Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me eenzaam



Pagina's : [1] 2 3 4

20-10-2005, 03:33
Soms voel ik me zo eenzaam, alsof ik alleen op de wereld ben dan ga ik een film kijken ofzo. Maar het gevoel gaat niet weg, en ik heb geen slaap. Ik krijg dat gevoel ook rond middernacht. Overdag heb ik een normaal leven maar 's avonds krijg ik zo raar gevoel soms. ik weet niet hoe ik moet beschrijven, voel me alleen en net of er iets ergs gaat gebeuren ofzo wie heeft dat ook weleens?

20-10-2005, 03:38



Citaat door Dirigent:
Soms voel ik me zo eenzaam, alsof ik alleen op de wereld ben dan ga ik een film kijken ofzo. Maar het gevoel gaat niet weg, en ik heb geen slaap. Ik krijg dat gevoel ook rond middernacht. Overdag heb ik een normaal leven maar 's avonds krijg ik zo raar gevoel soms. ik weet niet hoe ik moet beschrijven, voel me alleen en net of er iets ergs gaat gebeuren ofzo wie heeft dat ook weleens?
ooow lieve broeder toch!

ik heb die gevoel ook wel eens, maar dat probeer ik minder te hebben, ik ga dan quraan reciteren en denk dan aan al die goede beloningen die allah swt voor me heeft!
zo denk ik weer, dit is allemaal het wereld en je bent echt niet alleen als je goed luisterd dan moet je gaan bidden! en de engels zijn bij je! en je word gezegend!

een andere optie is zoek een goede vrouw die je snachts gezelschap kan houden!
assallamoe alaikom je zuster soekran

20-10-2005, 03:53

Citaat door soekran:
ooow lieve broeder toch!

ik heb die gevoel ook wel eens, maar dat probeer ik minder te hebben, ik ga dan quraan reciteren en denk dan aan al die goede beloningen die allah swt voor me heeft!
zo denk ik weer, dit is allemaal het wereld en je bent echt niet alleen als je goed luisterd dan moet je gaan bidden! en de engels zijn bij je! en je word gezegend!

een andere optie is zoek een goede vrouw die je snachts gezelschap kan houden!
assallamoe alaikom je zuster soekran
lieve schat, dankjewel voor deze tips. Ik zal eraan denken, alleen nu heb ik geen koran liggen in mijn kamer

Ik heb soms echt zo raar he, dat ik op msn mensen zelfs lastig ga vallen gewoon heel overdreven blij doen omdat ik blij probeer te zijn terwijl ik.. eenzaam ben ofzo of dat ik de neiging krijg mijn broertje wakker te maken en met hem te gaan kletsen

Een vrouw ja daar ben ik wel aan toe denk ik, een partner. Iemand met wie ik over alles kan praten alles mee kan delen en niet meer zo alleen hoef te zijn. Ik heb net toevallig 'cast away' gezien is z'on film met Tom hanks, hij beland na een crash op een onbewoond eiland. Daar blijft hij 4 jaar lang zonder gezelschap en op een gegeven moment word die zo gek dat hij tegen een volleybal gaat praten Op die volleybal heeft hij een gezichtje getekent van zijn eigen bloed. En verder heeft hij ook tekeningen gemaakt op de muren en praat tegen die poppentjes zogenaamd.

En als hij die bal kwijtraakt gaat die er in paniek naar zoeken, en op gegeven moment is die hem helemaal kwijt en gaat die huilen. Was grappig maar ook heel erg zielig tegelijk want dat kan ik me wel voorstellen als je zo lang alleen bent op een onbewoond eiland, dat je zulke verschijnselen gaat tonen. maargoed, als je die film nog niet gezien hebt, doen! aanrader

en verder nog bedankt voor je tips

20-10-2005, 04:09

Citaat door Brilsmurfin:
http://www.selefie.com/qoraan/sudais.htm

Qoran is binnen handbereik broeder
dankjewel lieverd ik zal ze allemaal even downloaden

20-10-2005, 04:20



Citaat door Brilsmurfin:
ur welcome Ayaat al-Koersi beschermt tegen die al-waswaas. en zoals zuster Soekran al zei, mss toch een idee om te trouwen, het is niet voor niets dat de Profeet saws ons heeft aangeraden jong te trouwen. Als je wakker wordt en je ziet je vrouw naast je zal je zelden meer last hebben van dit gevoel denk ik, Allahu alam.
Ja het word tijd denk het ook ik ben nu 20 En als ik getrouwd ben dan ga mijn vrouw gek maken, want ik klets veel

soms praat ik zomaar tegen iemand he, iemand die niet eens bestaat gewoon zo in me kamer aan het praten net als in die film 'cast away'

20-10-2005, 04:27
Ja waar vind ik die mijn vrouw moet eerst mijn verhaaltje aanhoren, en die kan lang duren

20-10-2005, 04:34

Citaat door soekran:
ooow lieve broeder toch!

ik heb die gevoel ook wel eens, maar dat probeer ik minder te hebben, ik ga dan quraan reciteren en denk dan aan al die goede beloningen die allah swt voor me heeft!
zo denk ik weer, dit is allemaal het wereld en je bent echt niet alleen als je goed luisterd dan moet je gaan bidden! en de engels zijn bij je! en je word gezegend!

een andere optie is zoek een goede vrouw die je snachts gezelschap kan houden!
assallamoe alaikom je zuster soekran
mashallah

H'asboenaa llahoe wa nie'ma l-wakieel.
(Allaah is voor ons voldoende en Hij is de Perfecte Vertrouweling.)

ma3a salama

19-12-2005, 03:19
Ik heb het weer nu dit keer zin in niks, geen films niks wil janken geen zin in vrolijk muziek, alleen instrumentale droevige muziek luister ik nu

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=760953

19-12-2005, 10:23

Citaat door Dirigent:
Ik heb het weer nu dit keer zin in niks, geen films niks wil janken geen zin in vrolijk muziek, alleen instrumentale droevige muziek luister ik nu

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=760953
Je krijgt van mij een grote (cyber-)knuffel.

19-12-2005, 10:25

Citaat door Dirigent:
Ik heb het weer nu dit keer zin in niks, geen films niks wil janken geen zin in vrolijk muziek, alleen instrumentale droevige muziek luister ik nu

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=760953
Dat gevoel ken ik ..

Gewoon van die momenten waarbij je je helemaal alleen voelt..
Ik luister meestal dan du3a's op mijn mp3 als ik in mijn bed lig .. en geloof mij laat heel veel tranen

Maar goed soms zijn de batterijtjes van mijn mp3 op, en doe ik net zoals jij dat net al zei: mensen lastig vallen op msn ! inderdaad gewoon doen alsof je gelukkig bent terwijl je eigenlijk wel kunt janken ..

Ik heb alhamdouli'Allah een vriendin die precies hetzelfde meemaakt waarmee ik kan praten en geloof mij het is echt fijn om zo'n beste vriendin te hebben ..
Alleen voor een jongen lijkt het me moeilijk te vinden zo'n beste 'vriend'..

Maar já, je hebt altijd Allah nog bij je !

Don't forget that!

19-12-2005, 11:26

Citaat door Little_moi:
Dat gevoel ken ik ..

Gewoon van die momenten waarbij je je helemaal alleen voelt..
Ik luister meestal dan du3a's op mijn mp3 als ik in mijn bed lig .. en geloof mij laat heel veel tranen

Maar goed soms zijn de batterijtjes van mijn mp3 op, en doe ik net zoals jij dat net al zei: mensen lastig vallen op msn ! inderdaad gewoon doen alsof je gelukkig bent terwijl je eigenlijk wel kunt janken ..

Ik heb alhamdouli'Allah een vriendin die precies hetzelfde meemaakt waarmee ik kan praten en geloof mij het is echt fijn om zo'n beste vriendin te hebben ..
Alleen voor een jongen lijkt het me moeilijk te vinden zo'n beste 'vriend'..

Maar já, je hebt altijd Allah nog bij je !

Don't forget that!
Ik denk dat veel meiden in zo een sitautie zitten allen er niets van laten merken ik heb ook dagen dat ik het helemaal niet naar me zin heb maar mensen denken dat je elke dag zo vrolijk bent zoals je jezelf eigenlijk voordoet maar door koran te lezen gaat het met de dag beter alhamdoulillah misschien moet jij het ook doen (topic opener)

19-12-2005, 19:05
Wat ik nou ga zeggen is echt niet lullig bedoelt maar heb jij geen vrienden? Met wie je uit kan gaan of gewoon mee kan praten.

19-12-2005, 20:04


ja dat heeft iedereen wel eens maar als t vaker voorkomt dan s t niet egt leuk nee... maar jah je weet de remedie voor je eenzaamheid dus ga maar lekker trouwen of dergelijke en heb je heel je leven lang amusement...

19-12-2005, 20:27

Citaat door Dirigent:
lieve schat, dankjewel voor deze tips. Ik zal eraan denken, alleen nu heb ik geen koran liggen in mijn kamer

Ik heb soms echt zo raar he, dat ik op msn mensen zelfs lastig ga vallen gewoon heel overdreven blij doen omdat ik blij probeer te zijn terwijl ik.. eenzaam ben ofzo of dat ik de neiging krijg mijn broertje wakker te maken en met hem te gaan kletsen

Een vrouw ja daar ben ik wel aan toe denk ik, een partner. Iemand met wie ik over alles kan praten alles mee kan delen en niet meer zo alleen hoef te zijn. Ik heb net toevallig 'cast away' gezien is z'on film met Tom hanks, hij beland na een crash op een onbewoond eiland. Daar blijft hij 4 jaar lang zonder gezelschap en op een gegeven moment word die zo gek dat hij tegen een volleybal gaat praten Op die volleybal heeft hij een gezichtje getekent van zijn eigen bloed. En verder heeft hij ook tekeningen gemaakt op de muren en praat tegen die poppentjes zogenaamd.

En als hij die bal kwijtraakt gaat die er in paniek naar zoeken, en op gegeven moment is die hem helemaal kwijt en gaat die huilen. Was grappig maar ook heel erg zielig tegelijk want dat kan ik me wel voorstellen als je zo lang alleen bent op een onbewoond eiland, dat je zulke verschijnselen gaat tonen. maargoed, als je die film nog niet gezien hebt, doen! aanrader

en verder nog bedankt voor je tips
lieve broeder... probeer zo min mogelijk films te kijken want dat is allemaal een illussie! men kan echt gaan denken aan het hiernamaals.. wat heb je daarvoor voorbereid...! echt waar broeder.. de tijd is al kort genoeg!

en wat betreft eenzaamheid.. ik huil so hard... so hard.. dat ik zelfs mijn hartje hoor scheuren.. ik heb het allemaal verknald me3lisch

maar Dankzij Allah swt voel ik me heel erg sterk!

Assallamoe Alaikom je Zuster Soekran

20-12-2005, 12:59
Hey topicopener,...die flm heb ik ook gezien,,,2 keer zelfsss...we een leuke flm.triest maar ook wel grappigg

Pagina's : [1] 2 3 4