Bekijk volle/desktop versie : pesten......



Pagina's : [1] 2

19-10-2005, 23:43
wie was er vroeger altijd de pineut op school, of wie wordt er nu nog steeds gepest........

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb spijt van de dingen die ik altijd deed, andere leerlingen pesten, nu niet meer natuurlijk, maar toen was het leuk.......

Wat is het ergste wat je ooit hebt gedaan bij een klasgenoot..

19-10-2005, 23:48


iemand vastgeplakt met seconde lijm
natte klei achter iemands trui gedaan
inkt op iemand gespoten
condoom bij directeur op uitlaat gedaan .......... van auto dan he!
gevochten
heel veel dingen eigenlijk.. maar heb er eigenlijk geenspijt van

19-10-2005, 23:48
ooooh ik zei altijd tegen kinderen je gaat NU voor mij naar de snoepwinkel en je koopt voor mij snoep en zegt dan tegen e moeder dat je je geld kwijt bent en dan koop je weer voor mij snoep vandaag mij dikke kont..
en ik heb een keer een meisje opgesloten in de wc maar dat was per ongeluk..

19-10-2005, 23:51

Citaat door nurita:
iemand vastgeplakt met seconde lijm
natte klei achter iemands trui gedaan
inkt op iemand gespoten
condoom bij directeur op uitlaat gedaan .......... van auto dan he!
gevochten
heel veel dingen eigenlijk.. maar heb er eigenlijk geenspijt van
haha manwijf

ik heb zoiets nooit gedaan ik was echt rustig haha

19-10-2005, 23:51


auto gestolen van me basisschool directrice

19-10-2005, 23:55

Citaat door nurita:
iemand vastgeplakt met seconde lijm
natte klei achter iemands trui gedaan
inkt op iemand gespoten
condoom bij directeur op uitlaat gedaan .......... van auto dan he!
gevochten
heel veel dingen eigenlijk.. maar heb er eigenlijk geenspijt van
mmm oke, bij jou blijf ik uit de buurt......

19-10-2005, 23:55
Ik was echt een bitch op school met heel veel show, als er iemand tegen mij sprak gaf ik die gewoon geen tijd.
En als iemand mij aanspreekt als ik slecht gezind was maakte ik die vollenbak uit, ikwas een populaire bitch en was soms heel maar dan ook heel arrogant tegen iedereen, ook leekrachten, van sommige dingen heb ik wel spijt want heb veel mensen gekwetst maar ja ik was jong hee ik heb toch een leuke schooltijd gehad

19-10-2005, 23:56

Citaat door youssri112:
auto gestolen van me basisschool directrice
shit dan was ik nog maar een lievertje......

19-10-2005, 23:57

Citaat door miss_J:
ooooh ik zei altijd tegen kinderen je gaat NU voor mij naar de snoepwinkel en je koopt voor mij snoep en zegt dan tegen e moeder dat je je geld kwijt bent en dan koop je weer voor mij snoep vandaag mij dikke kont..
en ik heb een keer een meisje opgesloten in de wc maar dat was per ongeluk..

19-10-2005, 23:58

Citaat door MaryLady18:
Ik was echt een bitch op school met heel veel show, als er iemand tegen mij sprak gaf ik die gewoon geen tijd.
En als iemand mij aanspreekt als ik slecht gezind was maakte ik die vollenbak uit, ikwas een populaire bitch en was soms heel maar dan ook heel arrogant tegen iedereen, ook leekrachten, van sommige dingen heb ik wel spijt want heb veel mensen gekwetst maar ja ik was jong hee ik heb toch een leuke schooltijd gehad
jaaaaaa klopt helemaaal .... ocharme filis hi hi

ben je veranderd nu ?. hahhaha

20-10-2005, 00:04

Citaat door MaryLady18:
Ik was echt een bitch op school met heel veel show, als er iemand tegen mij sprak gaf ik die gewoon geen tijd.
En als iemand mij aanspreekt als ik slecht gezind was maakte ik die vollenbak uit, ikwas een populaire bitch en was soms heel maar dan ook heel arrogant tegen iedereen, ook leekrachten, van sommige dingen heb ik wel spijt want heb veel mensen gekwetst maar ja ik was jong hee ik heb toch een leuke schooltijd gehad
ewa de ene pest en de ander laat zich pesten, moehim je hebt in ieder geval spijt.......
Ik heb wel eens gelezen, dat degene die gepest worden er echt later nog last van hebben en dan denk ik wel, had ik dat maar niet gedaan

20-10-2005, 00:04

Citaat door mosiba_ka7la:
jaaaaaa klopt helemaaal .... ocharme filis hi hi

ben je veranderd nu ?. hahhaha
haha ja die heeft afgezien. Ik ben helemaal veranderd, vind je ni

20-10-2005, 00:08



Citaat door MaryLady18:
haha ja die heeft afgezien. Ik ben helemaal veranderd, vind je ni
jaa maar je bent nog wel hard he hahaha


voor mij ben je perfect niet veranderen

20-10-2005, 00:13

Citaat door mosiba_ka7la:
jaa maar je bent nog wel hard he hahaha


voor mij ben je perfect niet veranderen
ja ik ben idd hard want te goe zijn is ni goe in deze wereld want ze maken hier misbruik van goeie mensen he

voor u ben ik ni hard he wacht maar als ik voor u hard ben dan ga je zeggen veranderrrrrrrrrrr hahahaaha

20-10-2005, 00:13

Citaat door sexywoman:
shit dan was ik nog maar een lievertje......
o ja en 2 docenten hadden ontslag genomen,
en eentje op de middelbaar begon te gillen stoelen gooien en springen en huilen,
maar ik was wel lief

Pagina's : [1] 2