Bekijk volle/desktop versie : Wat me opvalt in deze rubriek...

Pagina's : [1] 2

17-10-2005, 00:09
[...is dat de meeste meiden hier getrouwd zijn.

Klopt dit?]

17-10-2005, 00:12

Citaat door SANAATJUH:

Klopt dit?]
ja dat klopt maar je hebt genoeg meiden die hier komen die nog niet getrouwd zijn hoor!

17-10-2005, 00:19

Citaat door badparel:
ja dat klopt maar je hebt genoeg meiden die hier komen die nog niet getrouwd zijn hoor!
Die vallen dan niet zo op, aangezien ik alleen maar topic's zie met "mijn man" of "ik ben zwanger".

I envy you girls

17-10-2005, 00:23

Citaat door SANAATJUH:
Die vallen dan niet zo op, aangezien ik alleen maar topic's zie met "mijn man" of "ik ben zwanger".

I envy you girls
vaak reageren ze meestal in plaats van topics openen denk ik.maar lieverd je hoeft ons niet te benijden hoor wees blij dat je nog vrijgezel bent en je kan doen en laten wat je wilt!hahahhahaha inschallah vind jij de ware voor je en word je supergelukkig!

17-10-2005, 00:28

Citaat door badparel:
vaak reageren ze meestal in plaats van topics openen denk ik.maar lieverd je hoeft ons niet te benijden hoor wees blij dat je nog vrijgezel bent en je kan doen en laten wat je wilt!hahahhahaha inschallah vind jij de ware voor je en word je supergelukkig!
Yarabi Insha Allah

17-10-2005, 09:10
Nnnneeeee!!!!

17-10-2005, 09:31
IK vraag me dus echt af of het allemaal rozegeur en maneschijn is? Ik lees hier wel eens af en toe wat. Maar ik vind het allemaal te mooi...

Ik wil hiermee niemand beledigen ofzo. Ik hoop idd dat het allemaal zo geweldig is alleen ik heb daar mijn vraagtekens bij...

17-10-2005, 09:32
Ben ook vaak op deze rubriek..
En niet (meer) getrouwd...

17-10-2005, 09:51
75% wss wel.

17-10-2005, 11:11

Citaat door nella:
IK vraag me dus echt af of het allemaal rozegeur en maneschijn is? Ik lees hier wel eens af en toe wat. Maar ik vind het allemaal te mooi...

Ik wil hiermee niemand beledigen ofzo. Ik hoop idd dat het allemaal zo geweldig is alleen ik heb daar mijn vraagtekens bij...
heb jij misschien iets vervelends meegemaakt of iemand anders in jouw omgeving???

17-10-2005, 11:27

Citaat door SANAATJUH:

Klopt dit?]
Nee hoor...

17-10-2005, 11:52

Citaat door Nisrientje:
heb jij misschien iets vervelends meegemaakt of iemand anders in jouw omgeving???
Genoeg...Maar dat zal ik maar niet hier plaatsen allemaal. Maar ik geloof echt niet dat alles zo rooskleurig is al de meiden hier zeggen dat het is.

17-10-2005, 11:53

Niet elke mens is het zelfde meid..

17-10-2005, 11:55

Citaat door nella:

Nou dat valt best wel mee vind ik...
Er zijn verhalen van mensen die het heel goed hebben, maar helaas lees ik ook regelmatig topics over dat ze niet tevreden zijn met hun man, verdenken van vreemd gaan enzo....

Dus,
Je ziet hier denk ik allerlei verhalen, ook omdat het anoniem is...

17-10-2005, 11:56
Reageer vaak maar ben niet getrouwd

Pagina's : [1] 2