Bekijk volle/desktop versie : Vrijheidstrijders...



Pagina's : [1] 2

23-10-2005, 23:34
Wie vind jij een vrijheidsstrijder en waarom?

24-10-2005, 00:31


eehuuu mezelf?

24-10-2005, 00:43
Echte vrijheidstrijders zijn er niet meer ze worden allemaal vermoord ja, op televisie heb je alleen mislukte klonen. Er zijn mensen die zich inzetten voor de armoede maar die mensen hebben wel weer 2 auto's en genieten van alle luxe, dus die verdienen er gewoon aan.

24-10-2005, 00:55
Abdelkarim elKhattabi, en iedereen weet denk ik wel waarom



24-10-2005, 00:57



Citaat door Lorenna:
Wie vind jij een vrijheidsstrijder en waarom?
abdelkrim khatabi ..omar el mokhtar ..appelsap bevrijder van het appelrijk

24-10-2005, 08:57

Citaat door appelsap:
abdelkrim khatabi ..omar el mokhtar ..appelsap bevrijder van het appelrijk

24-10-2005, 13:54

Citaat door 1982:
Echte vrijheidstrijders zijn er niet meer ze worden allemaal vermoord ja, op televisie heb je alleen mislukte klonen. Er zijn mensen die zich inzetten voor de armoede maar die mensen hebben wel weer 2 auto's en genieten van alle luxe, dus die verdienen er gewoon aan.
mag ook iemand zijn die al is overleden hoor...zo zwakzinnig ben je toch niet om dat te bedenken?


waarde je dan vroeger nooit iemand? keek je nooit tegen iemand op? bekend en onbekend....

24-10-2005, 13:57

Citaat door appelsap:
abdelkrim khatabi ..omar el mokhtar ..appelsap bevrijder van het appelrijk
licht je laatste antwoord eens toe...waarom appelspa vna het appelrijk

en wat is je motivatie bij omar el mokhtar want er zijn ook mensen die niet weten wie dat is


albdelkrim is algemeen bekend (omar bij mij ook hoor) maar voor de andere mensen

24-10-2005, 13:58

Citaat door PatatjeSpeciaal:
en jij hoe zit dat met jou? walou vrijheidsstrijder met motivatie?

24-10-2005, 15:44

Citaat door Lorenna:
licht je laatste antwoord eens toe...waarom appelspa vna het appelrijk

en wat is je motivatie bij omar el mokhtar want er zijn ook mensen die niet weten wie dat is


albdelkrim is algemeen bekend (omar bij mij ook hoor) maar voor de andere mensen
ten eerste ik APPELSAP heb het appelrijk bevrijd zodat ze zich in alle geuren en kleuren konden voortplanten..heb ze bevrijd van de banaan onze geduchte vijand..

abdelkrim khatabi vocht vanaf de rif tegen de spanjaarden..het arabische gedeelte had zich al snel opgegeven..maar neee!!!! abdelkrim die vocht voor zijn land en toen werd ik geboren

omar elmokthar achteroom van me tja helden zitten nou eenmaal in onze familie die woonde in het verre libanon en bevocht daar de italianen die maar geen grip kreeg op het land door deze grote held...en toen werd er gedacht om mij te maken..doessssss

24-10-2005, 16:42
Ghandi en Mandela! Twee mensen met een vredelievend karakter.

24-10-2005, 18:21

Citaat door appelsap:
ten eerste ik APPELSAP heb het appelrijk bevrijd zodat ze zich in alle geuren en kleuren konden voortplanten..heb ze bevrijd van de banaan onze geduchte vijand..

abdelkrim khatabi vocht vanaf de rif tegen de spanjaarden..het arabische gedeelte had zich al snel opgegeven..maar neee!!!! abdelkrim die vocht voor zijn land en toen werd ik geboren

omar elmokthar achteroom van me tja helden zitten nou eenmaal in onze familie die woonde in het verre libanon en bevocht daar de italianen die maar geen grip kreeg op het land door deze grote held...en toen werd er gedacht om mij te maken..doessssss


die bananen zouden verboden moeten worden yek


abdelkrim elkhattabi daar heeft mijn overgroot opa samen mee gevochten tegen de spanjaarden, mijn overgroot opa heeft zelfs de geschiedenisboeken gehaald samen met elkhattabi

24-10-2005, 18:21



Citaat door Bambina:
Ghandi en Mandela! Twee mensen met een vredelievend karakter.
alleen om hun karakter of ook om andere redenen? zou je die ook met ons willen delen meid?

24-10-2005, 18:25

Citaat door Lorenna:


die bananen zouden verboden moeten worden yek


abdelkrim elkhattabi daar heeft mijn overgroot opa samen mee gevochten tegen de spanjaarden, mijn overgroot opa heeft zelfs de geschiedenisboeken gehaald samen met elkhattabi
higariken was mijn overgroot opa ppff opschepper

24-10-2005, 18:27

Citaat door appelsap:
higariken was mijn overgroot opa ppff opschepper
kan niet ik heb het bewijs zwart op wit jij liegt zelluf :P


mijn overgroot opa staat er zelfs in met zijn bijnaam




no joke is echt zo

Pagina's : [1] 2