Bekijk volle/desktop versie : Liefde Maakt Dus Echt Blind .................................................. .......



Pagina's : [1] 2

18-10-2005, 14:58

18-10-2005, 15:21


hoe bedoel je?

18-10-2005, 15:24

Citaat door sannaehilwa:
hoe bedoel je?
gewoon, zoals ze het zegt

18-10-2005, 17:05
Sanae, luister maar naar Ingenieur,


Dank je Ingenieur, jij begrijpt mij

18-10-2005, 17:34



Citaat door ZeeP@rel:
Sanae, luister maar naar Ingenieur,


Dank je Ingenieur, jij begrijpt mij
liefde maakt zeker blind, ik kan mezelf wel voor me kop slaan..

18-10-2005, 17:45
alleen als je je ogen dicht houdt

18-10-2005, 20:26
O jawel hoor

18-10-2005, 22:11
Néén,

18-10-2005, 22:14
Sorry Mafdo7aa, maar ik vind van wel dus

19-10-2005, 08:47
liefde maakt blind dus? hmmmm heb ik de goeie oplossing voor: neem zo een blindegeleidehond hehehehe laat je hond maar met zijn ogen zien of ie wel daadwerkelijk MISTER RIGHT is of niet

19-10-2005, 09:15
Een blinde man en een invalide man hebben een pact gesloten. De blinde man draagt de invalide op zijn nek en de invalide kijkt en zegt hoe ze moeten lopen etc. Op een gegevenmoment liepen ze in de stad en kwamen ze een meisje tegen. De blinde ziet haar niet en de invalide wel en die begon met haar te praten; bla bla bla bla. nadat deze was uitgepraat liepen ze door. Vraagt de blinde: wie was dat meisje? De invalide: O niemand, was mijn zus. De blinde: Leugenaar, als het je zus was voelde ik niet een stijve in me nek!! En gooide hem er af.

19-10-2005, 09:37

Citaat door deboeman10:
Een blinde man en een invalide man hebben een pact gesloten. De blinde man draagt de invalide op zijn nek en de invalide kijkt en zegt hoe ze moeten lopen etc. Op een gegevenmoment liepen ze in de stad en kwamen ze een meisje tegen. De blinde ziet haar niet en de invalide wel en die begon met haar te praten; bla bla bla bla. nadat deze was uitgepraat liepen ze door. Vraagt de blinde: wie was dat meisje? De invalide: O niemand, was mijn zus. De blinde: Leugenaar, als het je zus was voelde ik niet een stijve in me nek!! En gooide hem er af.
Haahahaha echt een goeie!

19-10-2005, 09:44



Citaat door deboeman10:
Een blinde man en een invalide man hebben een pact gesloten. De blinde man draagt de invalide op zijn nek en de invalide kijkt en zegt hoe ze moeten lopen etc. Op een gegevenmoment liepen ze in de stad en kwamen ze een meisje tegen. De blinde ziet haar niet en de invalide wel en die begon met haar te praten; bla bla bla bla. nadat deze was uitgepraat liepen ze door. Vraagt de blinde: wie was dat meisje? De invalide: O niemand, was mijn zus. De blinde: Leugenaar, als het je zus was voelde ik niet een stijve in me nek!! En gooide hem er af.
En de invalide noemt dus de boeman.

19-10-2005, 09:54
Liefde bestaat niet, als je dit in je achterhoofd houdt zal je nooit blind worden. Als je alsnog blind wordt moet je de liefde niet de schuld geven, maar de fout bij jezelf zoeken

Moeskiela

19-10-2005, 10:01

Citaat door Moeskiela:
Liefde bestaat niet, als je dit in je achterhoofd houdt zal je nooit blind worden. Als je alsnog blind wordt moet je de liefde niet de schuld geven, maar de fout bij jezelf zoeken

Moeskiela
sluit ik me HELEMAAL bij aan!!

Pagina's : [1] 2