Bekijk volle/desktop versie : God heeft mij gestraft voor het feit dat ik voor het huwelijk heb gehad.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

15-10-2005, 21:25
En hoe!

Ik heb voor het huwelijk "sex" gehad met mijn ex (zonder penetratie). Droog maar toch lekker en goed. De vonken sprongen er van af en hij liet mij keer op keer na keer komen.

Ik ben sinds 1,5 jaar getrouwd en mijn man kan de gaatjes daar beneden niet eens onderscheiden. Ik denk zelfs dat ik de gene ben die hem ontmaagd heeft. Hij komt al klaar als hij alleen al over mijn been streelt! Dit is zeer frustrerend voor mij en weet verder niet wat ik ermee moet doen.

Het is lachwekkend en zielig tegelijk. Ik ben verloren.

15-10-2005, 21:26

En spaar me de "eigen schuld dikke bult" reacties.

15-10-2005, 21:49
Jah wat valt hierop te zeggen?
Het is volgens mij geen straf van allah.
Het is gewoon niet fijn, dat je man al klaarkomt alleen als hij je heeft aangraakt.
Volgens mij ben je wel een geile xxxt (hahahahahahah)
IS een compliment schat, je bent gewoon veelste wild voor hem.

15-10-2005, 21:57
Ja ik kan erom lachen en huilen......Het is vervelend........
Het is ook niet zo dat ik te wild ben en dat ik iedere avond met handboeien en zwepen klaarsta.......Als ik dat doe dan denk ik dat ie mij aangeeft bij de polite wegens mishandeling........Maar goede sex is gewoon belangrijk. Toch?

15-10-2005, 22:11

Ja zeker!! Ik bedoel zijn we bijna ons hele leven maagd.
En dan trouw je eindelijk en kun je niet genieten!!!

Ja dat gaat wel een beetje te ver

15-10-2005, 22:13
Scheidt van hem en trouw met mij.

15-10-2005, 22:39

Citaat door missnawel:
Ja zeker!! Ik bedoel zijn we bijna ons hele leven maagd.
En dan trouw je eindelijk en kun je niet genieten!!!

Ja dat gaat wel een beetje te ver
Yep, tis balen. Ewa ja je hebt 't of je hebt 't niet. Wallah als ik een man was zou ik wel weten hoe 't moest.

16-10-2005, 01:36
En dan durven sommige mensen nog te beweren dat God geen humor heeft

16-10-2005, 01:49
Je kan je man toch een handje helpen. Een tip laat hem de eerste keer klaarkomen je kan daarna voor de tweede ronde gaan dat duurt langer.

succes.

16-10-2005, 01:51

Citaat door yeddis_ouriffi:
En hoe!

Ik heb voor het huwelijk "sex" gehad met mijn ex (zonder penetratie). Droog maar toch lekker en goed. De vonken sprongen er van af en hij liet mij keer op keer na keer komen.

Ik ben sinds 1,5 jaar getrouwd en mijn man kan de gaatjes daar beneden niet eens onderscheiden. Ik denk zelfs dat ik de gene ben die hem ontmaagd heeft. Hij komt al klaar als hij alleen al over mijn been streelt! Dit is zeer frustrerend voor mij en weet verder niet wat ik ermee moet doen.

Het is lachwekkend en zielig tegelijk. Ik ben verloren.
Mijn beweringen worden hier op m.nl keer op keer bevestigd. Moeten jullie weer met zn honderden tegenspreken dat Marokkaanse meisjes geen s.letjes zijn. Wachten tot de volgende h.ooker weer met een vraag komt over hoe ze het best in dr reet kan worden gepakt. Met of zonder glijmiddel? Hahahaha

16-10-2005, 01:53

Citaat door Mr. Brownstone:
En dan durven sommige mensen nog te beweren dat God geen humor heeft
whahahahhaha jij ben nog lachwekkender
dies wel goed

16-10-2005, 01:56
héhéhé idd dat is nou balen...

16-10-2005, 02:47


Citaat door yeddis_ouriffi:
En hoe!

Ik heb voor het huwelijk "sex" gehad met mijn ex (zonder penetratie). Droog maar toch lekker en goed. De vonken sprongen er van af en hij liet mij keer op keer na keer komen.

Ik ben sinds 1,5 jaar getrouwd en mijn man kan de gaatjes daar beneden niet eens onderscheiden. Ik denk zelfs dat ik de gene ben die hem ontmaagd heeft. Hij komt al klaar als hij alleen al over mijn been streelt! Dit is zeer frustrerend voor mij en weet verder niet wat ik ermee moet doen.

Het is lachwekkend en zielig tegelijk. Ik ben verloren.
Tja een slak laat ook zijn spul overal waar die geweest is.

hmmm neem voor de verandering een kever.

coescoes met m&ms en spruitjes

16-10-2005, 13:04

Citaat door yeddis_ouriffi:
En hoe!

Ik heb voor het huwelijk "sex" gehad met mijn ex (zonder penetratie). Droog maar toch lekker en goed. De vonken sprongen er van af en hij liet mij keer op keer na keer komen.

Ik ben sinds 1,5 jaar getrouwd en mijn man kan de gaatjes daar beneden niet eens onderscheiden. Ik denk zelfs dat ik de gene ben die hem ontmaagd heeft. Hij komt al klaar als hij alleen al over mijn been streelt! Dit is zeer frustrerend voor mij en weet verder niet wat ik ermee moet doen.

Het is lachwekkend en zielig tegelijk. Ik ben verloren.
Praat erover met hem, bespreek het met hem, laat elkaar merken wat je lekker vindt en wat niet, en hoe je het liefst wilt en hoe niet, sex is niet alleen op en neer gaan maar ook erover praten en zo weten jullie van elkaar wat en hoe en waar en wanneer, succes.

16-10-2005, 20:57
hey meissie!

Daar ben ik weer!
Je moet het gewoon met hem over hebben. Ik bedoel ik vindt het gewoon sneu dat je niet kan genieten!
Jeetje man, moet je er ook nog eens bijhebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8