Bekijk volle/desktop versie : Waarom!!!!!!

24-10-2005, 17:40
waarom sloven we ons uit met de maand ramadan?

we maken van alles en nog wat!! en als de ramadan maand voorbij is dan koken we gewoon normaal!! dus bv marmita met een slaatje

24-10-2005, 17:42

zo zie je maar weer wat honger met een mens doet...je eet de hele dag niks dus je krijgt trek in van alles en nog wat..
en het ergste is ik maak ook alles waar ik trek in heb
en uiteindelijk eet ik heeeeeeel weinig

24-10-2005, 17:50
ja ik zeg ook ik ga dit en dat eten!! en als het tijd is om te eten zit je al vol na die kom harira

24-10-2005, 17:51
ik denk ook dat het hieraan ook ligt, buiten de ramadan eten we alles waar we trek in hebben, en in de ramadan eten we overdag niks en dus s'avonds overal trek in.

24-10-2005, 18:03

Citaat door miss_rif21:
ja ik zeg ook ik ga dit en dat eten!! en als het tijd is om te eten zit je al vol na die kom harira
dat heb ik dus ook, ben vanaf vandaag over gegaan op kippensoep met in de hoop dat het niet zo vult, want na de harira voel ik me altijd zo down

24-10-2005, 18:05

Citaat door miss france:
dat heb ik dus ook, ben vanaf vandaag over gegaan op kippensoep met in de hoop dat het niet zo vult, want na de harira voel ik me altijd zo down
Ik vind zelf dat de kippensoep niet zo vult...Komt omdat het lekker waterig is...En de hrira niet!! Daar zit meel in en dat vult verschrikkelijk!!!