Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een vraag!



Pagina's : [1] 2

23-10-2005, 16:13
Sallem oe'a alaikoem.

Als je kip eet bij de Mc Donalds ofzo dat is toch Haram??!!

Want ja ik zie tegenwoordig Marokkanen die gewoon daar eten en later in de moskee gaan bidden! En ik moet je eerlijk zeggen ik heb ook een keer bij KFC gegeten wat ik heel dom vind

23-10-2005, 17:09


ja dus???? LEUK VOOR JE EET JE VOORTAAN TOCH NIET!!!!!!


Je kan ook een visburger eten bij de mac of een groenteburger

23-10-2005, 19:09
tsja... dit is soms lastig het is niet echt haram... maar het is makroeh, dus dat je het als het kan liever niet moet doen want het vlees is daar niet halal

23-10-2005, 22:21
Salaam,


niet-ritueel geslachte vlees is.....ja ja....verboden...haram. Er is geen maar of anderen doen het. Haram!!! Dus vermijd zulke eettenten het liefst. Omdat ze soms ook geen onderscheid maken in die olie enso. Ik weet niet meer precies hoe dat zat....maar anders vraag je ernaar of de olie gescheiden is....

vis, friet enso wel toegestaan...maar zoals ik al zei...geen olie mix of dergelijke.

Ga lekker naar de turk. Haal daar lekker broodje falafel ofso....shoarma.


( 3arbiboy, sommige mensen weten minder dan anderen of zijn slecht geinformeerd...lach ze aub niet uit. Ze zijn juist hier om te leren. Straks durven ze niks meer te vragen...en dan?)

25-10-2005, 09:10



Citaat door 3arbiboy:
WHAHHAA makroeh??? of mocro theorie??? verkeerd vlees (dat dood is of en varken) of niet ritueel geslacht (dus verkeerde wijze) is HARAM om door je strot heen te werken... ik zie daar niets moekroh aan...
eet jij levend vlees??

25-10-2005, 12:56
Als je kip bij De Mac eet dat is hetzelfde als je een varkenshaas naar binnen werkt vriend!

Ik heb gehoord (een goede vriend van me heeft gebeld) dat de hotwings en spicy chicken bij KFC halal zijn. Heb het in Eindhoven nog nagevraagd en het is ook nog in andere vet gebakken!

Maar inderdaad, zoals al eerder gezegd is, je kunt ook gewoon lekker naar een turk of egyptenaar gaan. Tegenwoordig kun je bijna in iedere snackbar waar moslims werken halal frikandellen/kroketten/bamischijven halen....

Als is moeders keuken het beste!

26-10-2005, 09:19

Citaat door 3arbiboy:
WHAHHAA makroeh??? of mocro theorie??? verkeerd vlees (dat dood is of en varken) of niet ritueel geslacht (dus verkeerde wijze) is HARAM om door je strot heen te werken... ik zie daar niets moekroh aan...
nog steeeds voor dragonballz dom dom dom

26-10-2005, 13:05
wrm kipburger eten als kip da door kafir geslacht haram is et gwn een fichburger of en groentenburger of ga naar een marokkaanse mv donald da wte zeker da je niets verkeerd eet hoop ik

26-10-2005, 13:22

Citaat door symbolica:
eet jij levend vlees??
whauhaua

26-10-2005, 13:39
Een vraagje: waarom kunnen de meesten hier hun vraag niet in het goede forum plaatsen? Dit is de forum "marokkaanse jongeren en sexualiteit". De vraag had bij de forum "islam"of "onzinhoekje" etc . geplaatst kunnen worden.

Dat het bij sexualiteit ook om vlees gaat is een beetje ver gezocht vind je ook niet?

26-10-2005, 16:35
Ja dat zijn domme ontwetende mensen die dat eten, die hun buikje volgen en gewoon eten wat ze lekker vinden en die denken dus dat er anders helemaal niks op het menu staat.

Hou je van die haramvlees af ...er is genoeg wat je op kan vreten....genoeg!!(natuurlijk wel weer in het juiste vet..dus plantaardig en niet gemengd met het bakken van frikandellen en al die haramvlees.

Ff een korte opsomming:

Kaassoufle's
Friet
Visburgers
Groenteburgers
Subwaystokbroodjes (mmmmm)
Cola
Fanta
Ijsthea
etc.etc.etc.


WORD STERKER ALS JE BUIKJE EN EET GEEN HARAMVLEES MEER ..OKEY?\

27-10-2005, 10:05

Citaat door Targuist:
Sallem oe'a alaikoem.

Als je kip eet bij de Mc Donalds ofzo dat is toch Haram??!!

Want ja ik zie tegenwoordig Marokkanen die gewoon daar eten en later in de moskee gaan bidden! En ik moet je eerlijk zeggen ik heb ook een keer bij KFC gegeten wat ik heel dom vind
Het moet op rituele (Islamitische) wijze geslacht zijn.

En dat is niet het geval bij Westerse junkfood centra. Mijn tip: Ga naar een Halal junkfood centre als Chicken Cottage, of Chickenwings.

27-10-2005, 10:30



Citaat door CandyShop20:
ja dus???? LEUK VOOR JE EET JE VOORTAAN TOCH NIET!!!!!!


Je kan ook een visburger eten bij de mac of een groenteburger
hallo hij stelt een vraag respectloze dwaas stakker! hij kan ook wel een normale antwoord krijgen maar je bent een dwaas

02-11-2005, 01:01

Citaat door Targuist:
Sallem oe'a alaikoem.

Als je kip eet bij de Mc Donalds ofzo dat is toch Haram??!!

Want ja ik zie tegenwoordig Marokkanen die gewoon daar eten en later in de moskee gaan bidden! En ik moet je eerlijk zeggen ik heb ook een keer bij KFC gegeten wat ik heel dom vind

Tis toch goed dat ze temminste wel bidden in de moskee of zie ik het verkeerd?

dat je een fout maakt betekent niet dat je dat elke dag moet doen.

Ga je ook zeggen die moslim luistert muziek en gaat naar moskee Waajooww

please boy

save the drama for ur self

20-11-2005, 11:23
Ik zie genoeg mocros die vroeger zo een hamburger bestelden. Ik ga er nu niet meer sinds meer dan 4 jaar rotzooi krijg je er binnen en niet voedzaam eten.

Pagina's : [1] 2