Bekijk volle/desktop versie : Waarom altijd alleen marokkaanse schoonheden?



20-10-2005, 13:27
Dames en heren waarom hebben jullie het op deze site altijd (voornamalijk) over marokkaanse schoonheden. Ik bedoel Jullie marokkaanse mannen mogen er ook wel zijn hoor!!! Ik ben zelf geen marokkaanse maar de marokkanen die ik persoonlijk ken zijn erg lief en wojoooooo erg lekker om te zien hahaha!! Dames geven jullie je man wel veel complimenten en heren vinden jullie dat jullie wel gewaardeerd worden in de relatie??

20-10-2005, 13:31


Jah, Dat vind ik eigenlijk ook.

Bij Deze: Marokkaanse Mannen, Jullie mogen er ook wel wezen hoor..

Maar het is voornamelijk zo dat de mannen toch degene zijn die het meest complimentjes geven.

20-10-2005, 13:44
suck up ac tie

20-10-2005, 13:45

Citaat:
Jah, Dat vind ik eigenlijk ook.

Bij Deze: Marokkaanse Mannen, Jullie mogen er ook wel wezen hoor..

Maar het is voornamelijk zo dat de mannen toch degene zijn die het meest complimentjes geven.
ja denk ik ook

20-10-2005, 18:43



Citaat door MaRoCcInA:
Jah, Dat vind ik eigenlijk ook.

Bij Deze: Marokkaanse Mannen, Jullie mogen er ook wel wezen hoor..

Maar het is voornamelijk zo dat de mannen toch degene zijn die het meest complimentjes geven.
Ja je hebt gelijk, is toch ook leuk als je je mannetje af en toe in het zonnetje zet. jammer genoeg denkt niet iedereen er zo over

20-10-2005, 18:45

Citaat door Miss_Vanitas:
suck up ac tie
Nergens voor nodig

20-10-2005, 20:10
Ik heb in mijn hele leven maar 1 knappe Marokkaan gezien en hij was echt .................................................. .....................................

Met hem zou ik wel een beschuitje willen eten.........

















20-10-2005, 20:32
ik ken er wel wat meer die supper mooi zijn maar ik denk dat vrouwen zich te snel in de verlegenheid voelen als ze hun man gaan complimenteren op de zelfde manier als mannen dat bij vrouwen doen en ik denk dat ook niet alle mannen dat warderen als een vrouw dat doet. maar het klopt wel

20-10-2005, 21:09

Citaat door Charmaine:
Dames en heren waarom hebben jullie het op deze site altijd (voornamalijk) over marokkaanse schoonheden. Ik bedoel Jullie marokkaanse mannen mogen er ook wel zijn hoor!!! Ik ben zelf geen marokkaanse maar de marokkanen die ik persoonlijk ken zijn erg lief en wojoooooo erg lekker om te zien hahaha!! Dames geven jullie je man wel veel complimenten en heren vinden jullie dat jullie wel gewaardeerd worden in de relatie??
nou heb je een oogje op een Marokkaan want daar lijkt het op

zoooo erg is het nou ook weer niet dat ALLEEN maar de marokkaanse vrouwen
complimentjes krijgen...de mannen krijgen ook wel. Mja, de meeste hebben het
niet eens nodig..die zijn meestal met andere dingen bezig

kortom: er is hier flink overdreven !!!

20-10-2005, 21:31

Citaat door Charmaine:
Dames en heren waarom hebben jullie het op deze site altijd (voornamalijk) over marokkaanse schoonheden. Ik bedoel Jullie marokkaanse mannen mogen er ook wel zijn hoor!!! Ik ben zelf geen marokkaanse maar de marokkanen die ik persoonlijk ken zijn erg lief en wojoooooo erg lekker om te zien hahaha!! Dames geven jullie je man wel veel complimenten en heren vinden jullie dat jullie wel gewaardeerd worden in de relatie??
Net als ik!!


24-10-2005, 09:07

Citaat door ImeneBella:
Net als ik!!


24-10-2005, 09:14
Jullie zijn grappigggggggggg!!!


Moeten de meiden de jongens complimentjes gaan geven????

Waaaaaaaaaaaahahahahaha! Deksie lie bka liena!


WINGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! !!!

24-10-2005, 09:51



Citaat door Thimoes/Ahma:
Ik heb in mijn hele leven maar 1 knappe Marokkaan gezien en hij was echt .................................................. .....................................

Met hem zou ik wel een beschuitje willen eten.........

















Die vijftige jarige die om je hand wou komen vragen

Of niet.