Bekijk volle/desktop versie : maandblad WijMoslims



Pagina's : [1] 2

20-10-2005, 15:06
salamoe aleikoem beste forumleden,

zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen over het maandblad "WijMoslims"?
is het de moeite waard om een abonnement te nemen?

wasalamoe aleikoem

ps. bedankt voor info

20-10-2005, 15:07


ik ken het nog niet.. maar ben wel geinteresseerd ik zou er ook graag wat meer over willen weten

20-10-2005, 17:08

Citaat door bo3bo3ie:
salamoe aleikoem beste forumleden,

zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen over het maandblad "WijMoslims"?
is het de moeite waard om een abonnement te nemen?

wasalamoe aleikoem

ps. bedankt voor info
Ik ben er lid van en ik vind het zeker de moeite waard...

20-10-2005, 23:29
zou je er misschien wat meer over kunnen vertellen?

20-10-2005, 23:31



Citaat door soufiane37:
Ik ben er lid van en ik vind het zeker de moeite waard...
ik d8 nu komt het. voorbeelden van wat er in staat enz, maar waloe

20-10-2005, 23:40
jaaa ik zit er ook nog op te wachten

20-10-2005, 23:52
Hier is wat ik op internet heb gevonden over het tijdschrift:
(even voor de duidelijkheid: ik heb geen abonnement op dit tijdschrift)

Abdul Jabbar van der ven is de drijvende kracht achter het tijdschrift "wij moslims" waarin openlijk wordt opgeroepen tot de jihad (heilige strijd tegen de vijanden van de islam)
Abdul Jabbar verklaarde in het tijdschrift dat terrorisme geoorloofd is als moslims onderdrukt worden....

20-10-2005, 23:56

Citaat door fatima_9:
Hier is wat ik op internet heb gevonden over het tijdschrift:
(even voor de duidelijkheid: ik heb geen abonnement op dit tijdschrift)

Abdul Jabbar van der ven is de drijvende kracht achter het tijdschrift "wij moslims" waarin openlijk wordt opgeroepen tot de jihad (heilige strijd tegen de vijanden van de islam)
Abdul Jabbar verklaarde in het tijdschrift dat terrorisme geoorloofd is als moslims onderdrukt worden....

20-10-2005, 23:57
ooooow ik wist echt helemaal nix over dat tijdschrift maar dit klinkt in mij een beetje raar in het hoofd.. is er ook misschien iemand die andere info heeft...

21-10-2005, 00:20
ik wist ook niks van het tijdschrift, toen ik deze topic zag dacht ik oooh leuk, misschien kan ik een abonnement nemen.
Dus heb ik wat informatie gezocht, dit is het enige wat ik kon vinden, en vind het eerlijkgezegd wat eenzijdige info.

21-10-2005, 00:24
ik d8 dat het een tijdschrift was dat wat meer over de islaam ging dus islaam in nl etc etc en wat moslims bezighoudt en andere actualiteiten maar die info van zojuist had ik totaal niet verwacht ik weet eerlijk gezegdniet wat ik er tot nu toe van moet denken...of ligt dat alleen aan mij?

21-10-2005, 00:27
dat stukje informatie is te wenig om overhet tijdschrift te oordelen.

Maar dat stukje tekst is absoluut niet iets wat ik een tijdschrift wil lezen. maar wie weet is het eenmalig iets.

21-10-2005, 00:29


misschien moeten we ff afwachten wat mensen ervan vinden die een abonnement hebben op het tijdschrift. of als je het los kun kopen dat je dat dan een keer probeert. ik ben altijd in voor iets nieuws, vandaar dat ik ff wat informatie zocht, maar dit had ik ook niet verwacht.
ik heb trouwens een abonnement op mzine (wel grappig tijdschrift, beetje amateuristisch, maar tis wel leuk om te lezen over marokkanen in NL)

21-10-2005, 00:30
jaa inderdaad ik hoop maar dat er nog iemand is met andere info

21-10-2005, 10:26

Citaat door 3ir_ana:
ik d8 nu komt het. voorbeelden van wat er in staat enz, maar waloe
'

haha ik had toen geen tijd maar ik ga zo wel wat erover vertellen...

Pagina's : [1] 2