Bekijk volle/desktop versie : Wie gaat er naar Marokko dit jaar?



Pagina's : [1] 2

11-04-2003, 11:56
Wie gaat er dit jaar weer op vakantie naar Maghreb????

11-04-2003, 11:57


Ikke in december incha allah!!!!!!!!!!!

11-04-2003, 11:59
Inchallah........ik weet t nog steeds niet! Ik moet gaan, want anders word ik echt zo gek en dan ga ik heel gek doen.......

Ik moet mijn familie gewoon zien en genieten van mijn land.

11-04-2003, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door Tiztoutinlover
Inchallah........ik weet t nog steeds niet! Ik moet gaan, want anders word ik echt zo gek en dan ga ik heel gek doen.......

Ik moet mijn familie gewoon zien en genieten van mijn land.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah......................
als ik aan die momenten denk, dan heb ik NUUUUUUUU zin om te gaan!!!!!!

11-04-2003, 12:01


Incha'allah gaan we ook dit jaar....

11-04-2003, 12:02
ja man........als je zo bij Almeria staat en je ziet de boot de haven inrijden en je moet dan naar dat dakgeval waar je vervolgens moet wachten tot je de boot in mag rijden........na een paar uur zie je de mooie bergen van je vader-en moederland. Dan word ik echt zo emotioneel.......Ik ben dan weer terug..........

maar na 3 weken wil ik weer weg........hahahah

11-04-2003, 12:03

Citaat:
Origineel gepost door Tiztoutinlover
ja man........als je zo bij Almeria staat en je ziet de boot de haven inrijden en je moet dan naar dat dakgeval waar je vervolgens moet wachten tot je de boot in mag rijden........na een paar uur zie je de mooie bergen van je vader-en moederland. Dan word ik echt zo emotioneel.......Ik ben dan weer terug..........

maar na 3 weken wil ik weer weg........hahahah
HOUD OP...................... ´k kan er niet meer tegen!!!!!!!!!!!

11-04-2003, 12:07
hihihi......en dan als je Bnin Sar in rijdt en je de warmte voel en je al die mensen ziet, dan heb ik t helemaal te pakken. In de verte zie ik mijn familie staan en voor ik t weet ben ik naar ze aan t toerennen.........

Na een kwartiertje te hebben gereden naar huis en je door die hobbelwegen met grote gatenhebtgereden, rij je de straat in waar je woon. Overal zie je bekenden die ook pas aangekomen zijn.

Je drukt op de bel en er wordt open gedaan. We hebben dan echt zo'n ruzie over wie er t eerst boven is.....na 2 verdiepingen te hebben trapgerend ben je eindelijk bij je opa en oma en de rest van de familie die je opwachten met veel emotie,warmte en thee met verse ternur die ze die ochtend hebben gekocht met temsammen....


IK MOET GAAN!!!!

11-04-2003, 12:08
selaam oe alajkom ..kijfa hel koem... ik ga dit jaar inshallah naar marokko... we zyn al 2 jaar ni geweest ... het gaat me goed doen

11-04-2003, 12:08
Met wie mag ik mee??????

11-04-2003, 12:11



(zucht)



11-04-2003, 12:12
Ik ga inchallah. Wie weet kom ik getrouwd terug

11-04-2003, 12:12


Ik ga gewoon aan mijn ouders kop zeuren......als we niet gaan, gaan ze t moeilijk krijgen met mij.......ik ben dan echt niet te genieten!!!!

8weken NL!!!! GGRRRRR....6 weken zonder mijn vriend.......ggrrrrrrrr.....

11-04-2003, 12:13
Naijb....inshallah......wel met n goed meisje terug komen hoor!!! Iemand die jij verdiend......en zij jou

12-04-2003, 01:14

Citaat:
Origineel gepost door Tiztoutinlover
Naijb....inshallah......wel met n goed meisje terug komen hoor!!! Iemand die jij verdiend......en zij jou
Inchallah.
Ga jij met jouw vriend trouwen om het halal te maken?

Pagina's : [1] 2