Bekijk volle/desktop versie : dringend opzoek naar een mooie vette takschitaaa



16-10-2005, 16:55
hallo allemaal ik heb binnenkort een bruiloft van mijn broer en zoals jullie allemaal weten wil je er dan op je best uit zien nu heb ik veel gezocht naar een takschita ik ben zelfs helemaal naar brussel geweest maar ik kon niks mooi's vinden nou vraag ik me af of mischien iemand van jullie een mooie jurk gezien heeft of em zelf verkoopt dan zou ik dat graag horen en een foto willen zien ik hoop zo snale mogelijk iets van jullie te horen kussssssssss

16-10-2005, 18:09



Citaat door thafadjaht:
hallo allemaal ik heb binnenkort een bruiloft van mijn broer en zoals jullie allemaal weten wil je er dan op je best uit zien nu heb ik veel gezocht naar een takschita ik ben zelfs helemaal naar brussel geweest maar ik kon niks mooi's vinden nou vraag ik me af of mischien iemand van jullie een mooie jurk gezien heeft of em zelf verkoopt dan zou ik dat graag horen en een foto willen zien ik hoop zo snale mogelijk iets van jullie te horen kussssssssss
hallo

ik verhuur tekcheta's maar het is beter dat je het bij mij komt zien
ik woon in antwerpen



kusjes

16-10-2005, 19:27

Citaat door raniake:
hallo

ik verhuur tekcheta's maar het is beter dat je het bij mij komt zien
ik woon in antwerpen



kusjes
ik kom zelf uit nl en het lijkt me beter om eerst foto's te laten zien straks kom ik voor niets naar antwerpen

16-10-2005, 23:48
ik zou graag willen vragen of jullie hier ook foto's van de jurken kunnen plaatsen die jullie hebben kusssss

17-10-2005, 03:09



Citaat door sarmo:
intresse in verhuur van mooie jurken bel: 0622155873

17-10-2005, 11:29
niemand met foto' s aub??

17-10-2005, 11:32

Citaat door sarmo:
intresse in verhuur van mooie jurken bel: 0622155873
heb je geen voorbeelden..?