugen.
Ik wou het niet zien, omdat mijn ogen verblind waren door de liefde voor jou.
Ik was te afhankelijk van je, ik deed alles voor je, en jij??? Jij gaf me 1 ding: een gebroken hart, met diepe pijn van binnen



lieve meiden, wat ik met dit gedicht wil zeggen...geef jezelf nooit zomaar aan iemand, geef je hart nooit aan een persoon, bij je wie je twijfelt, want vroeg of laat zul je begrijpen waarom die twijfels er waren!
Hoe moeilijk het ook is in de liefde, stel je niet afhankelijk op, want zodra je dat doet, weten ze dat je zwak bent, en kunnen ze geneens respect voor je tonen omdat je alles doet, alles geeft aan ze, om ze niet te verliezen!
Zorg dat jij de touwtjes in handen houd, want dan alleen weetje waneer ze echt van je houden, ze alles voor JOU zullen doen
oooooooooooooooooooooooooooooow lieve zuster

mijn hart gaat nu op dit moment zo erg tekeer en tranen tromen nu langs me wangen...
ik heb PRECIES maar dan ook echt PRECIES PRECIES PRECIES hetzelfde meegemaakt...
het was alsof je de woorden uit me gedachten zoog..
en ik dacht dat ik de enige was die zo iets erg heeft meegemaakt maar zotezien ben ik niet de enige
hou vol..
ik voel de pijn nog dagelijks
ik had hield ook van mijn ex
zielsveel
hij brak me hart keer op keer maar ik vergaf hem steeds want ik dacht dat ik hem kon veranderen en dat ik hem goed kon maken..
ik gaf hem alles me hart en ziel en al me tijd en uiteindelijk heeft ie me toch verlaten..
ik wens je veel sbar en Allah jekoen m3ek!!


me3a selam

27-10-2005, 22:36


sterkte dames met geduld inshallah komen julllie er wel..Allah swt zal ze toch ooit wel straffen

29-10-2005, 20:51
precies hetzelfde en helaas nog steeds.......

ik houd zoveel van hem maar............ ik weet niet hij zegt dat ie van me houd en dat ie alleen mij wil...........

maar mijn gevoel gelooft hem niet...... maar mijn hart kan hem niet loslaten meiden ik zou heel graag jullie advies hebben

als ik hem kwijtben kan ik nie meer dan ben ik op, als ik iemand tegenkom ga ik altijd vergelijken

ik weet niet meer

en andere meiden ik leef met jullie mee succes ermee

liefs mouchenkouk

30-10-2005, 11:28
thnx voor al julie lieve reacties...en ik vind t erg dat julie jezelf hierin herkennen...sterkte allemaal...xxxx mij

01-11-2005, 13:20
ik weet wat jullie doormaken ik heb men hart ook aan iemand gegeven waarvan ik dacht dat hij hem altijd bij zich zou houden en van te houden maar zo makkelijk dat hij het aan pakte deed hij het ook weer weg en bij mij is het ook een stukje erger want hij is het broertje van de verloofde van men zus dus ik zal hem altijd in men leven hebben ik weet dat hij men ware is... waar ik ook ga en sta hij is in men gedachte hoeveel pijn hij mij ook heeft gedaan en elke keer als ik hem zie dan zie ik wat er allemaal tussen ons is gebeurt hij heeft er natuurlijk geen last van en doet alsof we gewoon vrienden/familie zijn hoe kan ik nu zo houden van z'n klootzak kan iemand dat mij uit leggen want ik zweer het je ik zou men leven voor hem geven hij is echt alles voor me en ik heb het gevoel dat ik elke dag meer van hem ga houden....... wie weet komt het op een dag ooit goed tussen ons maar wat k iedereen aanraad ga niet om ze treuren want het heeft geen zin en de rest met hem te vergelijken moet je niet doen want er loopt nooit zo'n iemand als hem op deze wereld iemand die jou beter behandeld wel en ik ben er van overtuigt dat allah een heel bijzonder persoon voor jou heeft uitgekozen

04-11-2005, 16:52
ik weet wat je bedoelt meid en je hebt het zoo mooi geschreven kreeg er zelfs tranen van bedankt voor je waarschuwing en meid je zal ooit wel iemand vinden waar het wederzijds is schat xxxxxxxxxxxx samiratje

04-11-2005, 21:59

Citaat door meisje1987:



lieve meiden, wat ik met dit gedicht wil zeggen...geef jezelf nooit zomaar aan iemand, geef je hart nooit aan een persoon, bij je wie je twijfelt, want vroeg of laat zul je begrijpen waarom die twijfels er waren!
Hoe moeilijk het ook is in de liefde, stel je niet afhankelijk op, want zodra je dat doet, weten ze dat je zwak bent, en kunnen ze geneens respect voor je tonen omdat je alles doet, alles geeft aan ze, om ze niet te verliezen!
Zorg dat jij de touwtjes in handen houd, want dan alleen weetje waneer ze echt van je houden, ze alles voor JOU zullen doen
Heeey Lieverd ik vind jou gedichten zooo mooi
Ik hoop oprecht dat het goed met je gaat en inshaAllah krijg je een man die jou wel waard is want deze jongen verdient jouw gewoon niet. Je was te lief voor hem en dat is de minder leuke van de liefde je bent zwakker en je bent naief en hij heeft daar misbruik van gemaakt.
Lieverd hoop echt dat je er overheen komt schat

Kusjes

06-11-2005, 17:10
lieve oegtie..ik hoop dat je er overheen komt...hget is net uit met mijn vriend, hij weet hert zelf nog nit maar ik ben eindelijk ontwaakt..ik ben wakker geschud en werd verblind door de liefde en herken mezelf egt trug in je gedicht...moge allah ons leiden en ons bijstaan...ik ga werkelijk kapot nu..vooral na het lezen van je gedicht...

06-11-2005, 17:12

Citaat:
oooooooooooooooooooooooooooooow lieve zuster

mijn hart gaat nu op dit moment zo erg tekeer en tranen tromen nu langs me wangen...
ik heb PRECIES maar dan ook echt PRECIES PRECIES PRECIES hetzelfde meegemaakt...
het was alsof je de woorden uit me gedachten zoog..
en ik dacht dat ik de enige was die zo iets erg heeft meegemaakt maar zotezien ben ik niet de enige
hou vol..
ik voel de pijn nog dagelijks
ik had hield ook van mijn ex
zielsveel
hij brak me hart keer op keer maar ik vergaf hem steeds want ik dacht dat ik hem kon veranderen en dat ik hem goed kon maken..
ik gaf hem alles me hart en ziel en al me tijd en uiteindelijk heeft ie me toch verlaten..
ik wens je veel sbar en Allah jekoen m3ek!!


me3a selam
Oegtie ik leef op dit moment ook met je mee...ik onderga ook PRECIESSSSSSSSSS HETZELFDE!!

moge allah hun leiden op t rechte pad...en hen straffen voor wat ze ons aan verdriet hebben aangedaan..Amien

07-11-2005, 13:41


My god! ik kan je wel zegge dat ik wel schrik dat iedereen hetzelfde meemaakt inclusief mezelf... die pijn die ontelbare tranen altijd en het gemis....... dat houdt mij wakker elke dag en nacht in mijn leven...... En elke nacht ik eraan denk, mijn gebroken hart zich uit door tranen te laten stromen uit te diepe wonden.... Altijd heb ik de neiging om wat te sturen via sms alleen wat van hem horen. Maar dan denk ik aan zijn harde woorden die pijn inlieten in mijn hart. Want de zwakte in zijn ogen verraden zijn stoere praatjes. Hij is mijn liefde niet waard.... als ik daaraan denk overleef ik het wel... Het is ook wel mijn fout, ik gaf hem meer dan dat hij me gaf, k vertelde hem alles( mijn gevoelens) En nu zit ik hier gebroken achter. Maar OOIT zal hij die liefde missen die k hem had willen geven, ooit gaat hij dat inzien...... maar nu is mijn leventje ingestort door een jongen wiens liefde voor mij niet wederzijds was.. Mijn hartje huilt maar dat ziet hij niet, al hoop ik dat hij dat wel voelt... 5 dagen geleden om 06:50 heb ik mijn allerlaatste smsje gestuurd. dat was ook meteen die tijd dat hij stuurde geen gevoelens voor mij te hebben zoals ik dat heb.... k kon niet slapen nix meer, het deed hem nix wat k zei. En dat vergeet k nooit hoe hij is veranderd en hoe hij mij de rug toekeerde.... mijn geluk is weggevlogen en het verdriet regeert nu over mijn leven.....

Iedereen zegt weleens liefde overwint alles. Maar wat als het niet zo is, wat wint er dan? het verdriet? De pijn wint je hart en je gevoelens worden weggespoelt door pijnlijke tranen die laten weerzien hoeveel je van hem houdt, en hoe erg je hem mist.........