Bekijk volle/desktop versie : MVV aanvraag



20-10-2005, 19:41
Salaam broeders en zusters

ik heb een vraagje. Ik ben momenteel bezig om mijn vriendin uit marokko hier heen te halen. Nu zit ik met een vraag.

omdat ik structureel meer verdien dan wat in me arbeidscontract staat, moet ik van de afgelopen 12 maanden loonstrookjes sturen. Echter 1 loonstrookje zit paar euro lager dan het norm bedrag dat de IND stelt.. namelijk 1320 euro en ik had 1306 euro. De andere 11 loonstrookjes zitten rond de 1400 euro. Kan ik afgerekend worden op 1 loonstrookje?? Wie heeft er ervaring mee, en hoe berekend de IND dit.

beslemma

Said

20-10-2005, 22:37



Citaat door HotSaid:
Salaam broeders en zusters

ik heb een vraagje. Ik ben momenteel bezig om mijn vriendin uit marokko hier heen te halen. Nu zit ik met een vraag.

omdat ik structureel meer verdien dan wat in me arbeidscontract staat, moet ik van de afgelopen 12 maanden loonstrookjes sturen. Echter 1 loonstrookje zit paar euro lager dan het norm bedrag dat de IND stelt.. namelijk 1320 euro en ik had 1306 euro. De andere 11 loonstrookjes zitten rond de 1400 euro. Kan ik afgerekend worden op 1 loonstrookje?? Wie heeft er ervaring mee, en hoe berekend de IND dit.

beslemma

Said
mijn broer heeft dat ook gehad en daar werd zijn aanvraag toen op afgewezen.. ik hoop dat je meer geluk hebt!

20-10-2005, 22:44

Citaat door Wiam2004:
mijn broer heeft dat ook gehad en daar werd zijn aanvraag toen op afgewezen.. ik hoop dat je meer geluk hebt!
Kun je me vertellen welke rede de IND gaf waarom hij was afgewezen. IK zit echt zwaar in de stress.

21-10-2005, 20:29
Salaam broeder,

Mag ik je vragen wat je met je vakantietoeslag hebt gedaan?

Wassalaam,

22-10-2005, 00:32



Citaat door Intention:
Salaam broeder,

Mag ik je vragen wat je met je vakantietoeslag hebt gedaan?

Wassalaam,
Salaam zuster

die heb ik er niet bij gerekend... en ik krijg me salaris om de 4 weken. Ik heb gehoord dat reiskosten ook niet meetellen.

22-10-2005, 01:13
Hoi

Mn aanvraag is ook nog in behandeling.....................zogenaamd
Enne reiskosten telt zeker mee.......
Volgens mij doen ze niet moeilijk over die ene loonstrook waar je minder op hebt.

Ik heb een advocaat die alles regelt, als je wil kan ik t aan hem vragen.
Heb in t begin voordat ik een advocaat had alleen maar verkeerde info. gehad van de IND die voor geen meter klopte, op hun kan je niet vertrouwen.

Maar het gaat erom dat je een vas-tcontract hebt of een jr. contract en ook werkelijk dat bedrag verdient, ik denk voor een keer is dat niet erg.

Doen ze moeilijk? dan moet je een soort van verklaring van je baas opsturen dat je vaste loon gewoon 1400 is en dat dat gewoon een uitzondering was!

Als je vragen hebt kan je mailen............nu ik toch een adocaat heb.........

groetjes

22-10-2005, 17:06

Citaat door HotSaid:
Salaam zuster

die heb ik er niet bij gerekend... en ik krijg me salaris om de 4 weken. Ik heb gehoord dat reiskosten ook niet meetellen.
Ik heb je PM beantwoord...

25-10-2005, 18:13

Citaat door shariza:
Hoi

Mn aanvraag is ook nog in behandeling.....................zogenaamd
Enne reiskosten telt zeker mee.......
Volgens mij doen ze niet moeilijk over die ene loonstrook waar je minder op hebt.

Ik heb een advocaat die alles regelt, als je wil kan ik t aan hem vragen.
Heb in t begin voordat ik een advocaat had alleen maar verkeerde info. gehad van de IND die voor geen meter klopte, op hun kan je niet vertrouwen.

Maar het gaat erom dat je een vas-tcontract hebt of een jr. contract en ook werkelijk dat bedrag verdient, ik denk voor een keer is dat niet erg.

Doen ze moeilijk? dan moet je een soort van verklaring van je baas opsturen dat je vaste loon gewoon 1400 is en dat dat gewoon een uitzondering was!

Als je vragen hebt kan je mailen............nu ik toch een adocaat heb.........

groetjes
Dag Shariza,

Reiskosten tellen mee?? Of bedoel je vakantietoeslag..