Bekijk volle/desktop versie : condoleance register

Pagina's : [1] 2

07-05-2002, 01:13

Citaat door MV720:
Het is gewoon afschuwelijk dat zoiets kan gebeuren

Ik open hierbij een condeleance register.

.

07-05-2002, 01:53

Pim Fortuyn's ideologie keur ik af, maar iemand
vermoorden voor zijn ideologie keur ik nog meer af...

07-05-2002, 07:46
jah en daar ga ik op reageren
zijn famillie leest t toch niet.
en die gene die hier komen die hebben geen behoefte aan condoleances

07-05-2002, 13:05
Ik wil hier graag mijn boodschap achterlaten dat wat gisteren is gebeurd echt gruwelijk is!!

P.Fortuin was een ruimdenkende man wiens ideën ik niet steunde, maar zoals Kok al zei, zo'n man dien je mee in debat te gaan, met woorden en niet met KOGELS!!......................echt bizar!

En Juf : of zijn famillie hier nou wel of niet komt daar gaat het niet om, laat weten wat jij ervan vindt en laat een boodschap achter...........want mensen vermoorden is niet aan ons, zo heeft Allah het ook niet gewild.

Ik wens P.F. zijn famillie en nabestaande veel sterkte toe in de komende, moeilijke weken.

:droef:

07-05-2002, 15:48

Het kan eigenlijk niet dat iemand wordt dood geschoten om zijn mening. Het wel lullig dat hij dood is geschoten 10 minuten nadat hij zij dat hij 87 jaar zou worden.

Maar ja laat Nederland maar eens wakker worden. Elke Nederlander ging er vanuit dat Nederland een heel veilig land is en waar iedereen een vrij mening heeft. Allemaal hadden ze een grote mond over andere landen en hun politiek. Nu behoort Nederland tot een van deze landen.

Maar ik ben wel blij dat hij niet gedood is door een buitenlander want dan zaten wij nu echt goed in de problemen. Nu is de moordenaar een van hun eigen en dus ze kunnen nu alleen zichzelf aankijken en ons niet scheef aankijken.

Nu ga je weer al dat bla bla horen van dat de Nederlander zich niet veilig voelt enz. En waarom wordt dit niet gezien als een actie van terrorisme? Ik vraag me af als een Marokkaan of Turk de moordenaar was of dit wel zou worden gezien als terrorisme.

Kortom Nederland is vanaf gisteren een ander land. En dat Pimmetje dood is betreur ik echt niet, maar ik vind het wel lullig voor hem. Maar ja Palestijnse burgers worden zelfs voor minder doodgeschoten.

Denk maar daar aan.
Mr Atlas

08-05-2002, 02:37
Ik vind dit heel erg, voor Pim, maar ook van de mensen die zulke foto's maken en PLAATSEN.

Dit getuigd van geen respect.
Deze foto vind ik dan ook te erg.

Sorry.

08-05-2002, 10:37
Salaam Todos,

Dat Pim is vermoord, vind ik schandalig en een aanslag op de democratie.

Pim was eerlijk, en verkondigde zijn mening.

Door Pim weten "wij" allochtonen waar we aan toe zijn hier in Nederland.

Weet dat er ook mensen zijn die hun mening niet verkondigen en in stilte toekijken en ooit uitbarsten .........

Groetjes,

Amina

08-05-2002, 18:07
Ik vond het ook erg toen ik het hoorde.
Dus als je een eigen mening hebt dan wordt je gewoon neergeknald.

Ik was het niet met Pim Fortyn eens, maar dat hij wordt doodgeschoten vanwege zijn idealen en zijn mening is gewoon niet normaal.

Ik wens zijn familie, vrienden enz. veel sterkte.

09-05-2002, 17:19
oowww waar slaat dit op zo kun je maar doorgaan met topic's te openen voor mensen die dood gaan dankzij hun mond :rotpc:

09-05-2002, 20:15
Salaam Aleikum,

Aller eerst condoleances voor de familie van Pim Fortuyn.

Hoewel ik het niet altijd eens was met zijn ideeën, met name over de islam e.d. waren zijn overige ideeën toch wel vrij goed.

04-01-2005, 19:07
Ik ben blij dat hij dood is.
het was een pedo ook
laat hem maar lekker branden

04-01-2005, 19:10
dat jij je daar nog mee bezighoud!

04-01-2005, 21:22

Eigen schuld dikke .........bult
Hij heeft het zelf op zich zelf af laten roepen.

04-01-2005, 21:28

Citaat door mohammedALI:
Ik ben blij dat hij dood is.
het was een pedo ook
laat hem maar lekker branden
Zelf hier in Vlaanderen tonen de conservatieven respect voor PF , ze hadden het moeilijk met zijn openlijk homo zijn , maar vonden dat PF geen slechte ideekes had , alleen jammer dat zijn project verpest werd door interne vetes

04-01-2005, 21:37
De een heeft zich laten kisten en de andere wilde dichter bij het vuur zitten....

Pagina's : [1] 2