Bekijk volle/desktop versie : Wel een islamitische naam



23-10-2005, 18:00
Diegene die laatst vroeg of leena een islamitische naam is en het antwoord is ja.

http://www.muslim-names.co.uk/index.php?section=2&page=1&letter=L

Leena Female Plant of dates, soft, mild, clemency.

Dat was het

23-10-2005, 18:02



Citaat door thement_return:
Diegene die laatst vroeg of leena een islamitische naam is en het antwoord is ja.

http://www.muslim-names.co.uk/index.php?section=2&page=1&letter=L

Leena Female Plant of dates, soft, mild, clemency.

Dat was het
Schattig

23-10-2005, 18:04

Citaat door Thimoes/Ahma:
Schattig
Kreeg commentaar dat het een joodse naam zou zijn


Maar hier is het antwoord

23-10-2005, 18:10
lina is een boom die in de hemel staat vol met bladeren en elk blad telt voor ieder mens op de wereld

dat betekent dat iedere blad die oud word dat de mens verzwakt en iedere blad die valt betekent dat die persoon is overleden en ieder blad dat groeit betekent weer een nieuw leven

23-10-2005, 18:18



Citaat door bozeoog:
lina is een boom die in de hemel staat vol met bladeren en elk blad telt voor ieder mens op de wereld

dat betekent dat iedere blad die oud word dat de mens verzwakt en iedere blad die valt betekent dat die persoon is overleden en ieder blad dat groeit betekent weer een nieuw leven
Oh ik dacht als het blad valt, dan heeft die persoon nog 40 dagen te leven???

23-10-2005, 18:18

Citaat door bozeoog:
lina is een boom die in de hemel staat vol met bladeren en elk blad telt voor ieder mens op de wereld

dat betekent dat iedere blad die oud word dat de mens verzwakt en iedere blad die valt betekent dat die persoon is overleden en ieder blad dat groeit betekent weer een nieuw leven
Dat klopt maar leena en lina hebben 2 betekenissen.

Maar dank je voor het stukje

23-10-2005, 18:19

Citaat door Thimoes/Ahma:
Mensen zeggen zoveel

Wallahila en denken dat ze het weten. Als ze het op een normale manier brengen vind ik het geen probleem maar op een andere manier wel


23-10-2005, 18:26

Citaat door thement_return:
Wallahila en denken dat ze het weten. Als ze het op een normale manier brengen vind ik het geen probleem maar op een andere manier wel

Ja, precies..... Daar kan ik me zo aan irriteren....

Het is bijna etenstijd Eet ze

23-10-2005, 19:11
xja buurmeisje van me oma in marokko heet zo is een bom in djanna allah 3llem!!x

23-10-2005, 19:13

Citaat door Thimoes/Ahma:
Ja, precies..... Daar kan ik me zo aan irriteren....

Het is bijna etenstijd Eet ze

Ja anders ik wel

En heb je lekker gegeten

23-10-2005, 19:44

Citaat door thement_return:

Ja anders ik wel

En heb je lekker gegeten
Ja heeeeeeerlijk jij ook?

23-10-2005, 19:49
mijn zus heet zo ze is 26... die naam is nu pas in... vroeger keken mensen mijn ma aan van jou dochter heeft een hollandse naam en sommige van hen nu hebben klein kinderen erna vernoemd hahahah en durven mijn moeder niet eens aan te kijken

23-10-2005, 19:51



Citaat door Thimoes/Ahma:
Ja heeeeeeerlijk jij ook?
Jazeker dank je

23-10-2005, 19:52

Citaat door nouhaylaaa:
mijn zus heet zo ze is 26... die naam is nu pas in... vroeger keken mensen mijn ma aan van jou dochter heeft een hollandse naam en sommige van hen nu hebben klein kinderen erna vernoemd hahahah en durven mijn moeder niet eens aan te kijken
Wie het laatst lacht, lacht het best he

Achternichtje van mijn moeder heet ook zo. Leena. Maar ik vind het een pracht naam net als selina (ook islamitisch!! )

23-10-2005, 20:52
Mooie naam