Bekijk volle/desktop versie : Bizarre martelingen (klik en lees meer)



22-10-2005, 22:09
Bizarre martelingpraktijken van VS soldaten (zwaar ziek)

"kept moving the tube up and down" until he finally "started violently throwing up blood."

...the Bahraini detainee was beaten and stamped on by eight U.S. soldiers, as he was recovering from an earlier stomach operation.

...inserting and removing dirty feeding tubes until the detainee would vomit blood.

“U.S. soldiers cleaned their boots with Qur’an pages”

A Bahraini detainee held at the U.S. detention center in Guantanamo Bay, Cuba revealed more sexual abuses by the American soldiers there and confirmed Qur’an desecration.

Jumah Al-Dossary, one of six Bahraini detainees the U.S. holds in Guantanamo prison said he was subject of sexual abuse. He also confirmed desecration of the Qur’an, Islam’s Holy Book, by U.S. soldiers in Afghanistan, The Associated Press reported.

Al-Dossary, 30, said he witnessed U.S. soldiers at Kandahar Air Base in Afghanistan cleaning their boots with pages they had ripped from the Holy Qur’an.

According to the recently declassified documents issued by his lawyer Joshua Colangelo-Bryan Al-Dossary, the Bahraini detainee was beaten and stamped on by eight U.S. soldiers, as he was recovering from an earlier stomach operation.

Sexual abuse
In September 2002, Al-Dossary was taken to an interrogation room where he found four MPs, one carrying a video camera. Al-Dossary said he was shackled to the floor, stripped naked on orders from a female interrogator, who stripped and squatted over his genitals, chest, and face smearing him with her menstrual blood to force him admit having links to Al-Qaeda network.

On a later occasion Al Dossary says he was forced to watch naked man and woman having sex, then offered sex with the woman if he co-operated with the interrogators, Gulf Daily News reported.

Al Dossary’s accusations of being harshly beaten and stamped on by U.S. guards have been widely reported already.

Now Al Dossary suffers heart problems, and he wakes up screaming from nightmares. He fears he has been driven to mental illness, the paper reported.

After visiting all six Bahraini detainees at Guantanamo jail, Colangelo-Bryan, who has just arrived in the U.S., says the six men fear they will stay there for the rest of their lives.

Force-fed torture
Hunger-strikers at Guantanamo jail accused U.S. guards of repeatedly inserting and removing dirty feeding tubes until the detainee would vomit blood.

According to declassified documents recently released by defense lawyers for three men held at the U.S. detention center in Cuba, the guards used feeding tubes as thick as a finger, as objects of torture.

"They were forcibly shoved up the detainees' noses and down into their stomachs," the lawyers reported to a federal judge in August. "No anesthesia or sedative was provided."

The force feedings resulted in prisoners "vomiting up substantial amounts of blood. When they vomited up blood, the soldiers mocked and cursed at them, and taunted them with statements like `look what your religion has brought you.'"

Yousef al Shehri, a 21 year-old Saudi detainee held at Guantanamo, said guards removed a nasal feeding tube from one prisoner and inserted it into another without cleaning.

Another detainee said that a military doctor put a tube in his nose, down his throat and "kept moving the tube up and down" until he finally "started violently throwing up blood."

http://www.aljazeera.com/me.asp?service_ID=9888

22-10-2005, 22:32


Walgelijk gewoon!


Teringhonden, ze mogen van mij van de hoogste flat in Amerika eraf gedonderd worden!

22-10-2005, 22:49

Citaat door Asri:
Walgelijk gewoon!


Teringhonden, ze mogen van mij van de hoogste flat in Amerika eraf gedonderd worden!
Dat verwacht je niet van een land dat strijdt voor Democratie en vrijheid. Dat is ook zo tegenstrijdig ‘strijden’ en ‘democratie en vrijheid’.

Kennelijk verstaan de Amerikanen dit onder Democratie en vrijheid, ik zou zeggen: 'go home!'

22-10-2005, 22:58
er is geen emoticon dat weer kan geven wat je hierbij voelt, noch zijn er woorden die dit kunnen.

22-10-2005, 22:59


ze moeten heeeeeeeeeeeeeel langzaam afgeslacht worden,vuile honden,echte lafaards!!!

23-10-2005, 00:27

Citaat door von smallhousen:
bronnetje al jazeera.
Is dat niet die nieuwszender waarbij een journalist is aangeklaagd wegen lidmaatschap al queda?


tja....die zou ik wel serieus nemen HAHAHAHAHA

je moet niet zo bazelen die man is inderdaad aangeklaagt wegens banden met osama. en weet je waarom? omdat hij een interview met het hield, ja dat is wel vreemd voor een journalist.


alleen de westerse media is zeker vertrouwbaar dat ons de grootste leugen ooit heeft gevoed 9/11!

23-10-2005, 00:35
als ik hun in mijn handen krijgen dan gaan ze zien wat het is om met mijn moslimbroeders te spelen wollahila ik slacht hun af tot er niks meer over is en ik heb schijt aan elke straf die mijn dan gegeven word

23-10-2005, 00:35
als ik hun in mijn handen krijgen dan gaan ze zien wat het is om met mijn moslimbroeders te spelen wollahila ik slacht hun af tot er niks meer over is en ik heb schijt aan elke straf die mijn dan gegeven word

23-10-2005, 00:38
o dus jij vind het normaal wat ze allemaal doen met hun sorry dat zijn jou zaken ik pik dat niet en ik zou hun letterlijk gewoon afslachten en ja ze zijn ook onschuldig die vieze amerikanen pakken iedereen op daar ze vinden dat iedereen iets verkeerds doen terwijl hun de grootste moordenaars en schurken zijn

23-10-2005, 00:42
hollanders zijn de grootste usa kontlikkers,ach laat hun maar in hun waarden en normen leven joh...

23-10-2005, 00:43
juistem helemaal mee eens maar ze leven niet normaal zoals het hoort in hun waarden en normen ze roeien onze moslims uit

23-10-2005, 01:07
Wist je dat de ongelovige vergroot zal worden in de hel om de bestraffing goed te voelen?


Zo overlevert Aboe Hoerayrah in een overlevering dat de Profeet (vrede zij met hem) zij: “De afstand tussen de schouders van een ongelovige is (gelijk aan de periode die) een snelle paardrijder in drie dagen aflegt.” [Overgeleverd door Muslim, 4/290]

Aboe Hoerayrah overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: ''En waarlijk, zijn zitplaats in de Hel is als (even groot als de afstand) tussen Mekka en Medina (500 km).” [Overgeleverd door Tirmidzie, Zie ook Mishkaat al-Masaabeeh 3/103, sahih hasan Hadith]

Nu weet ik waarom Allah swt de HEL heeft geschapen, voordiegene die het verdienen!

Want kijk maar wat ze onze broeders aandoen, Moge allah de kruisvaarders en de zionisten hard bestraffen! en de leed van onze moslimsbroeders verzachten! Ameen

23-10-2005, 01:55



Citaat door von smallhousen:
bedankt voor je anonieme rode puntje geiteneuqer Abu_Charafedine
Ik heb geen rode punt gegeven meneer, maar nu zal ik je dat wel geven, om te laten zien dat ik het niet was. Omdat je maar 1 rode punt kan uitdelen aan de zelfde persoon in paar weken.

23-10-2005, 02:11

Citaat door Abu_Charafedine:
Wist je dat de ongelovige vergroot zal worden in de hel om de bestraffing goed te voelen?

...
Thank God for comedy!

23-10-2005, 02:30
von smallhousen,beat it!!