Bekijk volle/desktop versie : Wat voor piama neem je mee als je gaat bevallen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-10-2005, 12:06
Lieve meiden...

Ik zit nu al te denken, wat voor een piama ik mee moet nemen als ik ga bevallen! Wat gaan jullie meenemen???

En wie van de bevallen meiden kan tips geven....

18-10-2005, 12:07


Gewoon me marokaanse pyama zitten het lekkerst..

18-10-2005, 12:10

Citaat door aardbeitje:
Lieve meiden...

Ik zit nu al te denken, wat voor een piama ik mee moet nemen als ik ga bevallen! Wat gaan jullie meenemen???

En wie van de bevallen meiden kan tips geven....
Voor tijdens het bevallen moet je gewoon zo n bigshirt aandoen. En niks met lange mouwen, veel te warm!!

Ik had trouwens helemaal geen shirt aan, ik kwam binnen met persweeen in het ziekenhuis en een lange pyama die ik als eerste uitgooide . Ik was om 10 voor 3 in het ziekenhuis en om 18 over 3 was ik al bevallen .

Maar iniedergeval neem niks langs en diks mee.Ja mischien voor erna maar tijdens de bevalling zeker niet doen!!

18-10-2005, 12:12

Citaat door oem_mujahid2:
Voor tijdens het bevallen moet je gewoon zo n bigshirt aandoen. En niks met lange mouwen, veel te warm!!

Ik had trouwens helemaal geen shirt aan, ik kwam binnen met persweeen in het ziekenhuis en een lange pyama die ik als eerste uitgooide . Ik was om 10 voor 3 in het ziekenhuis en om 18 over 3 was ik al bevallen .

Maar iniedergeval neem niks langs en diks mee.Ja mischien voor erna maar tijdens de bevalling zeker niet doen!!
Ik zat ook al aan een bigshirt te denken...! Maar voel je je dan niet bloot??? Heb jij je hoofddoek ook afgedaan?

18-10-2005, 12:13



Citaat door aardbeitje:
Lieve meiden...

Ik zit nu al te denken, wat voor een piama ik mee moet nemen als ik ga bevallen! Wat gaan jullie meenemen???

En wie van de bevallen meiden kan tips geven....
Je kan van alles meenemen, zeker als je daar ook een paar dagen blijft.
Ik heb echt van alles meegenomen, marokaanse piyamas en nlse, een ochtendsjas of kamerjas, shampoo, zeep. kam, sloffen, iets voor de baby een pakje en een jasje, muts, sjaaltje, maxicosi of iets anders.
Dat allemaal had ik klaar tsaan een paar dagen voor ik uitgerekent was.

18-10-2005, 12:13
OHH als je gaat bevallen sorry nite goed gelezen ja een bigshirt ja had ik ook want meid je zweetje kapot.... Dacht dat je bedoelde voor na de bevalling

18-10-2005, 12:13
Pyama?? allah jawedi..
Ik neem mijn moeders allergrootste slaapjurk mee, of koop er 2 stuks...

18-10-2005, 12:14

Citaat door Zina-Sabrina:
uuh ik denk gewoon een topje
!


.:UcA:.

18-10-2005, 12:14

Citaat door Zina-Sabrina:
uuh ik denk gewoon een topje


Safi??? Alleen een topje??? Lekker luchtig...

18-10-2005, 12:16

Citaat door aardbeitje:
Ik zat ook al aan een bigshirt te denken...! Maar voel je je dan niet bloot??? Heb jij je hoofddoek ook afgedaan?
Jaa een bigthirt is harstike goed voor de bevalling.
en je hoofdoek gaat als eerst uit meid, zo warm is het dan.
E n als je slip al uitgaat, dan heeft die hoofdoek al geen zin meer vind je niet.

18-10-2005, 12:16

Citaat door Maroc_Meissie:
Pyama?? allah jawedi..
Ik neem mijn moeders allergrootste slaapjurk mee, of koop er 2 stuks...


Zitten die lekker tijdens de bevalling???

18-10-2005, 12:17

Citaat door Sibel_flower:
OHH als je gaat bevallen sorry nite goed gelezen ja een bigshirt ja had ik ook want meid je zweetje kapot.... Dacht dat je bedoelde voor na de bevalling
Dat dacht ik ook daarom mijn eerder berichtje.

18-10-2005, 12:18



Citaat door ladie_perfect:
Jaa een bigthirt is harstike goed voor de bevalling.
en je hoofdoek gaat als eerst uit meid, zo warm is het dan.
E n als je slip al uitgaat, dan heeft die hoofdoek al geen zin meer vind je niet.


Wayoow je hebt gelijk!!! Pfff, ik ben daar echt te preuts voor!!! Maar jah, je kan moeilijk met slip aan bevallen...

18-10-2005, 12:18
In ieder geval een groot big shirt, om het daar beneden ook een beetje te bedekken
Ga der ook maar van uit dat je bij binnekomst in het ziekenhuis nog kan rondlopen enzo en dan wil je toch niet dat alle in- en uitlopende zusters broeders, stagiares en noem maar op je bibs zien

18-10-2005, 12:20

Citaat door Zina-Sabrina:
mag ik ook beetje sexy doen
dat is het laatste waar je aan denkt als je daar ligt te puffen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6