Bekijk volle/desktop versie : Wel of geen avondeten?!



Pagina's : [1] 2

23-10-2005, 12:36
ik vraag me nou echt af of ik de enige ben die geen avondeten maakt

ik heb 1 keer pasta gemaakt en daar hadden we heel weinig van gegeten en 2 keer frietjes gemaakt voor mn man.
ik krijg na de soep echt niets binnen alleen fruit ik denk dat ik vandaag de soep maar oversla en een echte maaltijd maak. elke dag hetzelfde is ook niet echt goed voor je.

wie maakt ook nooit avondeten??

23-10-2005, 12:44



Citaat door laila00:
ik vraag me nou echt af of ik de enige ben die geen avondeten maakt

ik heb 1 keer pasta gemaakt en daar hadden we heel weinig van gegeten en 2 keer frietjes gemaakt voor mn man.
ik krijg na de soep echt niets binnen alleen fruit ik denk dat ik vandaag de soep maar oversla en een echte maaltijd maak. elke dag hetzelfde is ook niet echt goed voor je.

wie maakt ook nooit avondeten??
Ikke ook niet hoor, maak altijd gewoon wat bij de harira, en je kan idd beter een keer die harira overslaan, heb ik gisteren ook gedaan, dan ben je ook niet zo gauw vol! Heb 1 keer paella en visbestilla gemaakt, nou ik kreeg niks binnen en mijn man ook niet, heb het helaas moeten weggooien!

23-10-2005, 12:49

Citaat door waterlelie:
Was dat maar waar dat ik geen avondeten hoefde te maken. Ik sta echt vanaf 3 uur in de keuken. Ik begin met harira, daarna maak ik een hoofdgerecht en daarnaast nog allerlei hapjes. Ik ben er zo moe van geworden. Mijn man die wil graag van alles op tafel hebben. (net zoals bij zijn moeder) Hij wast gelukkig wel heel de berg af na het eten want na het eten ben ik niets meer waard.
Jeetje! Ben ik even blij dat mijn man niet zo kieskeurig is en snel vol zit

23-10-2005, 12:55

Citaat door waterlelie:
Was dat maar waar dat ik geen avondeten hoefde te maken. Ik sta echt vanaf 3 uur in de keuken. Ik begin met harira, daarna maak ik een hoofdgerecht en daarnaast nog allerlei hapjes. Ik ben er zo moe van geworden. Mijn man die wil graag van alles op tafel hebben. (net zoals bij zijn moeder) Hij wast gelukkig wel heel de berg af na het eten want na het eten ben ik niets meer waard.
ja dit lijkt mij dus ook zwaar ik doe dat echt alleen met bezoek..maar je hebt een voordeel dat ie voor je afwast dus dat scheelt

23-10-2005, 13:02



Citaat door waterlelie:
Was dat maar waar dat ik geen avondeten hoefde te maken. Ik sta echt vanaf 3 uur in de keuken. Ik begin met harira, daarna maak ik een hoofdgerecht en daarnaast nog allerlei hapjes. Ik ben er zo moe van geworden. Mijn man die wil graag van alles op tafel hebben. (net zoals bij zijn moeder) Hij wast gelukkig wel heel de berg af na het eten want na het eten ben ik niets meer waard.
Haha, Dit komt mij heel bekend voor.

Toen ik nog thuis woonde was mijn vader heel kieskeurig en wou alles wat hij wilde, Ook al at hij niet alles op

Medelijden lieverd, Ik weet precies hoe dat is.
Gelukkig is het bij mijn man niet. Ik kan ook na de hrira niks meer eten. En ik maak ook nooit avondeten laila00

Wanneer we 7rira gedronken hebben kan ik niks meer erna eten. Hij krijgt ook nooit niks meer op, En als ie toch iets wil gaat ie langs z'n moeder na moskee. Hahaha, Dat is dan héél soms want hij weet dat ik dan niks klaarheb.

23-10-2005, 13:03
salam meid

Wij eten ook geen avondeten of wat dan ook na Tarawieh. Het enige wat we dan nog binnen krijgen is thee.
Maar mis wel echte eten. Bij ons is het standaard harira en hapjes

23-10-2005, 13:14
Ik snap niet dat mensen nog iets naar binnen kunnen krijgen na de harira wij eten altijd zo:

Eerst vasten vebreken met tmar3 en advocado shek en koekjes en sabakia..Dan gaan we bidden en dan pak ik de harira en eten we die met de broodjes en bladerdeeg pizza enz En pas laat savonds dan eten we avond eten zoals tagin d lh7ot en kip enz dan zit je zelf snog vol van maghreb maar je moet savonds ook geen andere dingen paken zoals snoep enz..IK geef borstvoedng dus moet echt gezond eten..

23-10-2005, 13:21
Ik doe dat ook niet hoor, meestal is er nog wat over van een hapje die ik gemaakt heb (ik maak 1 hapje per dag) ik vind gewoon een bekertje roomyoghurt wel lekker en misschien een kopje thee mijn man hoeftgelukkig alhamdulilah ook niets meer anders, dit komt ook gewoon doordat de avond nog zo kort is en je met een volle maag je bed in duikt, ikvind het wel vervelend kan me amper normaal omdraaien dan.....

23-10-2005, 13:22
ik heb tot nu toe shie 3 keer avondeten gemaakt...en we hadden het niet aangeraakt.Dus bewaard voor de volgende dag voor bij harira..

ik maak wel bijvoorbeeld visschotels,gebraden kip enz...maar dan gelijk bij harira(niet later)

23-10-2005, 13:30
nee geen avondeten. gewoon na maghreb eten wat er te eten valt en dan klaar. wie dan nog honger heeft bekijkt t maar.

23-10-2005, 13:35

Citaat door laila00:
ik vraag me nou echt af of ik de enige ben die geen avondeten maakt

ik heb 1 keer pasta gemaakt en daar hadden we heel weinig van gegeten en 2 keer frietjes gemaakt voor mn man.
ik krijg na de soep echt niets binnen alleen fruit ik denk dat ik vandaag de soep maar oversla en een echte maaltijd maak. elke dag hetzelfde is ook niet echt goed voor je.

wie maakt ook nooit avondeten??

Mijn moeder maakt ook altijd... Maar ik eet ook geen soep meer... ik drink veel liever en na een glas sinaasappelsap zit ik helemaal vol!

23-10-2005, 13:39
nou ik heb al 3 dagen de soep weggelaten en moet bekennen dat ik meer eet gelukkig,ik maakt aan het begin ook allerlei broodjes enzo maar ik gooide veel weg is echt zonde,en de laatsete tijd maak ik wel wat groente ,of aardappel puree.ik heb het wel gemist hoor

23-10-2005, 14:00


Ik maak meestal wel avondeten, maar dat eten we wel pas als we beetje honger krijgen en dat is dan meestal laat in de avond 22.00/23.00... het is niet goed voor je maag maar ja honger is honger.

23-10-2005, 14:03
ik maak gewoon soep en een fruitshake met iets makkelijks erbij
bijv broodjes gezond, broodje kroket/hamburger
of een ovenschotel of hapjes en dat is meer dan zat
mij man eet na het gebed helemala niks meer
ik drink wel de hele avond melk en eet meestal nog iets simpels zoals een stuk fruit achteraf

23-10-2005, 14:07
zo mimi volgens mij kan jij heel lekker koken

Pagina's : [1] 2